« Föregående · 2916520 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Kanske Brynäs sämsta period i passningsspel. Kommer verkligen ingenstans. Delvis pga att Skellefteå är disciplinerade. De kommer inte heller till så mycket, men lite mer.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Skalman13: Spelar man som skit och inte ens visar hjärta så kommer INTE folk. Väldigt enkelt.
Ser ut som små små rädda barn mot SKE spelarna.
BEDRÖVLIGT allt första 20, ser ut ungefär som i CHL matchen, fast nu utan alla junisar så vad är ursäkten?
Ser ut som små små rädda barn mot SKE spelarna.
BEDRÖVLIGT allt första 20, ser ut ungefär som i CHL matchen, fast nu utan alla junisar så vad är ursäkten?
+ 4
Sv: A proposito de nada
Detta var inte godkänt.. måste höjas sig betydligt om det ska bli poäng ikväll..
Sv: A proposito de nada
Trött match, inget driv i åkningen, 3 skott på mål. Man får den där obehagskänslan man haft så många gånger förr.
+ 1
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Nä det håller jag tyvärr inte med om. Ger säkert bra Corsi och andra teoretiska siffror, men vi arbetar oss inte fram till målchanser särskilt effektivt. Mycket puckinnehav men generellt sett ofarligt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Vi måste gå mycket mer på kropp i defensiven för SAIKs tempo kan vi inte matcha.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Ser det mer som oflyt. Clara har varit bra och tavlor får man leva med från och till bara det inte blir ett helt galleri.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jockster : Tycker Clara har varit helt okej hittills under säsongen men helhetsmässigt är det inte lätt att hitta SHL-lag med ett sämre målvaktspar än Brynäs.
+ 2
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Absolut, skott genererar mål. Vi har spelat rätt bra än så länge.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Qvarre: definitivt, hade gått utanför om han Clara inte hade rört den.....
+ 3
Sv: A proposito de nada
Va faaan, sover spelarna? Sover även coacherna? Masken har tydligen gått i ide...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Aj aj aj. Den där ska nog Clara ha ändå. Den kan han inte vara nöjd med.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Kepsen: Jag hade gått på varenda som förr om jag inte bodde i Blekinge. Shit va roligt att kolla på Brynäs varje vecka!
Nu får jag nöja mig med bortamatcher mot Växjö och någon enstaka malmömatch.
Nu får jag nöja mig med bortamatcher mot Växjö och någon enstaka malmömatch.
Sv: A proposito de nada
Jag kan inte tro mina öron, Joel Lundqvist sitter och ger tips till Nicklas Bäckström vad han ska göra i Powerplay…
+ 2
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Samtidigt är jag trött på deras ständiga hakningar och holdings. Precis lagom för att domaren skall vänja sig och släppa allt. Men oerhört spelförstörande.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag gillar Joel som expert. Som kommentator är han dock väldigt trött. Tycker även att Lena har blivit bättre som kommentator även om jag gillar henne mer i studion ändå.
+ 1
« Föregående · 2916520 · Nästa »

