Alla Helvetes Kval
« Föregående · 2506592 · Nästa » Till forumet
Sv: Alla Helvetes Kval
Supportern: fan va dåligt dom spelar,tack gode gud att Malmö inte heller är så vassa. Brynäs måste upp flera nivåer om det här ska gå vägen idag
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
KulaShaker: Timashov trendar på twitter och många anser att han filmar... Det finns folk till allt.
Sv: Alla Helvetes Kval
dabif:
2:a perren har varit vår sämsta genomgående i serien.
Det här var ett fall framåt, bortsett från horribelt pp.
60/40 till Malmös fördel i den här matchen...
2:a perren har varit vår sämsta genomgående i serien.
Det här var ett fall framåt, bortsett från horribelt pp.
60/40 till Malmös fördel i den här matchen...
Sv: Alla Helvetes Kval
Men vad sysslar Johannesson o Sklenicka, vi har sett det massa gånger inte bara denna match. Dem måste väl för fan veta vem som ska ta pucken. Snacka med varandra.
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: Sklenicka spelar ju med Lindstein och Johannesson med Berra? Men jag ser i inlägget ovan att du förmodligen åsyftar en situation vid tekningen :)
Sv: Alla Helvetes Kval
Nej, bara att glömma den här perioden. Allt som var bra i första perioden var som bortblåst. Som tur är för oss så är Malmö inte speciellt bra idag heller.
Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäsgubbe: Jag tar nästan hellre 0-0 inför sista än ledning 1-0 för då kan vi inte falla hemmåt i igelkottsförsvar och låta det rassla in 3 snabba. Ju senare vi får en ledning desto bättre...
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
{9684}: Tycker alla utom Lindstein, Sklenicka, Berra och Olki är rätt anonyma.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Kvist MÅSTE sluta gå på avslut, tyvärr så har han inte kapaciteten eller siktet för att göra mål, och han har visat det dom 2 senaste matcherna nu..
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: det ser inte bra just nu.. ändå positivt att malmö inte ser lika tunga ut längre..
Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäsgubbe: båda lagen är nollade? Så vad spelar det för roll
Att Brynäs gör första målet har ju bara slutat i förlust, så jag är lugn
Att Brynäs gör första målet har ju bara slutat i förlust, så jag är lugn
Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: Klassisk coachfälla Ove gick i där. En bra förlängning av Kvist sist i Malmö ger honom en plats i andrakedjan. Jag kan köpa att han flyttas upp under en förlängning som energispelare, men han har varken hockey-iq eller något skott som motiverar en plats i andralinan. Totalt ofarlig! Bättre att spara honom så han kan åka sönder Malmö i en eventuell förlängning.
+ 13
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Kvist peakade förra matchen. Nu är han tillbaka på sin vanligt låga nivå.
Klar fördel Malmö i andra.
Klar fördel Malmö i andra.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Zappaholic: Ständigt denna magplatta. Det är då inte en SHL-mässig forwardssida man har.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
dabif: energilöst, långsamt passningsspel, spelar fast sig själva, skott i plattan.
Dima spelar lika krångligt som Palve inkl för långa byten.
Olkinoura bra
Totalt sett: det inte bra ut
Dima spelar lika krångligt som Palve inkl för långa byten.
Olkinoura bra
Totalt sett: det inte bra ut
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: Jag kan nog vara målvakt också, lite magont efteråt men skulle ju ta vemarenda puck om jag bara står still och visar msge/bröst.
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: Varför är det alltid spelare om Kvist och Eklind som får frilägena?! Dom två sämsta skyttarna i laget. För övrigt jävligt snyggt av Olki att hitta Kvist där.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Supportern: KLARAR INTE COACHERNA ATT TALA OM FÖR KILLARNA ATT INTE SKJUTA RAKT I MAGEN?
Sv: Alla Helvetes Kval
BIF Kungen: Känns som man behöver vänta lite för att orka. Men håller med man måste nog börja vikta speltiden lite mer.
Sv: Alla Helvetes Kval
Lutar åt 0-0 till 14:53 in i tredje perioden. Då tabbar sig en Brynäsback, 0-1, panik och 0-2 i öppen kasse.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Lunkz: Brynäs måste vara mer aggressiva mot mål och mer folk. annars blir det rätt ofarligt, som vi ser nu.
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: korta BÄNKJÄVELN nu, sätt fyra snabba, sen gå tillbaka till ”vanligt rull”
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Varför väljer Brynäs alltid det sämsta alternativet när man har puck i egen zon.
« Föregående · 2506592 · Nästa »