« Föregående · 2182405 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Davey85: Det som även är riskabelt när Scott inte lastar där är att det lätt blir en farlig kontring. Som också blev fallet.
MER SKOTT!!!
MER SKOTT!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Får hoppas vi får några kompensationsutvisningar med oss i andra. Domarna i SHL brukar vara duktiga på att ge såna. Men iofs, det kanske inte gäller nere i Jönköping...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Riktigt jävla usel period av oss, klasskillnad på isen trots att HV också är kassa. Är verkligen gameplan att låta HV glida runt i vår försvarszon i stort sett obehindrat så vi kan sticka upp på någon enstaka kontring på deras misstag? Enda 2 positiva sakerna hittills är ett ok PP och en Ersson som gör jobbet.
Sv: A proposito de nada
INTE ETT LJUD OM KLUBBAN I ANSIKTET PÅ MOLIN?! När Gunnler skyddade sig och Hv fjanten dog då jävlar lät de...
Fy fan.. Brynäs har 4 zebror + Cmore mot sig
Fy fan.. Brynäs har 4 zebror + Cmore mot sig
+ 9
Sv: A proposito de nada
bradberry: Helt sjukt att Scott inte skjuter. Där måste man pumpa han med energi och självförtroende nu. Positivt att vi lyckas döda två fruktansvärt mjuka utvisningar.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Lindström: Vi är körda. Kan någon förklara vår första utvisning. Gärna andra utvisningen också. Samtidigt kanske varför blodet forsar från Molin, men ingen utvisning.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Vilket jävla trams! Är det hockey eller volleyboll? Domarna arbetar verkligen äckligt hårt för att HV ska vinna. Vi har inte en chans i kväll.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lindström: har inget emot petig domarnivå. Bara den blir lika åt bägge hållen
Sv: A proposito de nada
Bertil ser inte bra så här långt, klen kladdig och lååååmgsam.
Ge Ingman några byten tack...
Ge Ingman några byten tack...
Sv: A proposito de nada
Skulle vara skönt att ha ett par backar som kan slå ett rimligt förstapass eller spela sig ur pressade situationer.
Sv: A proposito de nada
Hv får alldeles för enkelt komma in med fart i zonen. Kommer aldrig hålla. Måste åtgärdas snarast.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Alfred :
Vad har hänt med ersson? Han är sjukt bra idag med
Det man sett i grundserien är ju allt annat än det man ser nu
Ruskigt bra hittills
Vad har hänt med ersson? Han är sjukt bra idag med
Det man sett i grundserien är ju allt annat än det man ser nu
Ruskigt bra hittills
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Vad snackar du för trams?
Varför posta i ett forum att man vet saker och att Berglund gjort något så att han inte kommer spela nåt mer i Brynäs?
Har du ens nån aning om att det där är juridiskt gungfly att hålla på så där?
Knip igen.
Varför posta i ett forum att man vet saker och att Berglund gjort något så att han inte kommer spela nåt mer i Brynäs?
Har du ens nån aning om att det där är juridiskt gungfly att hålla på så där?
Knip igen.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Om du får en klubba mot halsen. Sänk inte hakan, du åker ut för holding...
+ 1
« Föregående · 2182405 · Nästa »
Det har jag tyckt hela säsongen sen han kom in. En katastrof spelare. Egentligen bara varit bra i 1 enda match. Och det var i hans första för oss när vi mötte OIK borta.