1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779422 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
70 Rodrigues: Djoos och Nörstebö har stora problem!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Slarvigt där av Bill..

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Blomman stänger ner Örebros PP två gånger. Snyggt!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
munkas:
Dömt att misslyckas
Inte juste att formera backarna så

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
4204 pers på plats😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Brynäsgubbe: Alltså jag förstår verkligen inte när Martin Johansson lärde sig skjuta? känns som att det skett över en natt.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Nu när pajasen Hudacek är på plats så har hela matchbilden vänt😠😠

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Håll dig i målgården för guds skull! Han ser redan sjukt skakig ut.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Brynäsgubbe: yes! Viktigt mål!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
munkas: Lindblom verkar ha kommit hem i alla fall :-)

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15

Brynäsgubbe: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ojojojoj vad skönt!


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
munkas: Fyfan vad snyggt, trodde inte han skulle passa där, men han släppte den i precis rätt ögonblick.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
krobbe: OJOJOJOJ!!!
Propagandaanfall....😃

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
munkas: Kan bli viktigt ! Får se om Lindblom återtänds av detta nu.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
munkas: Precis. Juniorerna är hemma. Vi som kollar matcherna har sett dem.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Tommy: Varje gång jag säger något negativt om junisarna så gör nån av dom mål. Tacka mig!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Fiiint mål!!! SKÖNT!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
70 Rodrigues: Starky ser allt annat än stabil ut...

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Fuck Yeah😂😉😂

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Herregud vad bra vi spelar där. Borde varit 5-1 tre gånger.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Davey_22: vilket allsvenskt motstånd kommer stå emot det anfallsspelet?

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
munkas: Tack!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Kassa jävla zebra. Ta då den solklara holdingen i förstaperren som du står och glor på. Alldeles för godtyckligt detta.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
70 Rodrigues:
Om vi tappar detta så kommer jag att drömma mardrömmar om denna ribba.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Sicken billig slashing domaren tar där. En dutt mot byxan.
Ok, dags att briljera lite i BP istället då...😃

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Huge: Håll 4-1 nu inför tredje!!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15

Bra period till slut. Började rätt virrigt men Brynäs växlade upp bra.

20 min smarta beslut nu,tack!


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Riktigt bra genomförd period.
Den förväntade uppryckningen från Örebro kom som på beställning men bortsett från dom första minuterna och ett par gånger i BP så tycker jag att vi har rätt bra koll på läget ändå. Märks att Bulan/Petters hockey börjar sätta sig ordentligt.
Bra avvägningar både framåt och bakåt plus hård press i checkningen när dom har puck. Nu börjar även Brodecki/Lindblom komma igång på allvar, även om Lindblom sett bra ut ett tag.
Finns inte en chans att vi tappar den här matchen.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Davey_22: Ja, vi kom lite på hälarna inledningsvis, lite naturligt så Örebro hade lämnat spelarbussen och fått på sig skridskorna.
Sen växlar vi upp bra, som du säger.
Kunde stått 6-1 lika gärna, men man får vara nöjd med det lilla...

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15

Huge: Håller med. Bulan verkar ha fått till det. Det handlar väldigt mycket om att underkasta sig och göra jobbet. När några fuskar skiter det sig för alla i laget. 


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Davey_22: Ja bättre inledning än på 2:a är viktigt inte ett mål direkt för då blir det skitnödigt!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Forsberg 1978: Första tio känns oerhört viktiga!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Vad hände med Sweatt?

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Forsberg 1978: Inget hoppas jag

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Fan vad bra Wallace är: målfarlig, bra spelsinne, checkar tillbaka puckar, smäller på.
Signa direkt, BZ!!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Puh såg ut som han grina illa efter förra bytet men han spela nu igen!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
4202 är publiksiffran. Vi har dåligt med fans i Gävle trakten...

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Ehh..Vad gör domaren ??? Utvisning ?

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Bellman 6,0: Nästa PP måste vara vårat !

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Utvisning?

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
jävla skitdomare, helt otroligt!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Zappaholic: Och var faan hittade domarna DEN tvåan för hög klubba?
Suck...

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Men för helvete, har domarna rökt på en holk😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
70 Rodrigues: Ja dom måste dratt en jävla hövding i pausen!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Bra Statistik mot Örebro denna säsong. 100% på 13 gånger.

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Skulle inte förvåna mig om Örebro gör mål nu, domarpack😠

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Forsberg 1978: Snälla!!
Skräm inte slag på oss nåt mer, är du snäll... 😅

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Bellman 6,0: i Boxplay skulle det stå..

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15
Huge: Jag ber om ursäkt men han såg ut att ha ont och jag blev rätt skraj själv kan jag tala om!

Sv: Brynäs IF - Örebro HK 24/2-15

Officiellt. Domaren HAR tagit sig en Holk. Brodecki får handsken upphakad i friläget...


« · 1665466 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)