« Föregående · 2043084 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Det är för att man spelat en stund i egen zon och behöver få byta sitt manskap.
Sv: A proposito de nada
lapad: Till blå, dumpa & 4 man åker och byter.... Dom har glömt en en rätt viktig sak i Dumpa & jaga...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Mattson: Efter första 2 minuters spel har Brynäs haft 5 uppspel och alla puckar har skickats i sarghörnor. Härligt 👎
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Jaha match ikväll, händer mirakel?
Är Brynäs påslagna eller är det semester planerare som äntrar isen ikväll.
Är Brynäs påslagna eller är det semester planerare som äntrar isen ikväll.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Skillnad på intromusik i mögle . Kanske därför dom ligger högre i tabellen . Kontra Brynäs introljud 😉
Hockey är rock inte mespop!!
Har Birgersson fått namn på tröjan idag ? Börjar bli löjligt lång tid nu .
Hockey är rock inte mespop!!
Har Birgersson fått namn på tröjan idag ? Börjar bli löjligt lång tid nu .
Sv: A proposito de nada
JanT: Tro om det blir tomma läktare under SM slutspelet, viruset sprids med förödande kraft...nu även en smittad i Gävleborg, jäkligt läskigt
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Kan han inte ta över Anderséns kontrakt också när han ändå är igång? Bengtzéns förkärlek till tunga backar utan förstapass är känd sedan länge.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Nej, två svindyra målvakter och resten Boforsare, är planen...
+ 7
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Petrov: Ibland måste man hålla för näsan och hoppas på att det ena köpelaget slår det andra...
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Fattar inte vad Örebro får alla pengar ifrån
De verkar ju skita mer pengar än Ejendal ;)
Fattar inte vad Örebro får alla pengar ifrån
De verkar ju skita mer pengar än Ejendal ;)
+ 3
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Skadeglädje! Bengtzen har alltså nu påbörjat operation sätta Örebro ekonomiskt i skiten, härligt!
+ 7
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Blå grottan: Vore ju mysigt om det fanns en gnutta hopp på lördag, fick kämpa som fan för att få tag i biljetter. Hade varit superdeppigt om det kommer att handla om att undvika tolfteplatsen i stället...
+ 2
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Blir till att följa två matcher ikväll då..
Om resultaten är med oss kan vi kanske få ett extraliv.
Men man sumpade det sannolikt med den risiga andra perioden i förrgår.
Om resultaten är med oss kan vi kanske få ett extraliv.
Men man sumpade det sannolikt med den risiga andra perioden i förrgår.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Bäska droppar: En kollega som har missuppfattat vilket hockeylag man skall heja på har lovat att Frölunda skall slå Växjö så än finns chansen till slutspel...
+ 4
Sv: A proposito de nada
nyb: Hahaha, den var fan i mig bra 😂
Jag förstår att det blev syntax error i hela HV71 efter den bomben.
Jag förstår att det blev syntax error i hela HV71 efter den bomben.
+ 3
Sv: A proposito de nada
någon som vet vad Camera i HV gjort för att få sparken?
Någon MS skall hugga nu på?
www.expressen.se/sport/hockey/shl/stjarnan-stangs-av-riskerar-sparken/
Någon MS skall hugga nu på?
www.expressen.se/sport/hockey/shl/stjarnan-stangs-av-riskerar-sparken/
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
{8399}: Vill bara lufta lite angående Marcus Ersson. Har aldrig riktigt varit den backen som skiner mest under matcherna, men vilka gedigna prestationer grabben har bidragit med. Tycker så jävla synd om honom. Hade en ganska lovande framtid i SHL. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka starkare än någonsin. Vi saknar dig Marcus #10
+ 16
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Charliejfz: Fem senaste har faktiskt både Brynäs och Rögle skrapat ihop 5 poäng.
På hemmaplan har Rögle tagit 44 poäng och på bortaplan har Brynäs tagit 19 poäng.
Kan vi hoppas att Rögle luftar sin andrekeeper?
På hemmaplan har Rögle tagit 44 poäng och på bortaplan har Brynäs tagit 19 poäng.
Kan vi hoppas att Rögle luftar sin andrekeeper?
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Sama: tyvärr tror jag inte Cam eller spelarna är sugna på det... vi vill ju stanna topp 6
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Metalman: Det kan också bli så att Lakers torskar och ni vinner. Mycket kan hända än.
+ 1
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2020-03-05
Metalman: Ja, tar dom 3 poäng och vi förlorar på fulltid är det definitivt över. 10 poäng med 3 matcher kvar. Vilken idiot som helst kan räkna ut det
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Samsung: Tror att Peters förstaval hela tiden har varit Schweiz. Iaf vad som tidigare ryktats.
MEN sen ska det ju också sägas att Peter garanterat inte är intresserad av vad som helst. Jag skulle tex inte kunna se honom åka till Schweiz för att bli assisterande första säsongen OM han får ett väldigt intressant anbud från SHL att ta tex. Jag tror att Peter i första hand vill ha ett huvudtränarjobb.
Satt och tittade på lite olika lag och ligor om man kunde hitta några intressanta tränarnamn.
Hittade två intressanta namn (som garanterat aldrig kommer vara aktuella) men som gjort det väldigt bra i resp klubbar.
Dan Tangnes nere i Schweiz verkar ha gjort ett väldigt bra jobb med att ta Swiss Cupen första året samt så förlorade de finalen. Nu ligger de fortsatt tvåa i serien. Givetvis har han ett bra lag, men trots allt en ung, hungrig coach som visar framfötterna.
Samma med Mikko Manner i Kärpät. Mycket intressant coach av vad jag kan läsa. Dessutom ganska sjuka siffror i ligan senaste 3-4 åren.
SOM sagt, inget av dessa namn kommer vara på tapeten. Dock väldigt intressanta namn.
MEN sen ska det ju också sägas att Peter garanterat inte är intresserad av vad som helst. Jag skulle tex inte kunna se honom åka till Schweiz för att bli assisterande första säsongen OM han får ett väldigt intressant anbud från SHL att ta tex. Jag tror att Peter i första hand vill ha ett huvudtränarjobb.
Satt och tittade på lite olika lag och ligor om man kunde hitta några intressanta tränarnamn.
Hittade två intressanta namn (som garanterat aldrig kommer vara aktuella) men som gjort det väldigt bra i resp klubbar.
Dan Tangnes nere i Schweiz verkar ha gjort ett väldigt bra jobb med att ta Swiss Cupen första året samt så förlorade de finalen. Nu ligger de fortsatt tvåa i serien. Givetvis har han ett bra lag, men trots allt en ung, hungrig coach som visar framfötterna.
Samma med Mikko Manner i Kärpät. Mycket intressant coach av vad jag kan läsa. Dessutom ganska sjuka siffror i ligan senaste 3-4 åren.
SOM sagt, inget av dessa namn kommer vara på tapeten. Dock väldigt intressanta namn.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Samsung: apropå Jonathan, vore inte Jonas Johnsson vara ett alternativ till ledarstaben nästa säsong? Hade ju några år som HC i Vita Hästen.
« Föregående · 2043084 · Nästa »