« Föregående · 2871225 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
rafalski: Ja, Schroeder har stora problem med puckkontrollen hittills i matchen. Ganska olikt honom.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Peja: För Vesel kan hantera den delen av spelet. Andreasson är en innebandyspelare mer eller mindre.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Silfver: tyvärr tycker jag vi har svårare och svårare där. Luleå åker bara rakt fram mot mål. Vi flaxar runt vid sargen.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Vesel får en knuff i ryggen en bit från sargen efter 3mot1-läget. Ganska likt Ölund på Andreasson men Vesel tog emot sig med armarna mot sargen.
+ 4
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
havre: Eftersom det är så fruktansvärt lite rörelse i PP hittar man typ aldrig passning över centrallinjen. Väldigt lättläst.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Vad ska man säga. Börjar förlika mig med att alla dessa uppenbara brister kommer sänka oss. Man tror att skickligheten finns, men att inget hänt på hela säsongen och i synnerhet nu i slutspelet får mig att tveka.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Supportern: och där tappade vi den här matchen... Så jävla svagt pp. Ett skott på 4 minuter...
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
havre: Kan man SNÄLLA sluta spela på Silverberg annat än när han ska skjuta. Alla lag har ju läst sönder vad han vill göra.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jockster : Vi kan inte vinna matcher så länge vi spelar som vi gör. PP måste gå mycket snabbare, vi måste vara aggressiva
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Supportern: Special teams är det som avgör det här finalspelet. I spel 5-5 tar vi ut varandra.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Peja: Schroeder är bottenlöst usel. Tre mot en och Vesel vaskar bort läget. Inga marginaler med oss än så länge.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Silverberg har förmågan att skjuta aviga mål men han har stor del i att vårt PP är så jåvla segt och inte utmanar boxen
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Dåligt PP igen som vanligt står och passar till man tappar pucken
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Lindström:
Makalöst att ett lag kan vinna serien med ett sånt horribelt PP som BIF har denna säsongen....
Makalöst att ett lag kan vinna serien med ett sånt horribelt PP som BIF har denna säsongen....
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Vi leder med 98298619843687601860 i bolla gris mot alla lag i SHL i år SYND att man inte får poäng för det.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Det suger att inte ha ett bra PP. Men vi kan klara oss med ett uselt PP så länge vårt BP blir bättre. I 5 mot 5 är vi bättre än alla lag (än så länge).
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Man är så lättlästa generellt. Mna försöker passa upp & ner istället för att byta sida.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Luleå pressar i rätt lägen, ligger rätt i position med kropp och klubba i det uppställda spelet. Betydligt bättre än Brynäs boxplay.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Fult yxhugg och publiken buar såklart. De var ju kända för sin otroliga sportslighet.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Whow ALLA lästa om uppställningen vad som skulle hända i gårdagens tidning.
B E D R Ö V L I G T
B E D R Ö V L I G T
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jonjo: Riktigt fult av Gustafsson. Hög skaderisk på den typen av slashingar.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Skitsnack i studion - är inte bra BP av Luleå
Det är bifs spel som är helt förutsägbart i slowmotion
Det är bifs spel som är helt förutsägbart i slowmotion
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Djoos är alldeles för dålig för att stå ensam på blå i ett PP. Tar ALDRIG skott.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
lapad: In i ansiktet på Ward, sen är det bara att lägga sig över honom.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Silfver: Tyvärr åker han ju ut mest hela tiden när han är på isen.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Fjärdekedjan har mer eller mindre kollapsat i egen zon flera gånger i finalserien. Kanske delvis en konsekvens av att Svcrek inte längre är med. Går inte att falla så djupt som de gjorde vid 1-1-målet. Tror det är dags att sitta in någon annan istället för Sundqvist jr.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Cardigan Daffipoff: Axel - Axel 1-1 så här långt.
Vill se Bengtsson på isen så vi får lite enkelt, fysiskt backspel där lyft ut kommer när det behövs.
Vill se Bengtsson på isen så vi får lite enkelt, fysiskt backspel där lyft ut kommer när det behövs.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jävla primadonnor, KUKA upp eller börja med padel istället.
Pissar ner våran målis gång efter annan.
Vore jävligt kul att slänga in 3-4 spelare på deras målis och simma runt.
Nu straxt 2-1 i PP
Pissar ner våran målis gång efter annan.
Vore jävligt kul att slänga in 3-4 spelare på deras målis och simma runt.
Nu straxt 2-1 i PP
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
{9382}: Nu vill jag inte se samma jävla skit PP där Kopacka står till höger och skjuter varenda jävla gång. Lättläst
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Då vet vi var domarna har sina sympatier. Kommer bli tufft med bortaplan, ett motståndarlag, OCH domarna på deras lag. 🤬
+ 2
« Föregående · 2871225 · Nästa »