« Föregående · 2428641 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Abbotts måste ju ångra sig något grymt när dom ser utvecklingen på framför allt Johannesson men även Strömgren.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 2-1, efter två perioder tar jag alla dagar i veckan. Lasch filmning gav utdelning men den var väntad.
Palve faktiskt riktigt bra men Rödin ser matt ut idag.
Palve faktiskt riktigt bra men Rödin ser matt ut idag.
+ 1
Sv: A proposito de nada
dabif: fast åååååå andra sidan så har det vart mycket pucktapp och felskär ikväll. Så han kanske har rätt i det även om det såklart var en solklar utvisning
Sv: A proposito de nada
Vilken fjant han är Grönlund, "man faller lätt i Scandinavium"
Då föll nog Lash enklare.
Då föll nog Lash enklare.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Onödig utvisning av Larsson. Men att gå rent på utvisningsfronten fanns aldrig på kartan.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Johan Larsson visste att det hängde en Brynäs utvisning i luften. Därför tar han den i slutet av perioden.
En taktisk ledare.
Johan Larsson tar inga så onödiga enkla utvisningar annars
En taktisk ledare.
Johan Larsson tar inga så onödiga enkla utvisningar annars
+ 10
Sv: A proposito de nada
Stor komik att hela frölundapubliken buar åt utvisningen, kan vart den mest solklara trippingen i modern tid.......
+ 5
Sv: A proposito de nada
SuneMangs:Roy är inte klar än Blomman har kontrakt ifrån den 25/12. MÅÅÅLL
+ 2
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: troligtvis har Roy inget arbetstillstånd än och Blomman spelar mot Oskarshamn
+ 4
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Varför spelar inte dom två idag förresten? Roy är väl matchotränad kan jag tänka mig, men vart är Blomman? Såg fram emot att se honom i vår tröja igen.
Sv: Vad händer här
Peja: Synd att vi saknar våra ledande backar och Scott. De sväljer väldigt mycket istid som sämre spelare får ta. Det syns ute på isen. Truppen är inte bred.
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: förutom målet…
Tycker inte att det ser så illa ut. Spelet i andra har ju varit i vår egen zon men tycker att vi har hållit dem på utsidan.
Inte mycket framåt i andra dock.
Tycker inte att det ser så illa ut. Spelet i andra har ju varit i vår egen zon men tycker att vi har hållit dem på utsidan.
Inte mycket framåt i andra dock.
Sv: A proposito de nada
Ingen bra andraperiod - men med Lindbäck i kassen hade det stått 5-1 till Frölunda.
+ 1
Sv: Vad händer här
Treklövern1912: Nu blir det jobbigt…
Synd att Ölund körde över Karhunen och Eklind är nygipsad.
Synd att Ölund körde över Karhunen och Eklind är nygipsad.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Men Frölunda är ju totalt överlägsna. Blomman o Roy styr upp?
+ 1
Sv: Vad händer här
Undrar om 99% av Brynäsarna inte tränar närkamper eller anser sig för fina för det.
+ 1
Sv: Vad händer här
Farsang: varför skulle han HA FÅTT stå mot Växjö? stora bokstäver därför frågan om aggressiv!!
Förstår du vad facit är? När du har svaren på frågorna innan provet, så sjävklart med facit i hand skulle Kahrunen stått då Lindbäck gjorde en dålig match, därmed sagt så förstår jag Mikkos val av målvakt.
Förstår du vad facit är? När du har svaren på frågorna innan provet, så sjävklart med facit i hand skulle Kahrunen stått då Lindbäck gjorde en dålig match, därmed sagt så förstår jag Mikkos val av målvakt.
Sv: Vad händer här
bar mofftak: vilket skitmål, kändes nästan som situationen var över.
Krock mellan Ölund och Karhunen, synd…
Krock mellan Ölund och Karhunen, synd…
+ 1
Sv: Vad händer här
Stefan R 63: Bergman står i slottet med klubban uppe i luften och en tvåhandsfattning? Vad håller han på med
+ 2
Sv: Vad händer här
Synd att utespelarna inte krigar lika bra som Karhunen i den situationen, han redde nästan ut det själv.
+ 6
« Föregående · 2428641 · Nästa »