1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: skumt!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tror att Djurgården, hockeyligan och Glennert inte ville att Wackfeldt skulle spela idag...och då blev det så. Det är iaf min teori.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Eller inte! Nu är han ju tillbaka igen!! ;))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Fan vad skumt det här är.. Sjögren åter i 1:a femman! Märkligt!! ;)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Märkligt eller skräckinjagande :-))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Hehe.. ja, vi får väl se vilket.. ;))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Tror nog att Sjögren kommer att få spendera en bra stund i utvisningsbåset ikväll, risk för övertändning!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Finns klar risk för det. Han är inte den som håller igen direkt. Än mindre idag...

Nu åker vi!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Hellre ett par tvåor pga övertändning än lika många för att men inte hänger med pga undertändning.
Helst inga alls förstås men det brukar väl i regel tyda på dålig tändning.. :-)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: TIK dominerar.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Skenbart övertag :-))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: 1-0 sjödda!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: 1-0, jaaaaaaa!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Tror du dom kan göra 2-0 också eller får vi var med om en snabb kvittering??

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Jag tror dom kan gör 5-0!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Skönt att läsa, speciellt när det kommer från en Tikare, är du full eller :-))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Nej, men jag har ätit för många av dom blå pillren du gav mig:)))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Ja ja, då förstår jag :-))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Nu kommer nog kvitteringen.BP nu.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Kvällens första BP, dags för Arnason ?

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: BP slut....TIK utv

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Äh, 2-0 i num underläge :-))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:
På webbradion säger de att det är Hawaii-hockey, i så fall är det tredje matchen i rad. Lite lurig Kyrö - är nog inte många tränare som tänkt på att det kan vara ett vinnande recept.

Jag sk-ter i hur vi vinner: Huvudsaken att vi gör fler mål än vi släpper in.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: + ett stolpskott, puhh.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Spel 4-4 Sanny Lindström 2 min!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind: Exakt,HUR vi vinner spelar ingen roll.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Timrå börjar redan slå icing, lite tidigt va?

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Ja, det är väl lite märkligt. Det är ju Brynäs som brukar stå för denna avart av ishockey.. ;)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Säg inte så där, då kvitterar Timrå snart!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Med rätt känsla kan en icingpuck vara skön konst, dom som sett icingpuckarnas okrönte kung Melkersson vet vad jag menar;)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Inte på en kvart iaf,paus nu.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
7-5 i skott efter 1:a perioden!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Darrig sändning på webbradion just nu.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Luleå leder över LHC efter första, inte bra.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: LHC kommer att vända o vinna!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Förstår vad du menar. Den som en gång skådade Christer Granström, Timrå IK, för en sisådär tio säsonger sedan vet exakt vad som menas med rekord i icingpuckar! ;)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Helt ok start, Brynäs satsar säkert främst på att hålla tätt.

(2-0 och 3-1 kommer på kontringar. 3-2 när en minut är kvar, vilket också blir slutresultat.)

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind: Tryggt att veta.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: Vet inte om det är så smart att spela så jäkla tätt, det brukar straffa sig, om Timrå ökar tempot o börjar skapa ytor så blir det problem!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Det blir ju mer ytor åt Timrå om vi börjar köra framåt,nä fortsätt med stenhård defensiv,säger som Tiiiiimo.L "Åckligt Disciplinerat"

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Menar Äckligt!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Man behöver inte tokköra framåt!!!!! Tät defensiv har straffat Brynäs mer än en gång!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: 2-0, underbart !!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
2-0 Malmström!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: 2-0.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: JÄVLAR!!! 2-0!!! Och jag var ute med jycken!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Som mot Malmö då, försvinn ut igen :-))))))))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: :-))))

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Skicka i vovven en tunna bira, så blir det målfestival.

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind: Du skrev ju det...

« · 458855 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)