A proposito de nada
« Föregående · 2959307 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Sjöqvist ringer nog på den.
Helvete vad arg och besviken jag är på den jävla sopan. Det måste ju finnas någon nämnd som granskar domarnas insatser?! Fy fan!
Helvete vad arg och besviken jag är på den jävla sopan. Det måste ju finnas någon nämnd som granskar domarnas insatser?! Fy fan!
+ 13
Sv: A proposito de nada
Känns som en förlust, det värsta med att det blev 2 poäng här är ju att Gällstedt Molin och masken kan lalla vidare i båset....
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jonjo: våldsamma protester mot linjedomaren från Örebrobåset i samband med slutsignalen. Vart är deras abuse?
+ 7
Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff Ja det blev ju helt fel med straff i det här läget när Öret får fortsätta i PP
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Det skulle varit en tvåa på. Situationen efter när Larsson var fri…
+ 3
Sv: A proposito de nada
Det där är naturligtvis inte straff heller, ren kompensation. Skall vara 2 minuter. Nu kan BIF förlora pga detta. Herregud vilka usla domare.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Men vad i helvete… Sjöqvist måste ju gå igång på att sätta sig själv i centrum.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Man vet att domarna sköter sig när SILFVERBERG av alla åker på en misconduct. Det händer liksom inte.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Hoppas att Brynäs inte tackar domarna efter matchen. Varför tacka för att ha blivit totalt bortdömda?
+ 1
« Föregående · 2959307 · Nästa »
Nu tror fortfarande Alcen att vi är seriens bästa lag. Inget behov av förstärkningar kring trupp och ledarstab.