1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779451 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF


Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ni ska inte vara oroliga, det här fixar tigrarna. Aldrig att Brynäs torskar en så´n här viktig match! Sjunde matchen i rad utan PP-mål.

Var och såg Elitserien största fixstjärna igår. Jokinen lekte med Souray, Chara och dom andra värmlandstattarna. T.o.m. jättebebisen Chara backade när Olli blev förbannad. En lirare i betongförpackning. Hade han lirat i Brynäs hade vi vunnit serien.

KÄMPA BRYNÄS!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Missar dom 5-3 läget nu då är dom inte värda att vinna.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: 5 mot 3, nu måste kvitteringen komma, kämpa Brynäs !!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: 5 mot 3 nu.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Nu ska det bara va mål, finns inget annat!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Näe,inget mål.Paus

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Foppa gjorde just 1-0 mot HV, alltid något att glädja sig åt.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Gubben Forsberg lever än. Han gav just Brynäs en hjälpande hand. Det här artar sej till ännu en kanonkväll för oss brynäsare!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski:
Finns aldrig ng glädje i att MoDo gör mål oavsett mot vilket lag :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Vi får ta och bestämma vem av oss som ska rapportera från dom andra matcherna.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Tydligen är 4 (fyra) Luleåsupportrar på plats i Gavlerinken, hela klacken med andra ord.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Nej nu måste vi utnyttja 5-3 läget i början av 3:e samt trycka dit två till. För jag ger mig f-n på att HV vänder detta.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65selander: Timrå gör processen kort med Malmö, leder med 6-1!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65selander: Det är väl bra! Då är vi snart ikapp modo!

Brynäs kommer att sätta tvåan efter 0:41 i sista.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Hoppas att du menar efter 0:41 i den här matchens sista period :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Sa jag inte det?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Tveksamt :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Tryck dit 2:an nu Brynäs!!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Det enda dom åstadkom var en utv på Molin.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Utvisning Molin, fan.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Å då gör dom 2-2

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Vad säger dom på radion???

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Det var som f-n Tommi 2-2 i 4-5 läge

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Miettienen for the president!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Brynäs måste snabbt som fan ge Kyrö en snabbkurs i hur man tränar PP. Han måste ha skolkat dom lektionerna.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jaaaaaa, 2-2, SHG, fan vad viktigt. Håll tätt nu resten av BP.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65selander: Det va som f-n!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65selander: Nu har dom Luleå i brygga.KÖR PÅ FÖR FAN!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Luleå knäar, släpp inte intiativet nu.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Har tippat 5-2, tror du dom gör 3 mål till :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Näe,jag hade 4-3,det kommer nog inte heller att gå in.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Av 12 bortamatcher har lule förlorat 10. Vi har en bit kvar till toppen, va?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Har Luleå knäat färdigt eller????

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Ja,nu har dom PP

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Nu har dom 5 mot 3 i en min

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Vad är det för jävla slarv, 5 mot 3. Nu får dom fan skärpa sig !!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Skulle det förvåna om Wallin avgör?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: 3 utv på raken,alla hooking?!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Var det inte vi som skulle vinna dn här matchen?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Vet inte! Jag har inte kollat facit.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Dags att trycka ut Obsut ur zon nu innan det smäller.

Att vi skall ha så svårt att göra mål i eget PP eller siktar BIF på att vinna BP ligan

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Fråga han som har facit istället :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Jättechans för Soling!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: 3-2!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
SÅÅ jävla skööönt!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: 3-2, Timonen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Behåll Timonen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Kom igen nu alla Stiga coachewr!

Fatta varandras händer nu och be en stilla bön att vi håller tätt

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Säg till när jag ska gå ut med hunden!!!

« · 463767 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)