1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778940 inlägg · 7967 ämnen
« · 2860536 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: du får nog ta och återkomma när hv71 fostrat en vettig nhl-spelare. Att du klankar ner på Silfverberg visar bara på hur okunnig du är gällande nhl och ligans olika spelartyper.

Strålman som du nämnde är mer av en Timrå-produkt.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Inte ok att missa två straffar.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Helvete!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Men för helvete!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Skrik-Lena och Rönnqvist blev glada när Skellefteå reducerat. Söderström bidrar inte med mycket positivt så här långt.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: 2 missade straffar, faaaan

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Vad fan väljer dem Söderström för? In med Scott förhelvete

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
2 missade straffar , dåligt

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Vad fasen, två missade straffar och 0% i PP och 0% i BP. Det är ju inte jättebra siffror.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Witkowski skall nästan ha en utvisning för det försöket även om han mycket förtjänstfullt klipper grisen Heikkinen i huvudet som utfall…

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: ett tips: läs på lite till innan du ställer frågan..

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: han är fantastisk!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farligt sätt gul spelare går in på där.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: Han är lika bra som du är dålig på att använda punkter.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: Åk hem och skjut svenskaläraren!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Straff igen?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jävla filmare, egen spelare drar av han handsken.
Jävla lallare till zebror som låter dom hugga han i gallret minst. 2+2 ska det vara
Nä dom tar bara en straff.
Svagt

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
lapad: Så vi får inget PP? Är de för att dom skadar sig??

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
gwl: Svrcek är grym, snacka om att vara snabb

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: håll det här nu till paus, sen bänka Indrasis och Kopacka i tredje

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Lindström: Håller helt med. In och va en betongsugga Bengtsson

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Special teams ska vara nära 100% när man lägger ihop dom. Vi har 0% i powerplay, och 0% i boxplay. 0+0=0! Det här kommer inte hålla i längden. 😮‍💨

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: Ja du jämför med dem absolut bästa i NHL. Vem i hv platsar egentligen högre än ha. Vem i hv har spelat 12 år i NHL? Jävla fjant gå hem.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
OveJärnkrok: 3 skellefteåspelare flyger på dastous och slår mot huvudet.

Ingen får en tvåa?

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Varför står vårt jävla PK OCH PETAR MED KLUBBAN. VAD ÄR DET????

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Skrivit det förr och gör det igen IN med Bengtsson och låt han spela på kroppen på filmarna

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: Du kan ju inte ens skriva förståeligt, så mycket i skallen lär du inte ha.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Ja, vi borde haft fler pp.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: Och ändå är han topp tre i ligan.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Cardigan Daffipoff: Skelle håller klubban som det vore en pincett. Fuskare!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Hvsupporter: du är hv71 supporter. Jag förstår då om du inte kan fatta det där med NHL.

Ni har knappt skickat några spelare dit :)


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
OveJärnkrok: Sant förvisso. Men det är jävligt billiga utvisningar sett till vad Skellefteå får hålla på med i tid och otid.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
SuneMangs: KOM IGEN NU💪💪🇧🇪🇧🇪

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Men det är lungt! Vi gjorde 3 mål i första perioden, då kan vi sluta spela och gå hem!!!!!


Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
{9382}: Så jävla dåligt av Söderström och D'Astous. De ska leda, inte sätta laget i skiten med idiotutvisningar.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
VARFÖR SÄTTER INGEN JÄVEL FUCKING PRESS. STÅR OCH GÅR GLOR JÄVLA FAN.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Klappusla i BP

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Nu får vi steppa upp igen. Det går inte att åka runt och spela på halvfart och vara sköna när vi leder med 3-0. Inte mot SAIK och inte i en semi.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jävla sorkpsyke. Vi äger hela jävla perioden fram till målet sen blir vi så förbannat dåliga.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Lena och Petter når klimax för andra gången på två minuter, wow!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Fan vilken dålig säsong ni gör!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
{9382}:
BP = mål i arslet.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Tänk om vi kunde ha ett pp också, då hade vi redan vunnit guldet i förtid.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Farsang: Usla utvisningar som följs upp av obefintligt boxplay. Nu blir det tufft.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Fy faaaaaaan

Inte vad vi behövde alls

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Förihelvete. Nu är det match igen.

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Jannes 22: dags för våra pp att ge nått med!

Sv: Semifinal 2 - Brynäs vs Skellefteå
Och vips så är det match, fy åt helvete vad illa

« · 2860536 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)