1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779482 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010


Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Bissett19: dåligt.....

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
90Steen_: jahapp.. Ska vi alla säga det tillsammans ? Okej... OVANLIGT!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
sylf:

Två bortkastade pinnar.
För dåligt!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Fan vad dåligt..

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Lesky: Tack Brynäs, som återigen pissar på fansen och dräller/ger bort poäng!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Svedberg nästa match tack! Greiss var USEL i afton.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Oj vilken chock. Äckligt. Patetiskt. Fjolligt. Perverst. Så JÄÄÄÄÄÄVLA PINSAMT. Dra åt helvete.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Vilket skitresultat.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Tomten Brynäs gav bort två poäng...

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
70 Rodrigues: Urusla!!

Snart är det 2 tappade pinnar.....DÄR!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Dribbla på Greiss och det blir mål!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Vi kan för HELVETE inte vinna på straffar.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Vi kan för HELVETE inte vinna på straffar.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
70 Rodrigues: Lauritz var väl snyggast hittills

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Lauritz avgör.................Inte!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Fan vilka tama straffar!!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Jävla skitstraffar!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
70 Rodrigues: 2-0 i straffar till Brynäs :-)

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
sylf: Nu vill jag se skott o inte en jävla massa fipplande!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Bissett19: Bra tippat där :-)

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Lesky: Straffar, alla här som tror att vi vinner räcker upp en hand...........Tänkte väl det!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
En ny förlust på straffar skulle få sinnet att koka över på många härinne är jag rädd. Däribland mig själv :) Greiss har ju gjort allt fel så jag kan inte se hur han ska kunna vinna detta åt oss.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Järnkrok sätter nog en straff idag!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
En bra tysk hockeyspelare? Nej, det finns inte någon sådan.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Hoppas Svedberg står på straffarna åtminstone...

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
brynäs asså

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Förlust på straffar som grädde på moset mina vänner....

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
ni vet väl om att ni är värdelösa

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Roligt att Färjestad ställer upp med sitt skadedrabbade lag mot ett fullt brynäs! :)

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Undra om vi skulle ta tre pinnar mot SSK om dom hade 5 man borta?

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Jag känner för att slå sönder bil och hus. Fy fan vad kack!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Jag SKIIITER totalt i om vi vinner en jävla förlängning, jag skiter totalt i det

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
70 Rodrigues: Slut, MINST en pinne bortskänkt!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Också hör man färjestads sketna klack..

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
sylf: Greiss måste stå upp, han sitter mer på knä än en glädjeflicka fråm Malmskillnadsgatan!!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Färjestad, snälla kan ni göra ett till mål.....Brynäs + Josef Fritzl = SANT.............Jag är så jävla arg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Jag är så JÄVLA LESS!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
FBK har ett anfall sista 10 minuterna och det blir mål.....

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
65selander: Va är det för jävla sillmjölke som står vid målet????

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
JÄÄÄÄVLA SOPOR

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
sylf: Sådär ja... Otippat.

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
hatar Brynäs av hela mitt hjärta

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
sylf: Så jävla pisstypiskt, hur jävla många ggr är det nu dom har tappat??

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
DETTA ÄR INTE SANT! FY FAAAAAAAAAAAAAN!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Lesky: Go for it!


Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Lesky: Fy f-n vad trött man blir

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
FYFAAAAAAAAAAAAN VAD ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCKLIGT

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
70 Rodrigues: Fyfan va dåligt!!!

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Vasen är fortfarande uppställd här om det skulle bli 3-3....

« · 1315197 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)