« Föregående · 1994621 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
{8399}: hehe underbart, för min del blir det att ringa till barnbarn och prata en stund vilket är bra mkt viktigare än att följa denna match. Ha en fin kväll. Heja Brynäs ❤️💛🖤
Sv: A proposito de nada
Kanonstart av 3:e Brynäs bestämde nog inne i pausen att gå ut och ge allt det höll i 14 sekunder.... urk!
Sv: A proposito de nada
Suck....
Ska man skratta eller gråta?
Första skottet touchar nåt och går förstås i mål.
Oj, vad rättvist....
Ska man skratta eller gråta?
Första skottet touchar nåt och går förstås i mål.
Oj, vad rättvist....
Sv: Sanny Lindström
spolaisen: Sanny snackar med spelare i SHL var dag och kan ju tänkas ha fått info om ett tappat omklädningsrummet direkt från berörda.
+ 1
Sv: Sanny Lindström
spolaisen: Har du svårt att fatta att du inte ska skapa nya trådar?
Inte förstå gången nån säger till dig.
Inte förstå gången nån säger till dig.
+ 4
Sv: Sanny Lindström
spolaisen: Det här har jag redan skrivit SÅ SLUTA FÖR HELVETE ATT ATT SKAPA NYA ÄMNEN HELA TIDEN!!!!
+ 5
Sanny Lindström
...påstår att Sundqvist tappat lite av omklädningsrummet, hur fan går det till när man tappar en liten del av rummet.
Ursäkta språket, men blir så djävla less på dessa löjliga
C-moore kommentarer, vad vet Lindström som ingen annan vet gällande Brynäs omklädningsrum??
Ursäkta språket, men blir så djävla less på dessa löjliga
C-moore kommentarer, vad vet Lindström som ingen annan vet gällande Brynäs omklädningsrum??
Sv: A proposito de nada
Huge: Varför skulle boken vilja komma hem till ett sjunkande skepp där spelarna blir kallade horungar, spelare som hotas via sms osv? Han är en skada från att lira regelbundet i NHL och leva drömmen!
Sv: A proposito de nada
6 mot 5 spelet i andra var det enda som stod ut.
Inget annat har påvisat något att skryta med utöver vad som borde presteras.
Däremot alla idiotpass från första stod ut negativt.
En period med fall framåt från dålig prestation, forfarande dåligt men bättre.
Sallinen får min tumme upp.
Inget annat har påvisat något att skryta med utöver vad som borde presteras.
Däremot alla idiotpass från första stod ut negativt.
En period med fall framåt från dålig prestation, forfarande dåligt men bättre.
Sallinen får min tumme upp.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Jag försöker se de ljusglimtar jag kan, annars hade jag gett fan i att ens titta. Vi är ju alla medvetna om läget.
Sv: A proposito de nada
3-19 i målskillnad sen första perioden mot Djurgården. Nåja, det är bara 2-0 trots allt på bortaplan mot bra motstånd, som Sunken brukar säga.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Tyvärr 5 perioder utan något mål. Ett mål på de senaste 9 perioderna, och det var i slutminuten mot HV.
Två mål senaste 11 perioderna.
Två mål senaste 11 perioderna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Huge: ljusare! Nää inte ljusare variant av svart. Sista PP var katastrof. och ff 0 mål på 5 perioder
Sv: A proposito de nada
Mike.F:
Kan inte ha en klassback som måste bära sin backkollega och tro han levererar som en klassback.
Klart kvaliteten syns där,
men en klasspelare, oavsett back eller frwd, behöver klass bredvid sig för att leverera på topp.
Kan inte ha en klassback som måste bära sin backkollega och tro han levererar som en klassback.
Klart kvaliteten syns där,
men en klasspelare, oavsett back eller frwd, behöver klass bredvid sig för att leverera på topp.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, det finns hopp.
Med det här målvaktsspelet förstår man att SAIK är näst bäst i BP.
Oavsett hur det går idag så ser det ljusare ut och är nåt att bygga på.
Med det här målvaktsspelet förstår man att SAIK är näst bäst i BP.
Oavsett hur det går idag så ser det ljusare ut och är nåt att bygga på.
Sv: A proposito de nada
Ser matchen sporadiskt på mobilen. På middag...
Andra perioden känns ändå som det bästa som presterats sedan period 1 mot DIF...
Andra perioden känns ändå som det bästa som presterats sedan period 1 mot DIF...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mycket bättre period, vi vinner fler dueller och tävlar ordentligt. Tyvärr 6 min PP utan mål..vi måste ta betalt där.
Sv: A proposito de nada
Mike.F: Brynäs var grym med dynamiken i laget med Bulan och en kedja som Lindblom, Clark och Jensen just då och där. Kan räcka med att någon nyckelspelare och tränare försvinner för attantu gen bli dacapo eller katastrof
Sv: A proposito de nada
Vi måste ju snudda vid svenskt rekord i antal numerära överlägen i följd utan mål.
Sv: A proposito de nada
Mike.F: Jo, nu är han tyvärr i en förening som är raka motsatsen till Frölunda tyvärr...
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Sigalet är ju inte heller särskilt lyckad i PP, Lindelöf var betydligt bättre när han fick spela där i början av säsongen.
Sv: A proposito de nada
Fattar inte varför de kör både Zetterberg och Danielsson i samma PP-formation...
Sv: A proposito de nada
Huge: Håller med. Det är själva faa-aan! Grabbarna förtjänar ett mål nu!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Ja varför sätter dom inte upp dom i taket. Det gör ju alla andra. Har sett det idag. Sitter i magen och på benskydden fast det är mycket ledigt uppåt. Ytterligare en målvaktsbragd på gång.
Sv: A proposito de nada
Peja: Lite trött på att bli klappad på huvudet med uttrycket medgångssupporter hit o dit under de 50 år jag följt Brynäs så har mentaliteten varit "presterar du inte räcker du inte till och ska ha skit" för att du ska vakna till och börja prestera.
Man ska va stolt att spela för märket på bröstet och ska fanimej inte ha full lön när man åker på isen och inte ger allt i varje närkamp.
Du får ursäkta men jag är ikd school och det här är skit rent ut sagt och då får du inte mitt intresse vilket gäller det mesta i livet där det inte finns en själ med...
Det gäller väldigt många fler än någon enstaka exspelare i Brynäs som isåfall är medgångssupporter
Man ska va stolt att spela för märket på bröstet och ska fanimej inte ha full lön när man åker på isen och inte ger allt i varje närkamp.
Du får ursäkta men jag är ikd school och det här är skit rent ut sagt och då får du inte mitt intresse vilket gäller det mesta i livet där det inte finns en själ med...
Det gäller väldigt många fler än någon enstaka exspelare i Brynäs som isåfall är medgångssupporter
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: Bättre avslut men för många av avsluten i PP kommer från helt fel vinklar. Motståndarna stänger slottet väldigt effektivt hitills.
Sv: A proposito de nada
Blixt1980: SAIK spelar på sedvanligt vis framför mål. Som grisar. Hugger och slår på allt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Och när vi äntligen börjar skapa lite och se riktigt bra ut så gör Lindvall förstås ett gäng idioträddningar.
Ett stukat lag får inget gratis.
Nytt PP nu, kom igeeeeeen Bryyyyynäs!!!
Ett stukat lag får inget gratis.
Nytt PP nu, kom igeeeeeen Bryyyyynäs!!!
« Föregående · 1994621 · Nästa »