1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778934 inlägg · 7967 ämnen
« · 2847743 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
{10753}: Varför inte köra Scott och Vesel i pp istället?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
lapad: Senaste PP är dock bra. Man skapar chanser men sätter de inte.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
{10753}: Persson & Scott bäst i Brynäs.

Miks, Kopacka, Ölund, Lindblom bla, helt osynliga

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Har inte trott en sekund att vi tar oss förbi kvartsfinal denna säsong, oavsett motståndare

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Kolla de går på samma skott varje gång och Brynäs har ändå släppt ett mål.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
{10753}:
Det är inte svårt att markera spelare när de står stlil. Behöver inte ens vända på huvudet för att kolla var moståndarna är.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Gavve: så nonchalant agerat, dålig inställning?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Gavve: Ja, där förstör Indrasis hela momentumet som laget har byggt upp i andra perioden. Som vanligt är problemet att han spelar hockey stillastående.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Vad är det för fel med Silfver? Gör han sin sämsta match för hela säsongen?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
lapad: Molins Pp går att ifrågasättas, det gör det.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Stefan R 63: Malmö har fått den här matchen precis dit de vill. De vet vilka veka punkter Brynäs har och utnyttjar det till max.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Släpper den på Larsson framför mål, tar den på Indrasis 😂

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Indrasis drar på sig en utvisning i defensiv zon i PP...

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Vafan är det som sker med Brynäs? Riktigt riktigt slarvigt. Tycker inte det är något fel på domare, utan vi är bara onödiga...

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
gwl: Va fan Molin, antingen dum eller blind. VARFÖR ENVISAS MED SAMMA GUBBAR OCH MED SAMMA SPELSÄTT varenda jävla PP???

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Indrasis för HELVETE!!!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Stefan R 63: Miks visade …., suuuuuccck

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
SÄTT DUMJÄVELN PÅ BÅTEN HEM

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Katten börjar ju lägga lite puckar på mål nu iaf.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
{9382}: Det är väl precis så andra lag ska spela mot oss...Nu gäller det att ta snabba beslut..högre pucktempi...o träffa mål...

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Peja: Domarna får ta tag i vad som händer efter avblåsningarna.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jag hade gärna fått en stund med Ivarsson ensam...

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Plocka av silfverberg och co. Nu och sätt in folk som rör sig i ppet ist.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
BIF Kungen: Katten visade lite klass där

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
dabif: Det är tradition, tycker Ivarsson.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Skapligt avslut där på 2-mot-1. Totalt öppet mål men skjuter på målvakten.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic: Skandal att domarna inte tar matchstraff där. Om Bobby ligger kvar tar domarna en femma.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Hoppas seriöst att någon drar en rejäl jävla bentackling på Ivarsson och avslutar den där "karriären".

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Forsberg 1978: vilka jävla grisar

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Vi skulle behöva en belöning nu. Malmö borde få en femma, man tacklar inte en spelar som knappt kan ta sig upp själv.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Qvarre: Undrar om det inte är läge att köra ordinarie femmor och spelsystem i pp ett tag?

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
BIF Kungen: Fege jävla Fet-Ivarsson.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
havre: Vilken jävla gris Ivarsson är

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Äckliga jävla Ivarsson

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Qvarre: Ja, hurihelvete Ove & co kan låta detta fortgå är ju ett under.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Brynäsgubbe: bra byten nu åtminstone, måste
pricka mål dock

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
One-man-show på allting. Man är ju tvåa på alla puckar och hjälper inte varandra.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Semic: har man en dinosaurie som förespråkar PP ala 70-tal så ser det ut så här

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Lindström: Det är inte bra för Brynäs att få PP då resultatet blir att dom totalt tappar allt vad spel heter även i 5 mot 5.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic: Schroeder får faktiskt ett jätteläge där men avslutet är mycket svagt.

Ove Molins insats som PP-coach är ett stort frågetecken.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Tycker domarna ska sluta ta utv på mif, slösar ju bara bort värdefull tid.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Jag förstår inte hur Gällstedt kan vara nöjd. De var vi aldrig i HA och då vann vi. Var är Killer Instinct?!

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
xxx BIF xxx: Är ju i o f s inte så svårt om man agerar som vi gjorde i boxen…

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Zappaholic: vi har dåligt passningstempo...o vi åker 80 %...

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Blir så jävla triggad av vårt PP.

INGET FUNKAR!!!

SÅ GÖR ÄNDRINGAR. För helvete.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
dabif: spot on, ser inte bättre ut tyvärr

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
xxx BIF xxx: Tycker också Malmö är bättre i det mesta (målvaktsspelet undantaget kanske). Men det säger väl ändå något när Brynäs kan spela jämnt (resultatmässigt) med ett Malmö som spelar på topp medan vi knappt spelar på 70% som det känns.

Var någon podd som var inne på det också i dag. Malmö måste spela på topp för att ens ha en chans att rå på Brynäs som i sin tur knappt ser påkopplade ut i denna matchserie.

Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
På riktigt, vafan händer?
Spela 4e linan resten av alla PPen vi får, direkt pinsamt att se dessa hasande primadonnor ramla omkring.


Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
havre: Brynäs pp är faktiskt makalöst usla och ser bara sämre ut med tiden.

« · 2847743 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)