Alla Helvetes Kval
« Föregående · 2504656 · Nästa » Till forumet
Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: om det inte blir fullt på Monitor, på torsdag då fattar jag ingenting
+ 5
Sv: Alla Helvetes Kval
mk: Märktes på eran målvakt att han inte var i matchtempo första 2, sen spikade igen.
Emil Sylvegård var väldigt osynlig, är bra! Han kanske letar efter Emil Andrae fortfarande.
Grattis på er! Ni kan andas 2 dagar till.
Emil Sylvegård var väldigt osynlig, är bra! Han kanske letar efter Emil Andrae fortfarande.
Grattis på er! Ni kan andas 2 dagar till.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
dabif: sant! Men att gå från ≈10 minuter per match till 20-25 helt plötsligt är en jäkla skillnad med.
Vi får hoppas på att det är tränarbytes effekten som kom i match 3 och denna och att den kommer öka för varje match nu.
Vi får hoppas på att det är tränarbytes effekten som kom i match 3 och denna och att den kommer öka för varje match nu.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Bulten: Givetvis! Njut av segern istället för att fortsätta älta nu.
Forza Brynäs!
Forza Brynäs!
+ 10
Sv: Alla Helvetes Kval
eltifoso: Helt ovisst på torsdag men trots allt så har vi varit bättre två matcher i rad nu och Malmö såg ju trötta ut!!! Liket lever!
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: Han kunde ju knappt stå upl själv på slutet så idag blev det nog mer än han orkar med. Hoppas de får en lätt träning imorgon.
Hoppas Kollar kör lite Peter Anderson straffträning 07:00 imorgon haha
Hoppas Kollar kör lite Peter Anderson straffträning 07:00 imorgon haha
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: varför är det bra… lindstein vinner ju knappen en närkamp, petar mest med klubban
Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäsgubbe: Ja men sånt händer ofta, inte mkt att gnälla på om nu ngn gjort det. Det sker misstag varje match , bara att köra på tills de blåser det lär man sig som barn
3-2 nu då på torsdag
3-2 nu då på torsdag
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Zource: Än lever liket! Nu blir det en god natts sömn och ny ångest inför torsdagen när klockan ringer i morgon bitti.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
TheMacamush:
Till Iapad och Zappaholic.
Vilken jävla tur att jag slog fast att man skulle byta målvakt😉
Det är ju därför vi sitter där vi sitter🤣
Fy fan va skönt💪
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
Till Iapad och Zappaholic.
Vilken jävla tur att jag slog fast att man skulle byta målvakt😉
Det är ju därför vi sitter där vi sitter🤣
Fy fan va skönt💪
FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️
+ 4
Sv: Alla Helvetes Kval
Tyckte ändå det var lite skönt att Alcén började med att vara allvarlig och säga att ”inget har förändrats”, det är bra! Never too high
Hoppas att det spelmässigt kan vara lite mer som i OT på torsdag (minus trötthet och slarv), tycker att Brynäs var bättre större delen av OT. Malmö såg sega ut.
Hoppas att det spelmässigt kan vara lite mer som i OT på torsdag (minus trötthet och slarv), tycker att Brynäs var bättre större delen av OT. Malmö såg sega ut.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs:
"Titta vem som solar sig efter segern!! Alcén!".
Blev så jävla förbannad när jag såg han så jag blev tvungen att stänga av ljudet.
Var det offside?
"Titta vem som solar sig efter segern!! Alcén!".
Blev så jävla förbannad när jag såg han så jag blev tvungen att stänga av ljudet.
Var det offside?
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Måste bara säga att jag ÄLSKAR att Lindstein har börjat få spela nästan mest av alla backar.
Precis det Brynäs behöver.
Förra matchen tror jag han spelade 20-23 minuter även då
Precis det Brynäs behöver.
Förra matchen tror jag han spelade 20-23 minuter även då
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
KulaShaker: Grattis, småskön seger.
Er snubbe i kassen var ordentligt stabil över ~90 min.
Kan bli "matchbollsgriller" Rödhöksskallarna nu.
Er snubbe i kassen var ordentligt stabil över ~90 min.
Kan bli "matchbollsgriller" Rödhöksskallarna nu.
+ 6
Sv: Alla Helvetes Kval
TheMacamush: Världen inte rättvis, är man i Lindbäcks ålder är det dags att lära sig det.
Sv: Alla Helvetes Kval
nittontolv: I slutet på veckan kan Rödin vara aktuell för spel läste jag...han kanske kan komma in i match 6 och 7, wow
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäsgubbe: Grattis, den var för svärgubben. Aldrig att världens envisaste Brynäsare och Brynäs skulle dö på samma dag iaf
+ 15
Sv: Alla Helvetes Kval
Hank81: det tror jag med! Menade att jag återkommer under morgondagen, med en spelar analys m,m för kvällens match!😁👍🏼
Sv: Alla Helvetes Kval
vonDöbeln: Ser ut som en offside, även om bilderna var dåliga. Men då är det utjämnat i felaktiga avgörande mål isåfall.
+ 5
Sv: Alla Helvetes Kval
JawKee: Malmö hade väl vunnit 9 raka, eller något sådant, innan dagens match. Nu har de förlorat igen. Kanske är det början på en annan trend, men vi får se. Det är lätt att segla i medvind.
Jag tror vi reducerar än mer på torsdag.
Jag tror vi reducerar än mer på torsdag.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Syns att Alcen knappt sovit dem senaste dygnen.
Både p g a Lagets situation. Men även p g a hoten.
Både p g a Lagets situation. Men även p g a hoten.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
eltifoso: tack! Men du skrev också att du tyckte Brynäs har spelat bättre än Malmö i dem 3 föregående matcherna. Vilket är en total lögn ;) tyckte bara det var roligt när du nämnde det.
Sv: Alla Helvetes Kval
Nu kan dem inte ställa Lindbäck i mål igen utan Olki måste få fortsätta tills det är över. Han blev bättre och bättre ju längre matchen led.
+ 5
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Håller med dig. Tror inte heller vi tar det. Förhoppningsvis är Malmö lite svaga mentalt och tappar lite nu, tar vi nästa hemmamatch så KANSKE Man kan börja hoppas lite :) Men nu krävs mycket folk på plats på hemmamatchen :)
+ 1
« Föregående · 2504656 · Nästa »