« Föregående · 2076030 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Huge: Exakt. Vissa har ju redan börjat...fritt fram men oerhört tröttsamt. Det var därför jag skrev "orka"👍😂
Sv: A proposito de nada
Mattson: "När får vi börja med det?"
Såvitt jag vet är det väl ingen som har förbjudit nån att börja dra pinsamma och skrattretande slutsatser av andra försäsongsmatchen.
Såvitt jag vet är det väl ingen som har förbjudit nån att börja dra pinsamma och skrattretande slutsatser av andra försäsongsmatchen.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Man kan tycka en massa men att börja yra om tabellplaceringar är ju oerhört korkat.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, man borde stänga ner Brynäsboken tills seriestart. Så jävla onödigt att tycka nåt på försäsongen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Komiskt härinne. Orka sitta dra långtgående slutsatser efter 80 minuter ishockey på försäsongen...
+ 4
Sv: A proposito de nada
{9179}: eller så avvaktar vi till grundserien förra försäsongen vann han interna poängligan och var skit i grundserien. Kan bli tvärtom nu
Sv: A proposito de nada
Hescores: Ja, kanske. Men sett till laget vi förfogar och spelet som visats upp hittills känns det inte helt orealistiskt. Har svårt att tänka mig att 2 matcher mot Örebros 4 gör all skillnad i världen.
Sv: A proposito de nada
Hescores: generellt genom mina år har dåliga försäsonger lett till bra grundserie medans bra försäsonger lett till dåliga grundserier så drar inga stora slutsatser, men svårt att vara positivt när det går dåligt
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Att skriva att det inte finns en chans att Brynäs hamnar topp 6 pga prestationen under en period mot Örebro. Lika dumt som att dra någon slutsats kring Brynäs spel mot Djurgården och se ett samband mellan Brynäs säsong 20/21.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Charles: Såg den med och man kan ju undra vad Brynäs ska ha all kondition till om som inte har skills i övrigt
+ 2
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: och därför blir det intressant att se andra perioden för att se hur Andersson får igång grabbarna i omklädningsrummet efter en dålig period
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jag förstår verkligen inte människor som drar för stora växlar av en försäsong. Helt obegripligt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Klart att det bara är försäsong och rödin saknas mm
Men det känns som man sett denna matchbild förr
Men det känns som man sett denna matchbild förr
Sv: A proposito de nada
dem kanske är utmattade, Danielsson ord i intervjun
"Jag har aldrig tidigare jobbat såhär hårt på försäsongen....."
"....Jag är helt ärligt och säger att jag har inte varit med om en sånhär tuff försäsong tidigare. Vi kommer få nytta av det"
"Jag har aldrig tidigare jobbat såhär hårt på försäsongen....."
"....Jag är helt ärligt och säger att jag har inte varit med om en sånhär tuff försäsong tidigare. Vi kommer få nytta av det"
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det är andra träningsmatchen det här säger inte ett skit om kommande säsong. Du höll på lika efter matchen mot Djurgården. Bara att lägga ner.
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
I Gävle syns det vilket lag som har spelat fyra träningsmatcher och vilket som har spelat en. För att uttrycka det diplomatiskt.
— Hans Abrahamsson (@69Abris) August 26, 2020
Sv: A proposito de nada
Skagge: Är det inte försäsong för Örebro menar du?
Försäs betyder inte att man måste spela dåligt, lol.
Försäs betyder inte att man måste spela dåligt, lol.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Näe, kanske inte. Men nå topp 6 är det inte tal om. Nära både 3 och 4-0 nu...
Sv: A proposito de nada
2-0 när Berglund blir utvisad i offensiv zon. Det här Brynäs-gänget känns inte så förtroendeingivande hittills.
Sv: A proposito de nada
Skrubben: vilket jävla gnäll.
Att Andersen är sjundeback är ju för att man rullar på backar under försäsongen såklart.
Alcén var svag ifjol, men innan dess hade han ett par säsonger när han gjorde sin roll i fjärdedjan riktigt bra. Dessutom är han en stor anledning till att vi fick Berglund.
Att Andersen är sjundeback är ju för att man rullar på backar under försäsongen såklart.
Alcén var svag ifjol, men innan dess hade han ett par säsonger när han gjorde sin roll i fjärdedjan riktigt bra. Dessutom är han en stor anledning till att vi fick Berglund.
+ 2
« Föregående · 2076030 · Nästa »