1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779431 inlägg · 7967 ämnen
« · 2428641 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A proposito de nada
dabif: ja de va ju filmning

Sv: A proposito de nada
Abbotts måste ju ångra sig något grymt när dom ser utvecklingen på framför allt Johannesson men även Strömgren.

Sv: A proposito de nada
Farsang: 1:24 kvar av utvisningen

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 2-1, efter två perioder tar jag alla dagar i veckan. Lasch filmning gav utdelning men den var väntad.
Palve faktiskt riktigt bra men Rödin ser matt ut idag.

Sv: A proposito de nada
dabif: fast åååååå andra sidan så har det vart mycket pucktapp och felskär ikväll. Så han kanske har rätt i det även om det såklart var en solklar utvisning

Sv: A proposito de nada
Vilken fjant han är Grönlund, "man faller lätt i Scandinavium"
Då föll nog Lash enklare.

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Kom igen nuuuu o spöa feskekörka!!!! Kämpa Brynäs!!!!!

Sv: A proposito de nada
Onödig utvisning av Larsson. Men att gå rent på utvisningsfronten fanns aldrig på kartan.

Sv: A proposito de nada
Johan Larsson visste att det hängde en Brynäs utvisning i luften. Därför tar han den i slutet av perioden.

En taktisk ledare.

Johan Larsson tar inga så onödiga enkla utvisningar annars

Sv: A proposito de nada
Men för helvete Larsson, fyfan vad onödigt!

Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Larsson..; så bra och så onödigt

Sv: A proposito de nada
Stor komik att hela frölundapubliken buar åt utvisningen, kan vart den mest solklara trippingen i modern tid.......

Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: även blind höna....:)

Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: tips från Boumedienne såklart ;)

Sv: A proposito de nada
Tänka sig att vår värdelösa sportchef kunde hitta Johannesson.

Sv: A proposito de nada
Jugge: Jaa, vi kom igen

Sv: A proposito de nada
Mycket fint pp. Några snabba skär efter tek, snabb pass, direktskott.

Sv: A proposito de nada
nittontolv: Att Frölundafansen ropar på filmning...

Men fan vad fin Johannesson är!

Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Ja jävulen!

Sv: A proposito de nada
nittontolv: Smäller direkt!!!

Sv: A proposito de nada
dabif: Johannesson!!! Såja!!

Sv: A proposito de nada
Hur go e den då

Sv: A proposito de nada
Årets mest solklara tripping

Sv: A proposito de nada
Jaaaaajjaaaaamän!

Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:yeeees, klassmål

Sv: A proposito de nada
Farsang: Snyggt

Sv: A proposito de nada
SuneMangs:Roy är inte klar än Blomman har kontrakt ifrån den 25/12. MÅÅÅLL

Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sicken rökare!

Sv: A proposito de nada
SuneMangs: troligtvis har Roy inget arbetstillstånd än och Blomman spelar mot Oskarshamn

Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: bra Kvist💪💪

Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Har vi nån målchans den här periden?

Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Varför spelar inte dom två idag förresten? Roy är väl matchotränad kan jag tänka mig, men vart är Blomman? Såg fram emot att se honom i vår tröja igen.

Sv: Vad händer här
Peja: Synd att vi saknar våra ledande backar och Scott. De sväljer väldigt mycket istid som sämre spelare får ta. Det syns ute på isen. Truppen är inte bred.

Sv: A proposito de nada
Sportnisse: förutom målet…

Tycker inte att det ser så illa ut. Spelet i andra har ju varit i vår egen zon men tycker att vi har hållit dem på utsidan.

Inte mycket framåt i andra dock.

Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Och Kinnvall, Sklenicka och Scott

Sv: A proposito de nada
Sportnisse: 😂

Sv: A proposito de nada
Ingen bra andraperiod - men med Lindbäck i kassen hade det stått 5-1 till Frölunda.

Sv: Vad händer här
Treklövern1912: Nu blir det jobbigt…
Synd att Ölund körde över Karhunen och Eklind är nygipsad.

Sv: A proposito de nada
Usch vilket hemskt mål att släppa in. Kört nu?

Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Men Frölunda är ju totalt överlägsna. Blomman o Roy styr upp?

Sv: Vad händer här
Undrar om 99% av Brynäsarna inte tränar närkamper eller anser sig för fina för det.

Sv: Vad händer här
Farsang: varför skulle han HA FÅTT stå mot Växjö? stora bokstäver därför frågan om aggressiv!!

Förstår du vad facit är? När du har svaren på frågorna innan provet, så sjävklart med facit i hand skulle Kahrunen stått då Lindbäck gjorde en dålig match, därmed sagt så förstår jag Mikkos val av målvakt.

Sv: Vad händer här
Davey85: vi kommer igen 👍

Sv: Vad händer här
Fan han blev ju överkörd där han låg

Sv: Vad händer här
Danne66: Åka på egen målvakts handske var kanske inte det smartaste jag sett...

Sv: Vad händer här
bar mofftak: vilket skitmål, kändes nästan som situationen var över.

Krock mellan Ölund och Karhunen, synd…

Sv: Vad händer här
Stefan R 63: Bergman står i slottet med klubban uppe i luften och en tvåhandsfattning? Vad håller han på med

Sv: Vad händer här
Jävla sopor! Få ut puckjäveln!

Sv: Vad händer här
Synd att utespelarna inte krigar lika bra som Karhunen i den situationen, han redde nästan ut det själv.

Sv: Vad händer här
Typiskt....

« · 2428641 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)