A proposito de nada
« Föregående · 2965102 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Gavve: Men alltså Malmö, jäklar så de spelar och nu skall det mycket till om de skall missa topp 6. Överraskande.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Men för helvete Källgren..kan vi bara få slappna av nån gång? Den pucken får han ju för fan inte släppa.
+ 3
Sv: A proposito de nada
rafalski: Är det inte lite typiskt Källgren? Bra match och stabil… Å så en supergroda som ofta vänder momentum…
Sv: A proposito de nada
rafalski: Helt seriöst. Kan vi någongång ha en målis som tar det han ska…
+ 3
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Japp. Skulle inte förvåna mig om Tomas Kollar kommer bli årets tränare med tanke på vad han gjort med Malmö. Sen får vi väl se hur de kommer stå sig i ett slutspel. Jag tror inte de har ett slutspelslag alls MEN jag trodde inte heller de skulle komma topp 6 så.
+ 1
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: 4-2 i öppet kasse, Rödin (min gissning). Hoppas jag får rätt hahahaha
+ 5
Sv: A proposito de nada
Så jävla typiskt brynäs att det blir match av detta, stäng en matchjävel nån gång!
Sv: A proposito de nada
Källgrens bibehåller.
Minst 1 tavla varje match.
Obligatoriskt....
Satsa fullt ut på Clara nu hädanefter!!!
Och försök bryt Källas kontrakt till nästa sässe.
Minst 1 tavla varje match.
Obligatoriskt....
Satsa fullt ut på Clara nu hädanefter!!!
Och försök bryt Källas kontrakt till nästa sässe.
Sv: A proposito de nada
båda målen är ju dåligt försvarsspel samt målvaksingripande på andra... gör mig irreterad.. när det sett så stabilt stora delar...
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 2 stora tavlor bakom Växjös båda mål, måtte det inte kosta oss segern.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja, de "säkra" segrarna är sällsynta. Blir ofta onödigt jobbigt.
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: 3-1 och 6 minuter kvar, då skall man spela "italienskt". Bara förstöra. Men också helt obegripligt hur pucken kunde gå in under Källgren. Helt obegripligt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Man spelar ju helt rätt egentligen. Ingen räknade med mål där…
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Phuuu att det ska vara nära hjärtinfarkt var enda jävla match.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vara kunna följa via sidan, fan va gött med 4-2! Hur har matchen sett ut i övrigt?
« Föregående · 2965102 · Nästa »
Ja de här överlämningarna på blå när man VET att Växjö kommer hugga och chansa ger mig hjärtsnörp varje gång.