1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779475 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15


Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: Vill inte kugga i riktigt just nu. Bara att fortsätta jobba hårt.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: Usch vilken jävla skitperiod 2 skott på mål är oacceptabelt!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: Nä, 2 skott på mål i 1:a säger en hel del. Spelet är som bortblåst, bedrövligt.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
munkas: Bara att glömma. Det såg inget vidare ut.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Revansch...

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: Starky ser bra ut iaf!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Det där var en löjlig utvisning :D

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Börjar bli så jävla trött på Sveriges så kallade domare.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
brynäs08: Jaha, nytt box play

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
brynäs08: Nä nu tog du väl i så du nästan kräktes.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: känns precis som oroliga Brynäs anno hösten -14

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Forsberg 1978: Ett skott på tolv minuter. Väldigt underkänt.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
bradberry: Vart i helvete har vårt fina spel tagit vägen?

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Zappaholic: Och Porseland kör en puck out😡

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
brynäs08: Dags att utnyttja sista bytet och få annat motstånd för vår 1:a lina. De kommer ingenstans.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Forsberg 1978: Dessutom har vi förlorat ALLA tekningar.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Ser inte bra ut! Var är de lång anfallen? Måste vi ha PP för det...?

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Forsberg 1978: vi tar ju inte jobbet. Slarvigt!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Blir precis över 5000 på plats!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Ingen vidare start!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Vill ha en domare som inte favoriserar bortalaget. Då kommer vårat PP avgöra ikväll. Mycket skridskoåkning så vi tvingar fram situationer.

Kom igen nu,dags för vinst.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Skönt med salmela tillbaka. tillför spets och konkurrensen ökar. Nu är det revanschdags

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Svår match i kväll där jag hoppas att Brynäs ger allt för att vinna efter 3 raka förluster.
Hoppas att hemmaplan fäller avgörandet.
Det skulle verkligen vara skönt med en seger igen.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Tror vi får se ett Brynäs med glöd i ögonen i morgon! Tips 5-1! För jävla kul med mycket folk👍🏻

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
2-3 efter Sudden/Straffar...

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
70 Rodrigues: tror på 3 eller 2 poäng imorgon. Med salmela tillbaka kommer pp1 att leverera.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
pjåtor: Hoppas att du får rätt😃

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
70 Rodrigues: Tror vi är på banan igen i morrn 4-2 vinst Olden Rödin Brodecki Salmela ✌

Brynäs IF - Växjö Lakers 27/10-15
Känns som att vi har tappat fokus😢

Tips: 2-4

Mål: Rödin och Ollas

« · 1707227

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)