Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
PITT!
trodde jag aldrig mer skulle säga det men;
Bra widing, såja! Känsla!!!
Redigerad kommentar
Lindström: Brynäs ser verkligen ut att ha utnyttjat uppehållet på rätt sätt, ser laddade ut till tusen........
Det här är ett skämt så här långt. Vad blir nästa åtgärd? Biljetterna 2 kr och en bastuba istället för orgel?
Men herregud, hinner ju knappt börja kolla på skiten...
Vad är grejen med storpublik och Brynäs IF? Snacka om psykiska vrak till spelare.
Måtte TJ & GP tränat på hur man ska agera i egen zon vid press..
70 Rodrigues: Kollade på Reportaget från Skellefteå, ang Forsbergaffären. Dom agerar ruggigt proffesionellt, är tydliga och vet vad dom gör.
Se och lär Brynäs!
sylf: "arnio: Ganska övertygad om att du får en påse mynt varje fredag från Samhall, efter att ha sorterat spik i en vecka!"
Du vet hur det går till ser jag.