Brynäs IF

713353 inlägg · 7953 ämnen

Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010

1320693 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Treklövern1912: "Såg att du och GävleLasse hade debatt om hur man skriver rätt din signatur. Jag kan nu avslöja att den skrivs med 3 A:n.
Rätt skrivet är det A.Aarnio där första A är Antti.
Spasiba. Vet ej om det är rätt skrivet."

Min signatur ska stavas "Arnio"
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Såg att du och GävleLasse hade debatt om hur man skriver rätt din signatur. Jag kan nu avslöja att den skrivs med 3 A:n.
Rätt skrivet är det A.Aarnio där första A är Antti.
Spasiba. Vet ej om det är rätt skrivet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: "Med tanke på hur du beter dig här inne med diverse påhopp på flera skribenter så tycker jag att det känns väldigt befogat att ge tillbaka på din nivå."

Alltså varför lägger du inte ned? Vad är det för påhopp du snackar om? I fallet med dig så nämde jag bara att du ville få Järnkrok utlånad och sedan brann det för dig och du hoppade på mig och började kasta skit på en mycket låg nivå med pikar om misslyckad skolgång och felstavat nick. Jag hoppar inte på folk eller kastar skit utan att det finns fog. Jag är en av de snällaste här på HS och jag är en av dem som brukar uppmana till en fin stämmning här. Ta och insup julstämmningen Lasse och bli en fin människa du också.

Jag får väl tro dig när du säger att du inte ville att Järnkrok skulle lånas ut utan att du bara ville att frågan skulle sisskuteras.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Davey_22: Håller med. Men i princip undrar jag isf om NÅN av backarna INTE har varit svajiga till och från,möjligtvis med undantag av Ekholm då?
Men även han såg faktiskt lite valpig och osäker ut i början så det beror nog mkt på att hela laget uppträtt ojämnt.
Men visst finns det mer att hämta hos flera av backarna och det är ju det som känns hoppfullt, nu när vi börjar spela stabilt överlag.
Det man oroar sig för är väl om vi ska lyckas konservera formen över uppehållet?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Skulle vilja lägga till Sunken till din och Lasses diskussion. Bara jag som tycker han ser klart sämre ut än tidigare säsonger ?

Ingen imponerade plus/minus heller..Dacke,Nordan och Clarke har ju dragits i skiten, men tror inte Sunken har diskuterats så mycke ?


Lite trist,har en grym respekt för Sundqvist och hans inställning annars. Hoppas han är på g.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huss: Tyvärr, ingen aning.
Men där finns ju också en resurs att plocka hem vid ev behov, skulle jag tro.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Jo, det skall bli intressant att se en revanchsugen Sandin och förhoppningsvis ges väl även Rohdin chansen ett par matcher.
Har du någon koll på hur länge Löf är utlånad?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huss: Ja, framförallt oerhört viktigt att Jonte nu får visa vad han kan, speciellt när Bertilsson kommer att försvinna till JVM.
Tror att farhågorna är lite överdrivna och att det i stort sett är luckan efter Järnkrok som kommer att svida mest efter uppehållet.
Övriga junisare som vi tvingas avvara känns inte helt omöjliga att ersätta med i stort sett likvärdig kompetens.
Vi får spela lite mer defensivt än hittills bara, ett spel som borde sitta i ryggmärgen...    :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Beror, som alltid, på referenspunkten. I förhållande till lön, meriter och tänkt position i laget ja, men annars nja.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Men har LJ verkligen varit så dålig?
Tycker att han vare sig glänser eller faller igenom på nåt sätt.
Det finns däremot mer att hämta där, helt klart.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Ang Omarks straff, undrar vad de hade sagt om det hade varit Conny Strömbergs klassiska straff för Modo? Herregud, ibland är dessa miljonärer så barnsliga. Omark fick målvakten ur balans och för övrigt, vad hade hänt om han missat den? Modigt, och han förtjänade de stående ovationerna.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Skulle också vara kul att se om Bertilsson kan få mer ut av sin offensiva begåvning framöver. Om Brynäs stabiliserar sitt spel så bör det skapa utrymme för honom.
F.ö. otroligt roligt att Jonathan Carlsson fick sätta ett par puckar mot HV.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Nej nånting är fel när det gäller honom. Om han är skadad så pass mycket att han inte kommer upp i högre nivå än det han visat så är det på gränsen att han skall spela. Som det är nu är han ju en stor ekonomisk belastning. Kan man inte leverera på grund av skador så är det bättre att han sjukskriver sig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Ja, iom att Omark bett om ursäkt på direkten så tror jag man glömmer tilltaget relativt snabbt.
Skulle tro att motståndarna nöjer sig med ett par gliringar och nån fulsmäll framöver, sen får det vara.
Tror iaf inte att han försöker sig på samma grej nån mer gång.

