« Föregående · 2941561 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: sluta gnäll på domaren. Vi blir totalt uppsprättade bakifrån och Hägg står först i ledet.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Rögle har inte Bäckis och Silver men visar hur man ska bete sig i PP.
Spelar ingen roll om Gälla tar time tidigt om han inte agerar. Att hägg har mest istid idag säger en del om hans obefintliga matchcoachande... jävla sopa till coach. BÄNKA HÄGG. Varit inne på båda bakåt och är allmänt blöt och kass.
Spelar ingen roll om Gälla tar time tidigt om han inte agerar. Att hägg har mest istid idag säger en del om hans obefintliga matchcoachande... jävla sopa till coach. BÄNKA HÄGG. Varit inne på båda bakåt och är allmänt blöt och kass.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Mattson: När vi har PP så känns det knappt så, när dom får PP så smäller det första 10 sekunderna. Pinsamt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: "På riktigt.......... RBK har klängt och slagits i 36 min utan åtgärd."
Ja det var en billig utvisning med tanke på allt som hänt innan, lite typiskt SHL-domare. Så for man skriker/klagar/lägger sig ner så reagerar dom. Inte annars.
Ja det var en billig utvisning med tanke på allt som hänt innan, lite typiskt SHL-domare. Så for man skriker/klagar/lägger sig ner så reagerar dom. Inte annars.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alla andra djävla lag kan spela pp . Men Brynäs ,, bolla gris i 2 minuter fy fan så patetiskt ..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bockensdricka:
De är puckskickliga men det går sååååå långsamt ....
Nu BP.
Mål i röven? I guess so....
De är puckskickliga men det går sååååå långsamt ....
Nu BP.
Mål i röven? I guess so....
+ 2
Sv: A proposito de nada
På riktigt.......... RBK har klängt och slagits i 36 min utan åtgärd.
Jaha 1-2 nu då..
FY FAN
Gör nånting åt BPt förfan..
Jaha 1-2 nu då..
FY FAN
Gör nånting åt BPt förfan..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Fjällby måste ju i särklass vara den sämsta värvningen i modern tid?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Usla byten, 3 gånger på några minuter där pucken kommer men spelare på den positionen gått på byte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi kan inte sakta ner i varje PP, pucktempot måste upp och rör på fötterna!! Chansa mer, lägg puckar på mål.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Alltså, otroligt dålig magkänsla av coacherna. Kopacka och Bobby har en bra kväll och ändå kör man nästan hela 2 minuter med Bäckis & Co i PP
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vem hade kunnat ana att Sveriges långsammaste PP får problem när ett lag ligger på så hårt som Rögle.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Uselt PP som vanligt , sönderlästa och allt i slowmotion när vi är i deras zon
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Lägg ner PP nu. Helt jävla värdelöst grisbollande. Hoppas vi inte får Rögle i finalen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Det där var riktigt klumpigt av silver i PP att stänga avståndet så passmottagaren hade en på sig när passningen kom. Det bröt hela PPet
+ 3
Sv: A proposito de nada
Men jeezus kommentatorn... "två säsonger tillsammans i SUGG". Det svider när min gamla hemstad blir så misshandlad.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rögle har fått ihop det riktigt bra denna säsong, det måste man ge dem, men tycker ändå att vi borde få mer minutrar i anfallszon när vi komma upp dit, med de spelare vi har - oavsett hur försvarsspelet ser ut.
Konstigt att inga experter tippade Rögle högre på försäsongen faktiskt.
Hoppas vi kan utnyttja PPet nu. Vi behöver mål!
Konstigt att inga experter tippade Rögle högre på försäsongen faktiskt.
Hoppas vi kan utnyttja PPet nu. Vi behöver mål!
+ 1
« Föregående · 2941561 · Nästa »
Zebrorna dom lallar på, nästan lika illa som Molin & Masken i båset.
Kör över deras spelare istället för att köra bandy sväng förbi dom.
Sen sätt Fjällby på att kränga 50/50 lotter för på isen händer det inte ett skit, direkt PINSAM i en match till.