« Föregående · 2043194 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Fast dom har ju maxflyt vid typ två mål, samtidigt är de bättre på allt så orättvist är det ju inte...
Sv: A proposito de nada
Huge: tycker de är bra att du är optimistisk till de mesta vi gör på plan, men du måste väll se att de inte bara är oflyt som gör att vi förlorar å förlorar p förlorar.......
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Det var nästan omöjligt att inte slå den på bladet. Rögle har ju den största fria gatan någonsin inuti slottet.
Sv: A proposito de nada
Bedrövligt hur det ser ut, förjävligt att lämna Ersson i skiten.
Vore jag Ersson skulle jag byta om och gå till nån bar för att se klart matchen där istället.
Vore jag Ersson skulle jag byta om och gå till nån bar för att se klart matchen där istället.
Sv: A proposito de nada
Huge: men hur jävla sneögd är du..vi är så bortspelade och vi har flyt att ha 2-2 ...markering a la juniorer blir nerpressade o de snurrar runt runt. Erson höll oss kvar väldigt länge! Ta av skygglapparna
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Nu kan dom vila Ersson i tredje, lufta Eriksson hans sista tid i Brynäs.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Är det inte svårt att skriva inlägg samtidigt som man kräker sig igenom matchen?
Sv: A proposito de nada
Måste bara spy över ett Rögle borde inte finnas ett sånt skitlag vidriga färger och pratar äckligt Fy fan säger jag om allt det här......
+ 2
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Fiasko sparka alla.. Släpper till helt sjuka ytor.. Dom försöker ju inte ens.
Sv: A proposito de nada
Huge: Svär inte i kyrkan nu och påstå att Rögle hade flyt vid något av målen. Det är enbart beroende på att vi är ett överbetald pissgäng som gör att vi släpper in mål.
Sv: A proposito de nada
Huge: 🤔
Hade kunnat stått 4-0 efter första om inte vi haft tur , och sigalets mål var ju väldigt oförtjänt
Hade kunnat stått 4-0 efter första om inte vi haft tur , och sigalets mål var ju väldigt oförtjänt
Sv: A proposito de nada
lapad: Nya tränaren har lite att sätta tänderna i, förvandla briketter till diamanter....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vilket jävla flytgäng.
Molin handikappad innan trean efter ett skott som tog illa, sen en ny studspuck som ger ett nytt friläge och mål.
Bra lag har iofs tur, men det får väl ändå vara nån måtta på flytet...🤨
Molin handikappad innan trean efter ett skott som tog illa, sen en ny studspuck som ger ett nytt friläge och mål.
Bra lag har iofs tur, men det får väl ändå vara nån måtta på flytet...🤨
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skulle vara kul att se spelarna leva under samma villkor som vanliga arbetare där man får sparken med kort uppsägnings tid i fall man inte levererar.
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Vi får hoppas det. Ledningen får ju inte svika oss nu och presentera bra spelare
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: har du sett till vår första lina idag??
Har du sett vår 44 vara som en full duva i egen zon..
Vi pratar om att vi ska ha en tränare som ska ställa krav.? Klarar våra duvor det?
Har du sett vår 44 vara som en full duva i egen zon..
Vi pratar om att vi ska ha en tränare som ska ställa krav.? Klarar våra duvor det?
Sv: A proposito de nada
Molins säsong över. Undrar om det var det sista vi såg av honom på ett tag nu!?
Sv: A proposito de nada
Också ska det släppas in mål direkt efter vi gjort ett!
Och ett till när vi ändå är igång..... Går och spyr...
Och ett till när vi ändå är igång..... Går och spyr...
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: 4-2. Ordningen återställd. Skönt. Så slipper vi snart det här skitlaget.
Domaren försökte krama om röglespelaren efter målet men hann inte riktigt.
Domaren försökte krama om röglespelaren efter målet men hann inte riktigt.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Som väntat, ni och Växjö har mycket mer att spela för och borde ta era matcher .
Fina pengar på oddset strax
Edit .. va fan steppa upp nu. Slutspel i potten , svik mig inte
Fina pengar på oddset strax
Edit .. va fan steppa upp nu. Slutspel i potten , svik mig inte
Sv: A proposito de nada
Lindström: Vem bryr sig, ärligt talat. Brynäs kommer aldrig ta poängen som krävs ändå.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Nästan skönt att slippa slutspel, det skulle bara vara förnedrande ändå.
Sv: A proposito de nada
Snälla ta bort Blomman från en centerposition (Byt med Molin) innan det blir ett baklängesmål till. Herregud, maken till dåligt positionsspel.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Alltid. Varje match. Borde gälla alla lag i serien. Slå alla. Hela tiden.
« Föregående · 2043194 · Nästa »
Det är inte direkt Huges modus operandi om man säger så.
Magister 377 kör ett eget race...