I övrigt är det som du säger: publiken tycker säkert det är skitkul med såna här killar men spelarna har som sagt sin hederskodex och den ändrar nog ingen publik på, hur viktig den paradoxalt nog är för att spelarna öht ska kunna få snuskigt mkt betalt för det roligaste dom vet...     :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Ja. LJ har ju ännu inte varit i närheten av det han presterat tidigare (när han varit frisk), så jag kan mkt väl tänka mig att han inte är helt återställd ännu.
Han har väl dessutom haft lite småskador utöver muskelskadan, såvitt jag vet.
Men man tycker ändå att han borde ha presterat lite bättre, det håller jag med om.
En teori kan vara att han blev lite villrådig i sitt spel under upptakten av serien, då det mesta var svajigt bakåt.
Han är ju i grunden en offensiv back som säkert började fundera en del när ordern var mer offensivt spel och det visade sig inte funka så där jättebra. Kan tänka mig att han succesivt kommer tillbaka nu när vi börjar få mer ordning och struktur på defensiven, vilket även gör att offensiven (hans styrka) kommer att funka bättre.

Kan slutligen tänka mig att han kanske känner sig lite "åsidosatt" i hierarkin sas, nu när Ekholm för tillfället är vår mest lysande stjärna på backsidan. LJ har ju hela tiden varit van vid att vara nr 1 på den sidan.
Kanske inte är nån jätteförklaring med stort J direkt men bidrar säkert till viss del.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Hur som helst så har Omark lyckats med en sak. Han kommer att vara känd hädanefter och ingen noname som ingen vet vem det är.

På gott och ont ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Hade Omark bara åkt rakt fram och gjort ex en snurrfint framför målvakten så hade nog ingen reagerat.
Då hade man säkert bara tolkat det som ett vågat eller korkat försök att lura målvakten. Det spelarna reagerat på är ju snurren han gör långt innan han hinner fram till målvakten.
Är väl just den biten som man anser vara respektlös och lite nedvärderande, framförallt då den kommer från en i sammanhanget helt okänd spelare från AHL som man anser spela lite Allan sas, utan att egentligen ha den rätta statusen än för att genomföra en sån sak.
Vilket kanske understryks av att man dessutom påpekar att inte ens spelare som Ovetjkin och Crosby sysslar med liknande saker.

Att Omark sen gör en snygg stoppfint/skottfint vid målet är en annan sak.
Men det är som sagt inte den dom kritiserar, som jag uppfattat det hela.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Ändå så var NHL ute efter spektakulära straffar när man började med dem. Jag minns hur man försökte att stimulera just såna "tilltag" som Omark gjorde, allt för att få ett högre underhållningavärde.

Men det är ju ena sidan. Det finns ju många "hederskoder" idrottare emellan så det finns säkert nåt där som retat upp folk.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Skönt att du äntligen förstått min tankegång. Att jag valde just det alternativet som "förslag" av lösning är ganska enkel.

Brynäs har fullt med centrar och det smidigaste alternativet hade varit att låna ut honom. Att sparka en center för att göra plats hade varit för dyrt helt enkelt.

Men nu är detta helt egalt. Jag tycker att i princip allt ser mycket bättre ut nu. Nordan har börjat röra på sig. Dackell har i viss mån fått upp farten och Lauritzén har visat många gånger om att hans belackare haft fel angående honom.

Det enda mysteriet som är olöst är LJ's prestationer så här långt. Är det så att han är efter rent träningsmässigt så skulle han ju prestera bra under matcherna fram tills att han inte orkade. Nu står han inte att känna igen och som jag ser det så borde man kanske ge Jonte C mer förtroende på hans bekostnad.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010

Jajjen: "Omark ber om ursäkt för att han gjorde mål på straff. Slår du däremot nån på käften är det helt ok. Only in America."

