« Föregående · 2429757 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Otroligt glad för att ingen gammal Brynäs spelare bara tänker på pengarna. Hockey-hora är ordet som spontant poppar upp i huvudet, usch!!
+ 15
Sv: A proposito de nada
munkas: Jag ger mig sjutton på att det smaker på en mulen dag, om det ens händer.
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Reta inte Munkas. Om jag fick en Leksandströja i julklapp skulle jag också bli en dysterkvist
+ 1
Sv: A proposito de nada
lapad: God jul alla dysterkvistar, hycklare och strutsar! 🎅🏼
En vacker dag tar vi dom!
En vacker dag tar vi dom!
+ 15
Sv: A proposito de nada
Davey85: Hur många jular har man inte sagt det nu? ;)
Med det sagt håller jag med. God Jul alla brynäsare samt er motståndarfans som håller god ton här inne!
Med det sagt håller jag med. God Jul alla brynäsare samt er motståndarfans som håller god ton här inne!
+ 3
Sv: A proposito de nada
GOD JUL alla Brynäsvänner . Hoppas vi kan få en julklapp av Brynäs som håller helt till slutet av säsongen 🎅🤗
+ 7
Sv: A proposito de nada
Björk med 1+1 för Columbus inatt förresten. Fortsatt väldigt glad för hans skull.
+ 12
Sv: A proposito de nada
God jul till er alla på forumet! Hoppas vi får se ett bättre och jämnare Brynäs på annandagen och under 2023.
+ 11
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tycker lite synd om Ersson i sin debut, han är skymd på åtminstone 2 skott samt 2 styrningar, tråkigt men jag tror ändå han är nöjd att få debutera i världens bästa liga, synd att han spelar i ett lag som inte kommer ha något med slutspel att göra
Flyers har mycket att jobba på
Tycker lite synd om Ersson i sin debut, han är skymd på åtminstone 2 skott samt 2 styrningar, tråkigt men jag tror ändå han är nöjd att få debutera i världens bästa liga, synd att han spelar i ett lag som inte kommer ha något med slutspel att göra
Flyers har mycket att jobba på
+ 5
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
”Samuel Ersson made his NHL debut in goal for the Flyers. He lasted just 27:58, allowing five goals on 22 shots. Carter Hart came in to relieve Ersson and stopped six of seven shots in 9:54 before he had to leave with an injury on the Kotkaniemi goal sequence. Ersson returned to the net to finish out the game. He made eight saves in the third period to finish with 25 stops on 30 shots.”
”Samuel Ersson made his NHL debut in goal for the Flyers. He lasted just 27:58, allowing five goals on 22 shots. Carter Hart came in to relieve Ersson and stopped six of seven shots in 9:54 before he had to leave with an injury on the Kotkaniemi goal sequence. Ersson returned to the net to finish out the game. He made eight saves in the third period to finish with 25 stops on 30 shots.”
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10062}: Flytta din andrakedja till en fjärde så ser det väl ”hyggligt” ut. Ska bli spännade att se vad Roy kan tillföra.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Jodå, han står. Släppte tyvärr in ett mål precis nyss efter c:a 4 min spel. Första skottet mot sig.
Jaja, får väl täta till nu.
Jaja, får väl täta till nu.
+ 1
Sv: A proposito de nada
LINEUP UPDATE: Flyers goaltender Samuel Ersson will make his @NHL debut tonight in Carolina.
Riktigt kul för Ersson!
Riktigt kul för Ersson!
+ 11
Sv: A proposito de nada
bradberry: Förmodligen ganska bra pröjs från Rögles sida? Aningen desperata kanske.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10062}: Fast grejen är att de aldrig ville ha bort Janne… Han flyttade av familjeskäl. Har väl förhandlat fram en halv säsong hos frugan…
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nytänkande och riktigt Fräscht agerat i Rögle.... hahaha börjar ju likna Brynäs.
Boork kom tillbaka, allt är förlåtet.
Boork kom tillbaka, allt är förlåtet.
Sv: A proposito de nada
Tgl:
Vadå? Spelade inte han mot Frölunda..? Han är väl klar för 7 matcher för oss..??
Vadå? Spelade inte han mot Frölunda..? Han är väl klar för 7 matcher för oss..??
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: "Annars finns det ju en massa Cava och Prosecco som är väldigt prisvärda som vardagsdryck."
Jag brukar inte dricka alkohol på vardagarna så länge jag inte har semester, men "each to his own"...
Jag brukar inte dricka alkohol på vardagarna så länge jag inte har semester, men "each to his own"...
+ 4
Sv: A proposito de nada
munkas: Kanske lika bra att gå direkt på träspriten så man slipper se skiten..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: För er som inte testat kan jag rekommendera Brynäsgroggen!
Mortla 6 st Sobril 10mg
6 cl seglarvatten
6 cl vigvatten
4 st Losec 20 mg
Hacka ner 3 st kaktusar
Toppa med 20 cl bäska droppar
Ingen is
Skaka och avnjut till valfri match.
