A proposito de nada
« Föregående · 3039688 Till forumet
Sv: A proposito de nada
Peja: Om man leder utvecklingen behöver man varken säga det eller ha det som mål.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Kreativitet kan också slå fel ibland, men det är inte fel att tänka högt!
Sv: A proposito de nada
Jugge: Vi hade ju 4st förra året i draften, det måste ju anses som bra ? Sen att inte bli draftad i 18-20 års ålder säger ju inget om hur bra man är mellan 27-35 års ålder.
Sv: A proposito de nada
Nufcbifcaps:
Det är bortsett från dollarsmulorna helt ointressant att utbilda spelare för NHL (och AHL och Schweiz). Skall vi ha nytta av juniorverksamheten så behövs spelare som tillför många matcher i Brynäs.
Allt annat göder NHL.
Oprimalt med dagens system/avtal är draft, signa, 4 miljoner, inte platsa i NHL, vända hem, spela i Brynäs, vinna guld.
Det är bortsett från dollarsmulorna helt ointressant att utbilda spelare för NHL (och AHL och Schweiz). Skall vi ha nytta av juniorverksamheten så behövs spelare som tillför många matcher i Brynäs.
Allt annat göder NHL.
Oprimalt med dagens system/avtal är draft, signa, 4 miljoner, inte platsa i NHL, vända hem, spela i Brynäs, vinna guld.
+ 3
« Föregående · 3039688
Menar du avel?
Måste fundera lite innan jag tackar ja till att ställa mig till förfogande.
:-)