Nja....
Han bad väl inte om ursäkt för att han gjorde mål, utan för att han gjorde en helt onödig och i de flesta spelares ögon lite nedvärderande och respektlös piruett innan han öht påbörjat sin fint?
Många vill ha det till att piruetten ev skulle ha ingått i finten och att den således skulle ha haft som syfte att förvirra målvakten, men det känns inte trovärdigt.
Och det verkar ju också som att Omark själv har insett sitt misstag, annars hade han nog inte bett om ursäkt.

Kan hålla med om att det kan verka barnsligt och petigt att gnälla på tilltaget men jag tycker ändå att Wennerholm har en poäng, när han tycker att det var respektlöst gjort.
Skillnaden mellan dålig respekt och att visa respekt är ibland väldigt hårfin men här känns det ändå relativt klart, som jag ser det.

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Ja, vem fan är inte glad att Järnkrok inte blev utlånad?   ;-)

Skämt åsido: har i princip full förståelse för din tankegång.
Tycker dock att han som sagt inte var tillräckligt dålig för att bli utlånad.
Dessutom har han en så pass stor potential och att han därmed tillhör den kategori av spelare som man kanske bör har lite extra tålamod med.
Jämförbart med ex Nordan och Clarke, som ju hade det trögt och samtidigt höga förväntningar på sig, innan det till sist lossnade.

Därmed inte sagt att ex en utlåning av Järnkrok hade varit felaktig ur hans egen personliga synvinkel.
Men det känns ändå som att han är en så pass stor talang som dessutom redan visat att han klarar av spelet i ES, att en utlåning inte hade utvecklat hans eget spel så mkt, utan att det isf mer hade handlat om att hålla honom igång och att ge nån annan chansen istället.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Järnkrok hade alltså ETT assist mellan omgång 11-19. Vilket jag anser att det är för dåligt för att spela center i andra och tredje kedjan i ett ES lag. Det är knappast för hans defensiva kvalitéer han spelar i Brynäs. Nu har jag inte orkat kolla upp hans plus/minus under den perioden.

Nu har det löst sig ändå och det är jag glad över.

N'uff said
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Vilken heder? gentemot czarnecki menar du?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Jag GÖR det.. sluta, satsa på golf istället ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Ja, man kanske borde börja fundera på att sluta med hedern i behåll och lägga tangentbordet på hyllan för gott.
Istället för att bli utlånad och tvingas se sin karriär sluta på det sättet....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Nädå, jag missade inte alls ditt förslag att isf ta in en ny center.
Men det förslaget faller ju isf på min redan anförda motivering: Järnkrok har aldrig varit så dålig att en utlåning har känts motiverad.

Jämförelsen med Rödin kanske haltar en aning men i huvudsak fick han ju ändå chansen i många matcher innan han bänkades och efter en längre tids bänknötande blev utlånad för att få speltid.
Så där har du helt rätt.
Men jag avsåg mer tiden när han fick chansen, då han trots allt mest trampade vatten sas.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: I så fall så kanske du borde lägga tangentbordet på hyllan, det har varit dags länge nu.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010

Jajjen: "Var väl säsongens värsta självmål. Hittills."

Absolut.
GävleLasses självmål tyder på att han har det tungt just nu och verkar ha en alltför tung börda på sina axlar.
En utlåning kanske skulle hjälpa honom att hitta formen igen?   :-)

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Jag skrev ju att OM man valde att låna ut Järnkrok så skulle man ta in en ny center.. Men det missade du kanske.

Vad åstadkom Järnkrok under den period han hade det som tyngst? Jag tror det var typ 8 matcher innan uppehållet kom och "räddade" situationen för hela laget.

När det gäller Rödin så hade han knappast någon tung period utan det handlade mer om att CZ inte ville ge honom speltid. När han sedan hade gjort succé i JVM så var allt annorlunda. Borde inte "sveriges bästa tränare" ha sett den potentialen innan JVM?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010

GävleLasse: "Huge: Med en dåres envisthet fortsätter du att påstå att någon velat låna ut Järnkrok."

Ja, jag förstår ärligt talat inte hur du kunde tänka i de banorna.
Inte ens efter att jag hört din motivering till utlåning.
Du påstår att Järnkrok hade en alltför tung börda och att man hade problem med just centrarna.
Visst, det gick trögt för HELA laget, men att våra centrar (och speciellt Järnkrok) skulle ha gått så otroligt dåligt och haft en sån oerhört tung börda att bära på sina axlar att en utlåning vore det bästa, håller jag inte med om.
Så där tycker jag att din motivering till utlåning faller redan i farstun.
Och hur skulle isf en utlåning av Järnkrok göra att nån av dom andra centrarna helt plötsligt skulle bli en ev fältherre i förstalinan och i PP?
Jag ser inte riktigt den kopplingen.

