A proposito de nada
« Föregående · 2967626 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Verkligen inte. Men vi har släppt rätt många poäng som motståndarna inte varit värda denna säsong.
+ 1
Sv: A proposito de nada
När Clara är dålig är han så jääävla dålig. Hemsk dag för honom.
Bra bygge Alcen...
Bra bygge Alcen...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vi har nog ett mål till i oss i alla fall. Viktigt att inte ta 0 poäng här nu.
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: Vilka murar vi har där bak… 1-2 billiga per match är inte nån ovanlighet.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tänkte precis skriva att det här tar vi nu - men så står Clara och sover 😳😭
Faaaaaaan. Rädda poäng iaf då. Lhc är en inte värd en trea.
Faaaaaaan. Rädda poäng iaf då. Lhc är en inte värd en trea.
Sv: A proposito de nada
Undrar vad silver och bäckis tänker om alcens briljanta framtidsatsning på målvaktsposten.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Undra når man kommer få se en ”håll käften period” från Brynäs nästa gång. Var längeeeeesen nu
Sv: A proposito de nada
mk: Säga vad man vill men vi är jäkligt kreativa när det gäller att hitta sätt att förlora.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Vi har verkligen ingen pålitlig målvakt. Svårt att vinna när man släpper in såna mål...KUKEN
Sv: A proposito de nada
Såg ut som det var typ 3 Brynässpelare som blockerade sikten för Clara där.
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: viss chans på poäng nu men då krävs att vi inte släpper in fler mål. Kors i taket.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Skönt med en tavla från andra målvakter oxå.
Snett från kanten fri sikt.
En jättetavla..
Skönt med en tavla från andra målvakter oxå.
Snett från kanten fri sikt.
En jättetavla..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Peja:
Men det är väl inte bara backarna som är ”virrpannor” i vår egen zon,
våra forwards jagar närkamper som de förlorar - om de nu lyckas få kontakt.
Ja den satt bra, skönt att Bellows passade och inte tog skott själv denna gång
Men det är väl inte bara backarna som är ”virrpannor” i vår egen zon,
våra forwards jagar närkamper som de förlorar - om de nu lyckas få kontakt.
Ja den satt bra, skönt att Bellows passade och inte tog skott själv denna gång
+ 1
Sv: A proposito de nada
Låt aldrig Silfver få kliva in i ett slagskott sådär. Snyggt av Bellows också. Fortsätt, boys
Sv: A proposito de nada
HitTheLights: Bertil har dessutom bättre spelsinne och passningar än Kempny, Norlinder, Hägg.
+ 1
« Föregående · 2967626 · Nästa »
Annars är det out. Kommer inte att funka med detta lag i ett kval.