1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779473 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11


Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Undrar om Brynäs håller på att tagga upp och slipa formen inför semin? Det här ser verkligen lovande ut!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Varför låter Brynäs klacken som ett dagis?......................ja, just de! Brynäs är ju en dagisförening.

Hoppas det går åt helvete!

Väck mig när Brynäs vinner SM-guld....

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Erat: .. och här kom du in som vanligt ja :)

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Erat: Ingen av oss lever då!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Erat: Varför låter Brynäs klacken som ett dagis?......................

Du läser inte lagets hemsida va?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Vi bör frysa ner oss...

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Nån som vet ngt om Rödin?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
bradberry: Ekholm 0-2!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
bradberry: nopp

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf:

Vad jiddrar dom om,det var ju solklart i ribban..

haha....Det är HF som är Videodomare;)

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1: hahahaha, 1-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Dysterkvist;)

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Tydligen inte!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Herrens väg äro... :-))

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf:

Nu ska det ringas igen

PARODI!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Ta bort målet!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander: Vafan, ringer IGEN?!?!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
65selander: Va fan är det som händer?????

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Jaha... Hasse Tellemar?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Öhhh ;S

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Vad i helvete så här kan dom väll fan inte göra dom har ju för fan dömt mål!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78: Ja, målet är ju redan dömt!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78: Mål igen....

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
hahii: hahahahahaha fiasko!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Tror att Popovic försöker muta domaren?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Så ja PARODI REN JÄVLA PARODI hade dom dömt bort målet hade jag varit en dator och en glasruta fattigare!!!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78: Klampade inte Popovic in på isen??????

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78:

Smart Time out av Poppe.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Jo och det vet vi ju vad som hände med boorken varför inte samma sak för popovic?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78: Han kan väl fan inte klara sig utan utvisning??? Vem är det som dömer!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Hence: Sjökvist, antagligen han från Åsa-Nissefilmerna!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Hence: Vad fan har hänt med Järnkrok nu då?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Var är Rödin?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Popovic är som han är

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
hahii: Vet inte, hemma skulle jag tro!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Hahaha!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78: Han har klivit av,såg att han grina illa vid ett byte..

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
bizon: Okej

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
foppa78:

Har inte sett han sen J-VM.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Ja, när dom väl tar utvisningar så åker ju givetvis en Brynäsare ut. Dom släppte mycket i första tycker jag.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Macahan: Det där var ingen utv, men dom vill väl betala tillbaka på nåt sätt.

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Det här slutspelet kommer bli historiens tråkigaste...

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Erat: 1-2

En tavla.....IGEN!

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Erat: och varför tror du de ?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Den där pucken måste Greiss ta, han verkar ofokuserad av det täta matchandet av honom! Han måste höja sig flera snäpp om det inte skall bli 0-4 i kvarten!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Nej nej nej. Ännu en skada!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Nej nej nej. Ännu en skada!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Lesky: Hejdå Dacke!

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Lesky: det är ju ännu tätare i NHL så det borde väl inte vara något för våran "Stjärnmålvakt" ?

Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1:

Där kan Dackells karriär ha tagit slut

« · 1354926 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)