Mao: ditt förslag på ev utlåning hade kanske inte varit så dumt om Järnkrok nu verkligen hade kört fast, och trampat vatten ungefär som Rödin gjorde innan han blev utlånad.

Till sist: du själv ofta snabb med att raljera kring min gissning ang Jamie Ram.
När du nu själv blir utsatt för samma raljerande kring ditt utlåningsförslag så känns dina krokodiltårar lite malplacerade.
För att inte säga komiska.

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Omark ber om ursäkt för att han gjorde mål på straff. Slår du däremot nån på käften är det helt ok. Only in America.

GävleLasse: "arnio: Med tanke på hur du beter dig här inne med diverse påhopp på flera skribenter..."

"arnio: Nej du och Huge är ju de två största tomtarna här inne så det är ju inte så konstigt."

Var väl säsongens värsta självmål. Hittills.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Med tanke på hur du beter dig här inne med diverse påhopp på flera skribenter så tycker jag att det känns väldigt befogat att ge tillbaka på din nivå.

SÅ med tanke på att du suttit här med ett felstavat nick i fem år så borde man väl hålla en rätt låg profil när det gäller saker man kastar ur sig till höger och vänster.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse:2 Så vad är Arnio? Ge mig en förklaring på vad du hade i tankarna när du valde det nicket. Du är endast en klantskalle som inte kan stava tills du gett mig en BRA motivering.

Sök upp orginalinlägget där jag först lyfte frågeställningen angående Järnkrok..

Om du nu förstår dig på sökfunktionen här...Men jag tvivlar."


Nä du nu har jag tappat orken, det blir inga bläddrande bland gamla inlägg. Jag lägger mig platt och låter dig tro vad du vill.

So what om jag stavat fel, so what? Det är väl ingenting att bry sig om? Eller? Ska du mobba mig för att jag inte kan stava? Känns det moget? Är det så du fungerar?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: hahaha humor har du i alla fall, skål!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Ja, verkligen Lasse Jonsson har inte levererat så du är välkommen att utplåna honom.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Så vad är Arnio? Ge mig en förklaring på vad du hade i tankarna när du valde det nicket. Du är endast en klantskalle som inte kan stava tills du gett mig en BRA motivering.

Sök upp orginalinlägget där jag först lyfte frågeställningen angående Järnkrok..

Om du nu förstår dig på sökfunktionen här...Men jag tvivlar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Du är verkligen patetisk Lasse. Bara erkänn nu och stå för dina åsikter.

Arnio har alltid stavats Arnio bara så att du vet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Som jag skrev... Brynäs hade stora brister (och har i viss mån det fortfarande) på centersidan. Järnkrok hade inte varit sig själv på väldigt många matcher så jag ville diskutera den möjligheten. Så jag var inte ute efter att provocera, det är det så många andra som gör här så det räcker. DU är ju en väldigt klar aspirant på den fronten. Man kan ju undra hur pass provocerande du är inne på puben i periodpauserna när det spelas match i LA.

Förklara istället varför du inte reagerat på min frågeställning förrän nu efteråt, när du har facit i hand.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: "Fast det är väl svårt för dig att se skillnaden mellan ett påstående och att lyfta en frågeställning. Du som valde ett nick som dessutom är felstavat...;"

Om du nu inte tyckte att Järnkrok borde lånas ut, varför kände du då att du ville väcka denna frågeställning? Enbart för att provocera?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Nej du och Huge är ju de två största tomtarna här inne så det är ju inte så konstigt.

Det är ju solklart att ditt nick pekar på spelaren Aarnio. Du kom in hit till HS säsongen 05/06 när Brynäs hade en liten publikfavorit i truppen vid namn Aarnio.

Men tydligen har skolväsendet i Sandviken misslyckats radikalt med att lära dig att skriva av ett namn utan att tabba dig.

Ja, visst borde det vara ett mellanslag i mitt nick.. Något du får ta upp med Marcus som scriptat ihop den här sajten. Man kan dessvärre inte ha mellanslag i sitt nick... Så skyll inte på mig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: Felstavat? Berätta mer. Hur ska mitt nick stavas då? GävleLasse känns inte så rättstavat för mig heller.
Det bör vara ett mellanslag mellan Gävle och Lasse, alternativt ingen versal i Lasse om det nu ska vara ett ord.

