Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Om man leder utvecklingen behöver man varken säga det eller ha det som mål.
Sv: A proposito de nada
magr: ! Ett utmärkt läge för drivna personer att göra underverk.!
Menar du avel?
Måste fundera lite innan jag tackar ja till att ställa mig till förfogande.
:-)
Menar du avel?
Måste fundera lite innan jag tackar ja till att ställa mig till förfogande.
:-)
Sv: A proposito de nada
ellis: Petis måste ju va beredd att få hugg tillbaka när han slänger ut sig sina tokigheter det är så uppenbart att han bara gissar osv..o kläder in det i ...som att han vet.
Jag vet att leda ett lag så därför kan jag uttala mig om det ...
Jag vet att leda ett lag så därför kan jag uttala mig om det ...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Det finns potential i Brynäs IF. Det vill säga ett stort glapp mellan nuläge och max vad föreningen borde kunna bidra till draften. Ett utmärkt läge för drivna personer att göra underverk.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: 24 svenskar draftade varav ingen från Brynäs. Leder svensk hockey som ambitionen är gör man sannerligen inte.
Att leda utvecklingen av svensk hockey är så klart inget som sker i en handvändning. Föreningen var ju nere och krälade i träsket för bara ett par säsonger sen. Eller det som modoiterna kallar den roligaste hockeyn
Men de senaste årens grymma ekonomiska resultat gör ju så klart att föreningen kan vara med och konkurrera på sikt. Sen har ju en klubb som HV över tid bevisat att pengar inte betyder ett skit. Det behövs ju kompetent personal också
Vi skulle ju behöva få in någon riktigt kompetent person som hanterade juniorerna, likt Tomas Thelin tidigare.
Att leda utvecklingen av svensk hockey är så klart inget som sker i en handvändning. Föreningen var ju nere och krälade i träsket för bara ett par säsonger sen. Eller det som modoiterna kallar den roligaste hockeyn
Men de senaste årens grymma ekonomiska resultat gör ju så klart att föreningen kan vara med och konkurrera på sikt. Sen har ju en klubb som HV över tid bevisat att pengar inte betyder ett skit. Det behövs ju kompetent personal också
Vi skulle ju behöva få in någon riktigt kompetent person som hanterade juniorerna, likt Tomas Thelin tidigare.
+ 4