« Föregående · 2851385 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Kul med hockey, go natt vänner.
Undrar om vi ska se ut som åskådare första 20 min nästa match med & bjuda på 3…
Undrar om vi ska se ut som åskådare första 20 min nästa match med & bjuda på 3…
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Helt sjukt hur effektiva Malmö är i denna match (vi är sjukt slarviga i egen zon också). 6 mål på 15 skott måste ju vara någon form av rekord.
Jaja, nu har vi i.a.f. sett att Brynäs KAN spela (andraperioden). Mycket som måste klicka i till nästa match för att vända momentum igen. Ska bli intressant att se hur Brynäs kommer hantera hemmaplan nästa match.
Jaja, nu har vi i.a.f. sett att Brynäs KAN spela (andraperioden). Mycket som måste klicka i till nästa match för att vända momentum igen. Ska bli intressant att se hur Brynäs kommer hantera hemmaplan nästa match.
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Hur var det med folk här inne som trodde vi skulle svepa Malmö 4-0/4-1. Malmö sveper oss 4-2 i matcher istället.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Vi kommer inte ta oss vidare från kvarten den kan jag säga om inget drastiskt händer
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Sportnisse: va de han som slumpade ut pucken? Oavsett vem de va så ska han bänkas å in med bengtsson
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Slaven82: Det räcker med ett skott var 5:e min för att göra mål.....
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Zappaholic: Kan vi bänka Djoos nu? Lindstein måste vara ett bättre alternativ.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Väldigt orättvist ikväll Brynäs har ju tryck hela tiden så gör Malmö målet
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
BIF Kungen:
Vilken sjuk jävla utdelning Malmö har, sällan jag sett något liknande.
Risken för samma utdelning kommande matcher torde vara närmare 0%.
Vilken sjuk jävla utdelning Malmö har, sällan jag sett något liknande.
Risken för samma utdelning kommande matcher torde vara närmare 0%.
+ 4
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Varför får Djoos spela? Han är fucking bedrövlig idag, helt tondövt att fortsätta spela honom
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
1 chans och mål för Malmö, brynäs är så jävla körda, 6 mål på 15 skott, vilket jävla fiasko!
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Dem tre sämsta spelarna idag är våra 3 storbackar. Då räknar jag inte med Alcens Europeiska toppback.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Lunkz: Herregud, försvaret är under all kritik. Stackars Persson och Källgren
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Herregud, det är 10 minuter kvar (när jag skrev det). Vi har PP och det är 2 måls skillnad. Är verkligen inte dags att ge upp för mig.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Källgren må ha varit 50%-ig ikväll. Men Ludde är fan inte mycket bättre då han är 53%-ig såhär långt.
Hoppas på utdelning i PP igen nu då.
Hoppas på utdelning i PP igen nu då.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Mickesgolf: Där fick Indrasis knä en smäll igen så det kan nog bli så.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Peja: Kanske det är Per Djoos som spelar under pseudonym Christian ?
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Peja: Bra att få hål på honom oavsett hur denna match slutar. Lätt att han växer ut till ett spöke annars
Haha, publiken är vansinniga på den solklara trippingen.
Haha, publiken är vansinniga på den solklara trippingen.
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: tur att någon känner så.
Har sett alla kvartsfinaler och kan säga direkt , Brynäs- malmö är klart sämsta kvarten
Har sett alla kvartsfinaler och kan säga direkt , Brynäs- malmö är klart sämsta kvarten
+ 1
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Mickesgolf: Det där var riktigt bra av Indrasis. Fixerade Malmö-utvisning med en individuell prestation. Solklar utvisning.
+ 2
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Gavve: Men matchen är förlorad och vi ser enormt oroväckande tendenser i Brynäs spel. Förstår inte hur man blir glad då.
Men cred till dig.
Men cred till dig.
« Föregående · 2851385 · Nästa »