« Föregående · 2035626 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Blå grottan: Scott åker ut för att ha kittlat motståndarn under armen. Men crosscheck i ryggen går bra, såg vi i momentet före på Söderström.
+ 5
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Chanzone: Japp har gett honom onda ögat ett flertal gånger i Lisch!
+ 2
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Var länge sen vi kunde matcha FBK i fysiken men idag tycker jag vi visar framför kassarna att Brynäs kommer sälja sig dyrt.
Men zebrorna vafan va dom är gröna...
Men zebrorna vafan va dom är gröna...
+ 4
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8889}: FBK och Frölunda med flera har sin egen domarkår. Det är hopplöst att spela i de här arenorna. Horribel nivå är det.
Desch gav igen minimalt efter påkörningen, fbk-spelaren släpper klubban..
Scott åker ut för en tröjdragning?
Desch gav igen minimalt efter påkörningen, fbk-spelaren släpper klubban..
Scott åker ut för en tröjdragning?
+ 3
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Forsberg 1978: Sören Persson HATAR Brynäs. Det är sen gammalt det.
+ 3
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8889}: Mycket märklig utvisning, likadana fasthållningar och värre sker ju hela tiden i sarghörnen.
+ 4
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8889}: Vad är det för jävla fel i huvudet på domarna!?!? Ska bli intressant om dom håller den nivån resten av matchen.
+ 3
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8889}: Man kan lika gärna singla slant för utvisningarna! Herregud vilken nivå...
+ 2
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Peja: Det där var lägsta möjliga domarnivå på den utvisningen av Scott!!
+ 2
Sv: Värvningsbomb
magr: Sören Persson svängde förbi Ica på vägen upp och satsade ob tillägget på hemmavinst....
+ 2
Sv: Värvningsbomb
Mattson: Bra att domarna håller samma nivå så att man vet vad man ska förvänta sig i varje fall..
Sv: Värvningsbomb
lapad: FBK:arn nitar Desch i ansiktet, han klappar tillbaks med klubban. Bortalaget får en tvåa. Gäller överallt utom i Gävle.
+ 3
Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: Lite sympati kan jag ge honom, för jag har en känsla av att han känner sig lite underlägsen de mer etablerade kollegorna. Men bra live-kommentator tycker jag inte Westberg är.
Sv: Värvningsbomb
Mike.F: Patrik Westberg är en mes, som just därför försöker förställa sig i sin verbalitet och framtoning.
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Ett hypat Brynäs åker på bortaturné igen. FBK tar ner oss till verkligheten igen. 6-1.
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Chanzone: Tror vi har fördel av att matchen börjar 20:00. Brynäsarna gillar ju att hålla igång sent på helgerna...
+ 7
Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: nej för han e så upp å ner!! Ibland tokhyllar han Frölunda och ibland e det som om dom är sämst på jorden! Jag anser att man ska vara mycket mer neutral och inte tokhylla eller såga gång på gång! men jag förstår att andra gillar honom för sina ibland ganska finurliga kommentarer! Han skall inte visa vilket lag han håller på men jag tror faktiskt att det är Frölunda men inte säker!!
Mike.F
Mike.F
+ 1
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Forsberg 1978: Några vinster och Brynäsarna tror dom är världsmästare, det är sen gammalt det. Läge för en plattmatch ikväll - hoppas innerligt att jag har fel dock.
Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8846}: Hoppas innerligt att du har rätt men jag tror tyvärr fbk kommer komma ut rejält revanschsugna och i samband med att vi har 2 raka vinster så är jag rädd att en liten mättnad likt Brynäs kommer ske...
Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Skulle vara magnifikt om Brynäs kan fixa 2 poäng ikväll.
Håller tummarna för att FBK är dränerad på energi från gårdagens match.
Skoj att 2a linan gör mål och bidrar mer nu på slutet.
Håller tummarna för att FBK är dränerad på energi från gårdagens match.
Skoj att 2a linan gör mål och bidrar mer nu på slutet.
+ 1
Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: LHC ångar på! Blir inte förvånad om de blandar sig i striden om plats 10 på allvar - matchen på tisdag blir livsviktig!
2-0 mot HV nu!
2-0 mot HV nu!
Sv: Värvningsbomb
{8846}: personligen tycker jag att Westberg är en kappvändare av stor dignitet och jag blir alltid lika glad när jag slipper honom på Frölundas matcher men tyvärr händer det för sällan! Men man får ju tycka vad man vill om karln!!
Mike.F
Mike.F
Sv: Värvningsbomb
{7981}: Tror han hade varit ännu bättre med en expertkommentator vid sin sida, ex Tornberg, Arto osv.
« Föregående · 2035626 · Nästa »
Alcéns tackling satt som ett smäck .👌
Skönt med 0-0 efter 1a, Ersson i målet är stabil.