« Föregående · 2918317 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Jag vill inte klaga för att laget måste verkligen köras in dvs mot för förra säsongen där vi fick både fw o d att funka relativt snabbt och utan skador och en otrolig kemi genom hela laget.
Men jag vill ändå ge en del funderingar.
1. Jag tycker Oskar Lindblom borde passa i en annan kedja. Han har inte den intensiteten/spelförståelsen som jag hellre hade velat se i första linan. Jag hade hellre sett ett fullt förtroende för Pettersson eller svercheck.
2. Nordlinder borde inte spela tillsammans med Andersson då jag anser att båda två har väldigt spelskickliga egenskaper men ingen riktigt fixar det i egen zon.
3. Vilket är uppenbart. Vem ska spela med bäckis. Jo en skottvillig jävel och en snabb jävel. Vilka dom är har jag svårt att få ihop. (Kanske trivigno o kopacka?)
4. Bellows behöver så klart tid. Men hur han ska kunna få den tiden o med vilka spelare som ger han den chansen har jag även svårt att få ihop. Han har väldigt stor potential men han behöver en bra omgivning för att uppnå den.
Det här är alltså lite av mina tankar som hobby tränare/sportis så inget är skrivet i sten. Men det hade varit intressant att höra era åsikter!
HÖRES SYNES HEJA BRYNÄS!
Men jag vill ändå ge en del funderingar.
1. Jag tycker Oskar Lindblom borde passa i en annan kedja. Han har inte den intensiteten/spelförståelsen som jag hellre hade velat se i första linan. Jag hade hellre sett ett fullt förtroende för Pettersson eller svercheck.
2. Nordlinder borde inte spela tillsammans med Andersson då jag anser att båda två har väldigt spelskickliga egenskaper men ingen riktigt fixar det i egen zon.
3. Vilket är uppenbart. Vem ska spela med bäckis. Jo en skottvillig jävel och en snabb jävel. Vilka dom är har jag svårt att få ihop. (Kanske trivigno o kopacka?)
4. Bellows behöver så klart tid. Men hur han ska kunna få den tiden o med vilka spelare som ger han den chansen har jag även svårt att få ihop. Han har väldigt stor potential men han behöver en bra omgivning för att uppnå den.
Det här är alltså lite av mina tankar som hobby tränare/sportis så inget är skrivet i sten. Men det hade varit intressant att höra era åsikter!
HÖRES SYNES HEJA BRYNÄS!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pigg start! Grabbarna har skapat mer på mindre än halva första perioden än hela förra mot SAIK.
Tyvärr två mål i baken på två lägen. Ouch!
Tyvärr två mål i baken på två lägen. Ouch!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vad fan står Lindblom och väntar på där, passa puckjäveln, silfver var ju påväg med fart uppåt
+ 2
Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Visst har Pettersson lite samma rörelsemönster som Masken ??!
+ 2
Sv: A proposito de nada
parks: blev faktiskt irriterad när dem värvade LP som blev utlånad till HA av Modo. Trodde han bara skulle sno Svrceks plats och inte bidra så mycket!
Jävla skoj att han tagit för sig 🤩
Jävla skoj att han tagit för sig 🤩
+ 3
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ser bra ut vi har släppt ett billigt och har gjort ett dyrt 😂
+ 1
Sv: A proposito de nada
Rullar vi på centrarna? Så att dem spelar med olika forwards varje byte?
Ser så ut ibland tycker jag
Ser så ut ibland tycker jag
+ 1
Sv: A proposito de nada
Norlinder kanske inte håller måttet men L.petterson kan få en fin säsong..
+ 4
Sv: A proposito de nada
Ssåååååååja LP!
Faktiskt bra start om man bortser från friläges haveriet!
Faktiskt bra start om man bortser från friläges haveriet!
+ 1
Sv: A proposito de nada
rafalski: Ja han utstrålar inte självförtroende direkt. Långsam och tvekande. Varför värvar vi från ett lag som ramlar ur SHL egentligen?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Så ja! Bra spel offensivt där. Riktigt snygg dubbelstyrning också.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tänkte precis skriva att man börjat bra - också går man bort sig totalt... Suck.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Fyfan så dåligt 😤 varför låter alla 3 spelarna Ehn få åka iväg och bli spelbar
+ 1
Sv: A proposito de nada
Men allvarligt hur fan ser inte backarna att det är påväg att bli ett friläge
+ 1
Sv: A proposito de nada
Haha han gör mål FÖR ATT han missar skottet när klubban lyfts. Fan aldrig sett förut. Sjukt vad motvind Brynäs har.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Någon info ang Rödin eller släpps ingen sådan info till oss vanliga dödliga?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: I know, men man kan ju samla ändå då de 33 kommer att behövas framöver ändå.
« Föregående · 2918317 · Nästa »

Fy fan vilken hybris.
5 skott & 2 mål…