Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
En spelare i min division2 klubb(gick upp till ettan i år) blev alltså precis draftad på 61:a plats riktigt sjukt vad kul för han!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja det viktigaste är gnällandet i sig, inte vem det gnälls på. Finns inget härligare än att få gnälla på andra tillsammans med andra, och hitta alla negativa vinklar som går. Det är till och med härligare än att vara Brynäsare :)
+ 3
Sv: A proposito de nada
Silfver: ibland kan det vara bra att vara fattig alltså. Då måste man anstränga sig och hitta såna fynd som Barkemo, Freij, Genborg,Juel m.m. och teckna kontrakt tidigt, innan dom visar vad dom kan!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
8. Lär av SAIK hur man spelar final 10 år av 16. Och gör det bättre.
8. Lär av SAIK hur man spelar final 10 år av 16. Och gör det bättre.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det är mycket mer vägvinnande att gnälla efter ett guld. Men det är långt mellan gångerna.
Det är mycket mer vägvinnande att gnälla efter ett guld. Men det är långt mellan gångerna.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tom Topp: Vi är väldigt bra på vissa delar, mindre bra på andra. Olyckligtvis så hänger de ihop i längden.
+ 1
Känns som långskott men vore ju coolt.