« Föregående · 2044078 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
JanT: Ska kolla in den sen. Läskigt när sådant händer. AOM har alltid känts som en reko kille som jag annars har stor respekt för.
Sv: A proposito de nada
majk: Ersson började säsongen rätt svagt och har varit lite ojämn (vilket är ganska vanligt vid den åldern). Nu har jag inte stenkoll på siffrorna men känns som de ändå har varit respektabla sen Ove tog över. Tror och hoppas det bara tagit lite tid för honom att anpassa sig till SHL och att han kommer bli riktigt bra nästa säsong. För talangen har han definitivt.
Sv: A proposito de nada
majk: De rekryteringarna som krävs lär vi inte få se. Det som är problemet i den här föreningen.
Sv: A proposito de nada
majk: Fruktansvärt respektlös tackling på Shinnimin från gamle djurgårdaren Ollas-Mattsson. Shinnimin ut på bår med befarad nackskada, 5+GM på Ollas-Mattsson. Lär bli minst 5 matcher på den....
+ 1
Sv: A proposito de nada
ellis: Nä ni har stora chanser att bli ett topplag om ni prickar rätt med rekryteringar nu under årets silly. Resurser verkar ändå finnas.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8846}: Men många andra lag släpper till mycket skott och även i skottsektorn utan att ha sådana siffror. En förstamålvakt borde ha en bit över 90% i min värld för att få godkänt.
Sen kanske inte ert försvar varit så bra heller men det hade gnällts mindre om målvakterna legat åtminstone i mellanskiktet av serien statistiskt. Nu är ni näst sist där. Då snackades det ändå om att ni hade seriens bästa målvaktspar innan säsongen.
Sen kanske inte ert försvar varit så bra heller men det hade gnällts mindre om målvakterna legat åtminstone i mellanskiktet av serien statistiskt. Nu är ni näst sist där. Då snackades det ändå om att ni hade seriens bästa målvaktspar innan säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Utan Rödin är det allsvensk kvalitet på laget. Sundlöv har en hopplös uppgift framför sej.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Man får väl ändå unna Leksand lite framgång. Ska bli skoj att följa dem i allsvenskan nästa säsong.
+ 1
Sv: A proposito de nada
majk: Ersson är allt annat än en flop.
Hur stabilt har Brynäs försvarsspel sett ut under säsongen?
Inte lätt att ha fin fin statistik då.
Ersson har räddat Brynäs i många matcher när laget varit utspelat.
Ersson är en av få ljusglimtar för mig denna säsong.
Hur stabilt har Brynäs försvarsspel sett ut under säsongen?
Inte lätt att ha fin fin statistik då.
Ersson har räddat Brynäs i många matcher när laget varit utspelat.
Ersson är en av få ljusglimtar för mig denna säsong.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Med tanke på hajpen kring Ersson inför säsongen måste han nog anses lite av en flopp väl? Under 90%.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: svårt för Ersson å se igenom Ritola som passerade framför Ersson när skottet kom ..
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Han har kontrakt över nästa säsong men nej han måste bort!!!
Och nu ligger vi under igen....
Och nu ligger vi under igen....
Sv: A proposito de nada
Vi har inte tagit 3 poäng när vi släppt in första målet denna säsong.
Detta var väntat!
Detta var väntat!
Sv: A proposito de nada
Är otroligt kluven med 88, ska man förlänga eller inte?
Det kan behövas en säsong för att anpassa sig. Han borde väl vara god för mer poäng nästa säsong?
Samtidigt som han tjänar en del och det vore kanske läge att bygga om rejält.
Vad säger ni?
Det kan behövas en säsong för att anpassa sig. Han borde väl vara god för mer poäng nästa säsong?
Samtidigt som han tjänar en del och det vore kanske läge att bygga om rejält.
Vad säger ni?
Sv: A proposito de nada
Kvist ser riktigt bra ut även idag... kul med juniskedjan... funderar inte så mycket... ser ut som när Boqvist-Ölund-Asklöf kom fram
+ 2
Sv: A proposito de nada
Man undrar ju hur tabellen sett ut om juniorerna fått spela istället för fjärdekedjan hela säsongen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: skillnaden mot John Person som håller i pucken 1 m från mål vår juniorer trycker till 😊
+ 5
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: vad får dig att tro att det skulle städas ordentligt i truppen med nuvarande inkompetenta ledning? Nä börja städa bort i ledningen först och främst!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Malmö har 2-0 på Växjö. Adam B snygga pass på bägge målen. Jesper J gjorde det första. Just saying...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Är det så otroligt. Vi ställer in ett reservlag på isen och säsongen är över. Jag tror vi vinner ändå.
+ 2
Sv: A proposito de nada
En riktigt dålig period. Inga kedjor får något direkt tryck i Leksands zon. Att det ska märkas så mycket att Rödin är borta. Skönt det ska bli när Sundlöv städar upp i laget.
+ 2
« Föregående · 2044078 · Nästa »