Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Ska man sitta och läsa dina sura kommentarer om utematchen nu ända fram till match och sen två veckor efter det.
Kul...
Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.
Kul...
Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det märks att du inte tittat på VM
Nu är det ju nya regler som gör att domaren inte blåser av vid minsta kontakt. Vilket fått spelarna att resa sig upp efter att dom varit i backen. För blåser domaren och sjukvård kommit in så måste dom gå av 1 minut innan man kommer in igen.
Så ingen ligger kvar.
Detta tycker jag ska införas i hockeyn oxå, typ.
Domaren blåser inte av bara för att en spelare har ont.
För så ont har man sällan. Som det är nu så ligger man kvar för att man har tagit efter fotbollen.
Som nu har ändrat.
Nu är det ju nya regler som gör att domaren inte blåser av vid minsta kontakt. Vilket fått spelarna att resa sig upp efter att dom varit i backen. För blåser domaren och sjukvård kommit in så måste dom gå av 1 minut innan man kommer in igen.
Så ingen ligger kvar.
Detta tycker jag ska införas i hockeyn oxå, typ.
Domaren blåser inte av bara för att en spelare har ont.
För så ont har man sällan. Som det är nu så ligger man kvar för att man har tagit efter fotbollen.
Som nu har ändrat.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Gissar att Brynäs vill slå publikrekord för svensk damhockey. Det hade varit kul men samtidigt känns det lite ohederligt att slå ett sånt rekord om man bara gör det genom att locka folk till en herrmatch som spelas precis efter. Om vädret ställer till det med isen riskerar man även att göra den ännu sämre om en annan match spelas där precis innan.
+ 1