« Föregående · 2993984 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Asså brukar hålla käften mot domaren, med detta? Helt SJUKT. Helt ÄRLIGT. Nu går dom in och runkar åt Frölundaspelarna i paus. Herregud.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jonjo: tycker vi gör en bra match idag, topp 5 kanske denna säsong.
Aggressivt över hela banan, bra snurr i anfallszon, Källgren bra i kassen.
Bara hoppas på något PP i 3:e.
Aggressivt över hela banan, bra snurr i anfallszon, Källgren bra i kassen.
Bara hoppas på något PP i 3:e.
+ 7
Sv: A proposito de nada
domarna väldigt frustrerad på frölunda, dom försöker hjälpa till men får inget gehör
+ 6
Sv: A proposito de nada
Nu när Andersson är tillbaka så borde man bänka Kempny resten av säsongen. Inte många rätt defensivt sen OS.
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Dommarna måste vara frustrerade nu. Tre utvisningar utan önskat resultat...
+ 11
Sv: A proposito de nada
IronKrook: Brukar inte vilja gnälla på domarna men idag tar dom nog priset.
+ 4
Sv: A proposito de nada
parks: Jägarn, äntligen ett avslut som var bra. Den gick under armen via stolpen till Öla
+ 3
Sv: A proposito de nada
Farsang: Är det där verkligen en hooking? Han sätter ju upp klubban men hakar inte…
Sv: A proposito de nada
så fort det blir läge för en utv för brynäs, så tar domarna den utan att blunda
+ 3
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: att man kan ha så rätt
haha spelaren kastar bort sin klubba för att visa domarna....
haha spelaren kastar bort sin klubba för att visa domarna....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäs tunga i fysiska spelet, fullföljer alla närkamper. Således välförtjänt momentum med mycket tid i anfallszon… men svårt att skapa några riktigt farliga målchanser. De påminner just nu nästan mer om ett brunkargäng än ett klassiskt brynäsbygge… nästan.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Erat: Eller när motståndarna punkterat matchen med ett mål i tom kasse😅 brukar vara en klassiker för att ”snygga” till siffrorna
Sv: A proposito de nada
lapad: Ser ut som domarna bestämt sig för att inte ge oss ett pp, måste nog till nåt väldigt extremt för att de ska blåsa i pipan.
Sv: A proposito de nada
Farsang: Bra period när vi kan flytta ned spelet i VF:s zon i så vi får lite 2:a periods momentum. Vi har även hanterat Frölundas forcheeck bra där dom inte har fått fast oss i egen zon.
Sen vet jag inte hur många skottförsök vi har haft och missat mål idag.
Sen vet jag inte hur många skottförsök vi har haft och missat mål idag.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ”hinner inte” kommentera så mycket när jag är på plats.
Men jämfört med förra matchen är det en annan sport.
Men jämfört med förra matchen är det en annan sport.
« Föregående · 2993984 · Nästa »
