« Föregående · 2916717 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Den där tandlösa jäveln borde inte få döma en enda match till. Lika dålig säsong efter säsong ich det är tydligen helt okej. Fy fan.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Vi är sjukt nära på att göra mål här, jag tycker vi är det bättre laget men nästan AIK gör en bra bortamatch.
FORZA BRYNÄS!
FORZA BRYNÄS!
+ 4
Sv: A proposito de nada
havre: Ja jag trodde man skulle sätta åt spelförstörande moment MER, inte mindre. Missade domarna den kursen?
Sv: A proposito de nada
Semic:
Alltså, vi är inte på nåt sätt dåliga, men SAIK gör en jävligt bra bortamatch...
Alltså, vi är inte på nåt sätt dåliga, men SAIK gör en jävligt bra bortamatch...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs har alltså haft ett PP mer i matchen, det är fan kafkaartat.
+ 2
Sv: A proposito de nada
dabif: Larsson har tyvärr varit rätt blek den här säsongen, tycker iaf man bör testa att sätta ihop den kedjan och se vad det kan ge
+ 4
Sv: A proposito de nada
lapad: Tror han helt medvetet sparar sig till slutspelet. Övertygad om att fler tänker så.
Sv: A proposito de nada
Sånt där jävla piss får mig att vilja sluta se på hockey. Larsson hakas upp av två spelare när han kommer in i slottet men det blundar de för. Sen tar den en på oss direkt efter.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Silfver: Ja det är väl klart de kan, när de får åka omkring som ryggsäckar på Brynäs. Enkelt att försvara sig då.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Vem va backen som hade två enkla lägen på sig att få ut pucken... Usch för att se sånt.
Sv: A proposito de nada
ELFBIF: Precis så tyckte Boork 2012. Att han skjuter på tok för sällan sett till skottet han har.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: hänger, hugger, slår - sen förstärker han som blir trippad skapligt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
är omöjligt att slå in en puck framför mål när de får använda armar händer och vad fan de vill för att hålla fast oss
+ 3
Sv: A proposito de nada
Helt jävla otroligt.. han släpper allt.. sen tar han en utvisning.. riktigt åt helvete..
+ 7
Sv: A proposito de nada
Gavve: Men vårt övertag är lite av en illusion också. SAIK har inga problem att hålla Brynäs på utsidan och att gå på spelvändningar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Larsson är inte ens skuggan av det han var ifjol. Oftast bara frustrerad och iritterad, ligger efter...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja: fast det är inte värt det när man inte alls håller nivån, uppenbarligen.
Sv: A proposito de nada
Jag vill dock se Silfverberg skjuta mer även på dåliga chanser med skottet han har.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Supportern: Jo, fast 2 av 5 spelare i PP1 är ju inkvoterade på grund av att de är högerfattade. Det är Alcéns misslyckande.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Semic: Tror inte man ska sära på Silvfer och Larsson, men de saknar Rödin tyvärr.
Sv: A proposito de nada
Pettersson och Bäckström bäst hittills. Generellt bättre period av Brynäs. Segt att de inte får in nån puck.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Har Brynäs nån fördel av att man inte skäller på domaren som Gnällefteå gör? Man borde ha det, men i realiteten tror jag det är tvärtom.
Sv: A proposito de nada
rafalski: Ja, Scott var grym som fjärdelinespelare ifjol, men det är övertydligt att han inte längre hör hemma i en toppkedja. För långsam och uddlös numera för att spela där.
+ 7
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Silfverberg skjuter allt för lite!!! Som att han blivit smittad av djoos
+ 3
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: ja, men finns spetsen. Bäckis bör spela med bättre spelare. Bortkastad resurs.
+ 2
« Föregående · 2916717 · Nästa »