« Föregående · 2994232 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Hahaha Fjällby och Källgren härjar om vem som ska åka först mot klacken 🤣
+ 17
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Verkligen! Skönt att nolla TV4:s favoriter. Skönt med ett spel som ger segrar även om vi inte glänser framåt. Och skönt med topp 6
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jag vågar knappt se matcher numera men otroligt fint att se topp 6. Vilket jobb gruppen har gjort. Imponerande!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Sådär ja. Stabilt. Känns fint nu
. Och precis lagom till den stora helgmålsgroggen
Skål och ha en bra lördag…
. Och precis lagom till den stora helgmålsgroggen
Skål och ha en bra lördag…
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jäkligt stabilt av Källgren hoppas han spelar sin bästa hockey resten av säsongen.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Härlig vinst. Inte såg man skymten av Samuel Johannesson heller förutom vid Trivignos tackling.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Tycker det är klasskillnad idag. Frölunda är naturligtvis bättre än så här.
Vilken skillnad mot matchen i torsdags. Herregud
Vilken skillnad mot matchen i torsdags. Herregud
+ 6
Sv: A proposito de nada
Erat: Så dåligt, har haft massa tillfällen att ta en men väntar tills det inte kan påverka utgången...
+ 3
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vi mal ner dom och Källgren felfri ikväll.
Ruskigt stark insats! Nu släpper vi inte slutspelsplatsen.
Ruskigt stark insats! Nu släpper vi inte slutspelsplatsen.
+ 9
Sv: A proposito de nada
TOP SEX alltså.. trodde jag aldrig för 10 omgångar sedan typ.. jag är imponerad=)
+ 4
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Det retar mig att kommentatorer är så förvånade hur dålig Frölunda är. Det kanske beror på Brynäs, eller? Jävla stolpskott
+ 6
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Tänkte mer på att han ställde sig stilla istället för att använda farten och vända ifrån
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nu behöver spelarna hjälpa Källgren också många nonchalanta situationer bara för att man leder
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fjällby sätter friläge???? fan alltså... trode det var matchdag men jag måste nog sova och drömma
+ 10
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jaaaa, äntligen Fjällby, du kunde inte valt ett bättre tillfälle!!!!!!!
+ 8
Sv: A proposito de nada
{SpecterV2: Alltså Källberg har verkligen kommit igång rejält. Känns otroligt trygg
Verkligen skönt med två målvakter som håller bra SHL-klass just nu. Största förklaringen torde vara försvarsspelet.
Verkligen skönt med två målvakter som håller bra SHL-klass just nu. Största förklaringen torde vara försvarsspelet.
+ 6
Sv: A proposito de nada
SpecterV2: Men du gillar bedömningen av domarna i den här matchen? 4-0 i PP för FHC? Speglar situationer och matchbild?
« Föregående · 2994232 · Nästa »