Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1320276
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK 2/12-2010
Huge: Järnkrok hade alltså ETT assist mellan omgång 11-19. Vilket jag anser att det är för dåligt för att spela center i andra och tredje kedjan i ett ES lag. Det är knappast för hans defensiva kvalitéer han spelar i Brynäs. Nu har jag inte orkat kolla upp hans plus/minus under den perioden.
Nu har det löst sig ändå och det är jag glad över.
N'uff said
Nu har det löst sig ändå och det är jag glad över.
N'uff said
Men det förslaget faller ju isf på min redan anförda motivering: Järnkrok har aldrig varit så dålig att en utlåning har känts motiverad.
Jämförelsen med Rödin kanske haltar en aning men i huvudsak fick han ju ändå chansen i många matcher innan han bänkades och efter en längre tids bänknötande blev utlånad för att få speltid.
Så där har du helt rätt.
Men jag avsåg mer tiden när han fick chansen, då han trots allt mest trampade vatten sas.