Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
« Föregående · 1735070 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7225}: Du vet alltså redan spelprogrammet för hösten och när mötet är mot Skellefte??
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{6984}: Det är väl det här som är problemet och har varit ett bra tag nu. Vi måste göra en gedigen insats och i princip allt måste fungera för att vi ska ha chans att vinna. Det är gigantisk skillnad mot guldåret då vi kunde göra en slätstruken insats men Silfverberg kunde göra 4 mål på 3 halvchanser och vi klev av med 3 poäng.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7877}: Är det någonting en Brynäsare lärt sig hantera så är det förnedring så om det skulle bli så så står vi väl förberedda, oroa dig inte.
+ 6
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7225}: Du får nog prata för dig själv. Jag är ganska säker på att de flesta Brynäsare är helt less på skiten
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
kennys: Fullständigt fel, de flesta älskar hockey
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7225}: De Brynäsare som bor i Gävletrakten (Inte alla) tenderar ju att rata Brynäs när det går tungt.. Det märks på publiksiffran ;-)
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{6984}: Jag tror nog de följer laget oavsett även om de inte går till rinken.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
kennys: Om du med less menar less på skador och tiondeplatser hållerjag med. Brynäs lessnar jag aldrig på.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
munkas:
Förra matchen kunde vi kika gärna ha vunnit och det var ju väldigt långt ifrån en gedigen insats i första perioden.
Men visst var det en bättre Brynäsupplaga under guldåret. Dock tror jag inte det hade blivit guld det året om laget hade drabbats av lika många skador på nyckelspelare som denna säsong..
Förra matchen kunde vi kika gärna ha vunnit och det var ju väldigt långt ifrån en gedigen insats i första perioden.
Men visst var det en bättre Brynäsupplaga under guldåret. Dock tror jag inte det hade blivit guld det året om laget hade drabbats av lika många skador på nyckelspelare som denna säsong..
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Qvarre:
Är väl självklart att vi inte hade tagit guld om vi haft samma skadeläge. Vi hade aldrig vunnit utan Silfverberg.
Är väl självklart att vi inte hade tagit guld om vi haft samma skadeläge. Vi hade aldrig vunnit utan Silfverberg.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7877}: 3-3 (0-2, 1-0, 2-1)
Målskyttar: Johnson, Blomman, PaW.
Avgörs i första förlängningsperioden, tid 09:43. Lindblom målskytt.
Publik: 5245
Målskyttar: Johnson, Blomman, PaW.
Avgörs i första förlängningsperioden, tid 09:43. Lindblom målskytt.
Publik: 5245
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Djurgårdens IF fyller 125 år idag. Frågan är om packet ska få fira med en seger eller åka hem från Gävle i moll?
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
bifhjärta: Nervööööööös😐😐😐 må åtminstone hockeygudarna vara med oss ikväll.
Jag älskar er alla här på forumet för att ni älskar Brynäs, nu Gävlar kör vi 👏🏻👏🏻👏🏻
Jag älskar er alla här på forumet för att ni älskar Brynäs, nu Gävlar kör vi 👏🏻👏🏻👏🏻
+ 8
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
70 Rodrigues: MOLL måste det bli annars bokar jag plats på psyket !
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
bifhjärta: vore ju bra om nån kunde påminna grabbarna om att det är slutspel innan nedsläpp idag.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Hoppas ni kan utjämna till 1-1 i matcher, Lycka till.
+ 7
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Felix spelar en avgörande match. Är det smart att ställa en 97a i en sådan match? Känns som han behöver utvecklas mer.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Brynäsgubbe: Hur kan du undra det om du inte vet anledningen?
Hur gammal var Markan när han spelade i KS, där kan vi snacka om avgörande match och inte nån åttondelsfinal där vi inte riskerar att ramla ur iaf....
Hur gammal var Markan när han spelade i KS, där kan vi snacka om avgörande match och inte nån åttondelsfinal där vi inte riskerar att ramla ur iaf....
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Wilhelmsson: Tyvärr tror jag vi är chanslösa idag. Felix är ingen stormålvakt, varken nu eller i framtiden. Så här många förluster på slutet skakar man inte bara av sig. Tror att Bulan hade behövt ta in någon utifrån som bollplank för 4-5 matcher sedan.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{7044}:
Jag är också mycket tveksam till målvsktsvalet men Bulan borde ju veta bäst och det återstår att se om det är rätt val eller ej..
Heja Brynäs!!!
Jag är också mycket tveksam till målvsktsvalet men Bulan borde ju veta bäst och det återstår att se om det är rätt val eller ej..
Heja Brynäs!!!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Brynäsgubbe: Puckar på mål så kommer deras osäkra vakter fortsätta sila😎
Detta blir en fröjdens afton i Gäfle
Detta blir en fröjdens afton i Gäfle
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
70 Rodrigues: Nytt kontrakt med Broadhurst tack
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Direktiven verkar vara "allt på mål". Jag gillar det som fan.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
KÄMPA NU BRYNÄS!! Slit..tacklas..häckla..skjut..åk skridskor...käka puck..o skicka hem aporna utan vinst
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Gäller att fullfölja alla närkamper och spela ENKELT i egna zonen
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Men wtf. Perfekt 2 mot 1a där och han skickar den till icing.
Och nu förstås jätteläge för DIF.
Och nu förstås jätteläge för DIF.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Snyggt jävla mål. Tror vi verkligen behövde det oxå
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Peja: Nu har Nick vaknat också:) snyggt mål av Westerholm.
+ 1
« Föregående · 1735070 · Nästa »