Skål!
Mortla 6 st Sobril 10mg
6 cl seglarvatten
6 cl vigvatten
4 st Losec 20 mg
Hacka ner 3 st kaktusar
Toppa med 20 cl bäska droppar
Ingen is
Skaka och avnjut till valfri match.
Skål!
+ 17
Sv: A proposito de nada
Soffdomaren: 23e december, uppesittarkväll, fixa sista julklapparna, griljera skinkan mm.
Men ändå när det är som körigast så loggar vi in här på vårat forum o spekulerar i vad som är bäst för vårat Brynäs. Det visar verkligen att Brynäs är laget i våra hjärtan som vi tänker på dygnet runt.
O vi är säkert många här som ser fram emot nästa match mer än vad vi ser fram emot Kalle Anka.
Önskar er alla en God Jul, och ett Gott Nytt år, oavsett vilket lag vi håller på.
En extra hälsning till Leksand-Mattias som enligt mig skrev tidernas bästa inlägg som säkert hjälpte många personer med psykisk ohälsa.
🎄❤️
Men ändå när det är som körigast så loggar vi in här på vårat forum o spekulerar i vad som är bäst för vårat Brynäs. Det visar verkligen att Brynäs är laget i våra hjärtan som vi tänker på dygnet runt.
O vi är säkert många här som ser fram emot nästa match mer än vad vi ser fram emot Kalle Anka.
Önskar er alla en God Jul, och ett Gott Nytt år, oavsett vilket lag vi håller på.
En extra hälsning till Leksand-Mattias som enligt mig skrev tidernas bästa inlägg som säkert hjälpte många personer med psykisk ohälsa.
🎄❤️
+ 10
Sv: A proposito de nada
Jugge: Annars finns det ju en massa Cava och Prosecco som är väldigt prisvärda som vardagsdryck.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{8399}: Champagne dricker jag nästan uteslutande på nyår, det kan bli på någon födelsedag också. Då är det antingen Bollinger eller Dom Pérignon som gäller.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Moët & Chandon är min favorit men det blir på nyår. I morgon blir det julölen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Japp, du gör helt rätt. Jag gillar Bollinger mycket men provade gula änkan och den är god. Kan även rekommendera Krug som är bra, skål!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Charliejfz: tack detsamma, väntar med champagnen 🥂🍾 tills imorgon: Mum och Moet, funkar fint, skål 🥂
+ 1
Sv: A proposito de nada
J-S: Om jag blev mångmiljardär skulle jag kunna skapa 14 lag på ren jävelskap. Köpa och döpa om befintiliga lag i de högsta ligorna. De skulle heta Plast 1, Plast 2 osv till Plast 14. Sen så skulle jag ha lönebudgetar som var och en överskred de högsta i NHL. Bara vräka ut pengar. Tvinga på spelarna pengar. Sen får vi se hur kul det blir när Plast 5 mötet Plast 12 i finalen… Och nästa år är det Plast 8 mot Plast 4 i finalen. Kan sedan styra serien lite genom hur jag år för år väljer att fördela pengaflödet och därmed trupperna och övriga förutsättningar. Kommer att sitta bakom kontrolldatorn oc köra lite ”mohahaha” när jag reglerar förutsättningarna i ligan…
Hellre lönetak.
Hellre lönetak.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ejendal är Leksands storsponsor, bygger hus åt toppspelare betalar löner osv, lite likt som när Percy Nilsson köpte SM guldet till MIF.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Stenbäck i LHC och senare MIF, PEAB-släktingarna, Porser och vissa av plastlagen. Förstår att en del lag motsätter sig lönetak. Man har köpt sig in i eliten och tänker inte längre än näsan räcker - vad som har hjälpt dem de senaste 10 sekunderna.
Lite som i F1 där klassikerna Monaco och Spa hänger löst. Man vill istället ha lopp i div diktaturer som slänger ut pengar. Fine men utan klassikerna skulle F1 aldrig blivit vad det är nu.
Lite som i F1 där klassikerna Monaco och Spa hänger löst. Man vill istället ha lopp i div diktaturer som slänger ut pengar. Fine men utan klassikerna skulle F1 aldrig blivit vad det är nu.
+ 4
Sv: A proposito de nada
JawKee: absolut ingen kritik mot dig, mer en filosofisk diskussion (kan man ha det i hockey😂😂😂😂)
Ibland undrar man, mycket ”reptilhjärna” när det gäller hockey. (syftar inte på dig nu heller)
Hursomhelst: än en gång; Gud Jul till alla, givetvis till andra än Brynäsare också, sorry för det😬😂
Ibland undrar man, mycket ”reptilhjärna” när det gäller hockey. (syftar inte på dig nu heller)
Hursomhelst: än en gång; Gud Jul till alla, givetvis till andra än Brynäsare också, sorry för det😬😂
+ 5
« Föregående · 2429757 · Nästa »
