A proposito de nada
« Föregående · 2990059 · Nästa » Till forumet
Sv: A proposito de nada
Viktigt med leverans i pp, nu kommer vi inte få många fler. Angry Larry och Kinvall i bra samarbete.
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Skulle precis skriva att vårt PP är helt ofarligt. Glad att jag hade fel 😊
+ 2
Sv: A proposito de nada
Otippat att chickenshit lyckas få med sig en... Är väl inte så mycket att säga om, men såklart är det han.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Astral : Bra att Kinnvall tar djup mot blå där innan han attackerar och tar skott. Nu pressar Luleå hårdare men det det blir mer variation än senast.
Sv: A proposito de nada
En halv period och man har redan ledsnat på Shinnimin. Hoppas Hägg hinner skicka honom genom sargen innan matchen är över.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Nog för att jag hatar 24 i Luleå mer än pesten men det var ingen filmning. Solklar utvisning
+ 1
Sv: A proposito de nada
Shinnimin och Berra i en riktig fight skulle jag kunna tänka mig betala för att få se faktiskt. Tror inte Shinnimin har en chans.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Thellen: "han försöker ju dock ta sig framåt.. jävligt onödigt av Ölund"
Sånt där sk vara utvisning alla dar i veckan. Det är bara otroligt ovanligt att domarna tar för dessa smådragningar i armar och axlar. De släpper 9 av 10, men eftersom Brynäs gjorde mål på Fuleå så måste den svaga domaren kompensera.
Sånt där sk vara utvisning alla dar i veckan. Det är bara otroligt ovanligt att domarna tar för dessa smådragningar i armar och axlar. De släpper 9 av 10, men eftersom Brynäs gjorde mål på Fuleå så måste den svaga domaren kompensera.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Håller med, solklar utvisning på Brynäsaren som åkte ut. Shinnimin gör det bra i sin roll som retsticka.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Ofattbart att slösa bort en timeout efter två minuter. Har gubben druckit Absint?
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Då ser jag hellre att Kopacka lägger den 😂 vill inte ha avstängning på nån av de du nämnde
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Är bara så allergisk mot #24 . Så ser inget som är ok med den spelaren . Då må vara en solklar . Men om domarna var vakna så skulle Hollywood sitta utv 30 av 60 min varje match . Tål inte fuskarna i fuleå .
+ 5
Sv: A proposito de nada
dabif: Håller inte alls med. Klockren time. Visa att vi måste prestera bättre än såhär.
Jag är ofta kritisk mot Gällstedts coachande under match, men det där är i mina ögon riktigt bra gjort.
Jag är ofta kritisk mot Gällstedts coachande under match, men det där är i mina ögon riktigt bra gjort.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Nä det är inte lätt att gilla 24. Tyvärr är han en bra hockeyspelare.
« Föregående · 2990059 · Nästa »
Men en sak är säker, Omark och brome lipar redan över det och det lär nog nämnas efter matchens slut.