"Nu är det dax att låna ut Järnkrok" alltså du är ju inte tränaren så det kan du inte säga men eftersom att du enbart är en nolla på ett forum så du i stället komma med förslag som "kanske vi borde låna ut Järnkrok".

Kom inte och påstå att du inte tyckte att Järnkrok borde lånas ut, ingen köper det
(i alla fall inte jag eller Huge)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
arnio: Nej, hade jag velat att man skulle låna ut honom så hade jag skrivit så.

typ: "Nu är det dags att låna ut Järnkrok"

Fast det är väl svårt för dig att se skillnaden mellan ett påstående och att lyfta en frågeställning. Du som valde ett nick som dessutom är felstavat...;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
GävleLasse: skriver man att" kanske Brynäs skulle låna ut Järnkrok" så får det väl ändå anses som ett förslag?

Du ville att Järnkrok skulle lånas ut Lasse, bara att bita i det sura äpplet och ta förnedringen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Med en dåres envisthet fortsätter du att påstå att någon velat låna ut Järnkrok.

Jag vet inte på vilken nivå jag ska lägga mig för att du skall förstå.

Bakgrund: Järnkrok hade när jag skrev "Man KANSKE" skulle låna ut Järnkrok för att ta in en solklar förstecenter", haft en väldigt tung period och jag lyfte "frågan" med Två ambitioner.

1: För LAGETS bästa då man hade problem med just centrarna. Vi hade ingen solklar förstecenter. En fältherre som kunde styra och ställa i förstalinan och i PP.

2. För att lyft en kanske för stor börda från unge Järnkroks axlar och ge honom lite andrum inför kommande uppgifter. Exempelvis JVM. Du stödde ju ett liknande scenario med Rödin förra säsongen så metoden kan knappast ses som helt främmande.

Nu har det med flit misstolkats och det roliga är att alla gliringar kommit EFTER att Järnkrok har visat bättring. Man har alltså löst problemet utan att behöva låna ut honom.

När det gäller Dackell så tycker jag fortfarande att han inte förtjänade all speltid han fick under de första 20 matcherna. Speciellt i PP. Att han befinner sig i andra formationen numera bevisar ju att jag inte varit helt fel ute i det fallet.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Dax för J-VM då får vi se hur det går med Järnkrok utlånad...

Kanonmatch trots hemmadomaren, vilken moral i gänget!

Modo på kvalserieplats är så djävla skönt!

Vi är fortfarande närmare kvalserien än serieledning så helt nöjda ska vi inte vara.

Semi here vi come!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010

70 Rodrigues: "Treklövern1912:" Du kan aldrig vänta dig att ditt lag gör alltid 100 % insatser. Det är därför som idrott och ishockey speciellt är så intressant."

Givetvis inte, men på dig verkar det som att varje vinst beror på Czarneckis otroliga coachande o när dom torskar så har det inte alls med honom att göra utan ren o skär otur??"

Och på DIG verkar det som att varje förlust beror på CZ:s otroligt dåliga coachande o när dom vinner så har det inte alls med honom att göra utan ren o skär tur.....

Fakta: CZ har coachat med tålamod och långsiktigheten i första rummet, eftersom han VET att serien är lång och att alla lag kommer att få både svackor och skador.
Istf att lyssna på dig och andra tomtar som bl.a har velat sparka Dackell, Nordan och Lauritzen och även låna ut Järnkrok så har CZ lugnt och metodiskt jobbat vidare.
Vilket verkar ha gett resultat.

Hur det hade sett ut om han följt "expertråden" härovan, vet vi inte.
Men en kvalificerad gissning ger vid handen att vi knappast hade haft 45 poäng vid det här laget.
Snarare 25.
Det vi däremot VET är hur det ser ut i dagsläget, både vad gäller spelet och tabelläget.

Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Nu bär det i väg till Ryssland alla glada brynäsare. Återkommer med kommentarer och debatter uigen 20.12. Kom ihåg när ni debatterar att det är 3:je advent idag.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge:

Ursäkta mig, läsförståelse är uppenbarligen inte heller min starka sida, åtminstone inte denna gång. ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge:

Titta på sekvensen igen, Petterson vrider upp kroppen och sätter en armbåge i masken på Greiss. Utvisningen är solklar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Finns det "Sök" på den här sida?
Kommentera

1320693 · »