Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
#33: Han har meddelat att han vill bryta efter den kommande säsongen. Han har dessvärre ingen out utan Brynäs äger den frågan.
Sv: A proposito de nada
Expressen skriver i rubrik att Gällstedt är på väg bort. Är detta bara klickbait eller finns det någon sanning i det? Någon som vet?
Sv: A proposito de nada
Jag skulle säga att den senaste säsongen var han bra både i PP och offensivt vid lika styrka. I början av säsongen spelade han inte ens PP och bara 13 av hans 36 poäng var i den spelformen. Den stora frågan är nog om den sanna Rindell är den som gjorde succé förra säsongen, eller den som var katastrofal i Leksand säsongen innan eller den som var halvhygglig i Timrå säsongen innan det.
Sv: A proposito de nada
Läste på en hockey sida att Fabian Lyssell ryktas lite smått till Brynäs.
Varit och spelat lite i Boston men mestadels i Ahl.
Sevärd spelare. Påminner om Timashov faktiskt i spelstilen.
Varit och spelat lite i Boston men mestadels i Ahl.
Sevärd spelare. Påminner om Timashov faktiskt i spelstilen.
Sv: A proposito de nada
Makita: Nog om detta med Jussi. Där kommer vi inte längre.
Förövrigt så lyssnade jag på Sillynews om Jussi.
Dom hade väl att det både var Brynäs fel och inte.
Lyssna själva för att bilda uppfattning.
Detta med att Brynäs inte vinner budgivning om "inhemska" spelare.
Har dom varit med i så många?
Jag önskar att JA skulle satsa på någons toppspelare. Likt Elvenes.
Sno någon från en toppkonkonkurent.
Där måste han bli mer aktiv.
Kanske sker när stommen ska fasas ut.
Förövrigt så lyssnade jag på Sillynews om Jussi.
Dom hade väl att det både var Brynäs fel och inte.
Lyssna själva för att bilda uppfattning.
Detta med att Brynäs inte vinner budgivning om "inhemska" spelare.
Har dom varit med i så många?
Jag önskar att JA skulle satsa på någons toppspelare. Likt Elvenes.
Sno någon från en toppkonkonkurent.
Där måste han bli mer aktiv.
Kanske sker när stommen ska fasas ut.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Scerban: Rindell är ju fantastisk i powerplay. Det är övriga delar som brister. Bra rollspelare men någon som verkligen driver och leder laget är han inte.
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:
Fel av mig. Sorry.
Det var ju Alcen som tjatade hål i huvudet på Bulan. Bra omdöme redan då...
Fel av mig. Sorry.
Det var ju Alcen som tjatade hål i huvudet på Bulan. Bra omdöme redan då...
Sv: A proposito de nada
Känns som att Rindell kommer att hamna i Färjestad. De behöver en vass rightback och David Spacek som de hoppats på verkar bli kvar i Nordamerika.
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Många HV-fans hade i och för sig gärna haft honom kvar... 36 poäng i ett dysfunktionellt lag senaste säsongen. Men förstår invändningen, har verkligen varit höga toppar och djupa dalar för honom.
Sv: A proposito de nada
Nufcbifcaps: Nej för fan!!! Du kan lika gärna ställa ut en kona i egen zon. OM Alcen värvar Rindräll då vet jag inte vad jag gör alltså
+ 2
Sv: A proposito de nada
nittontolv: nej nej vilken säkerhetsrisk bakåt.
Leksandsfansen var ju överlyckliga när de slapp den där finnen.
Leksandsfansen var ju överlyckliga när de slapp den där finnen.

