1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779456 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs Mora


Sv: Brynäs Mora
Gick lite väl snabbt efter 1-0

Sv: Brynäs Mora
sylf: fannn

Sv: Brynäs Mora

sylf: Slappnade väl av lite för mycket, men lugn Spets gör mål snart igen.


Sv: Brynäs Mora
65selander: Fan va dom drar på sig utvisningar!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: kom igen nu brynäs har bra boxplay

Sv: Brynäs Mora
sylf: Sunken som slarvar,Almtorp var tvungen att haka.

Säger det igen,nu hänger Brendl den,gick ju bra sist:)

Sv: Brynäs Mora
sylf: Fan vad det verkar slarvas med passningarna.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Och alla dessa utv....................

Sv: Brynäs Mora
sylf: Äääh Rönnmark har väl spelat på Mora ikväll.

Sv: Brynäs Mora
Jag kom nyss.
Hur är spelet?

Sv: Brynäs Mora
sylf: Utvisning igen.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Åsså en till utv..

Sv: Brynäs Mora
Herregud.
Man vinner inga matcher i utvisningsbåset:P

Sv: Brynäs Mora
sylf: fan en till utv..

Sv: Brynäs Mora
sylf: Det kommer mera, det kommer mera...

Sv: Brynäs Mora
65selander: Jo jag är rädd för det.

Vi verkar få många lägen i 4 mot 5.

Sv: Brynäs Mora
lillovechkin: "Man vinner inga matcher i utvisningsbåset"

Jo kanske,Spets mål var ju shorthanded.

Sv: Brynäs Mora

Bissett19: Spets är den som leder lagets interna skottstatistik också på hela två skott varav ett i mål.

Brendl har hittills inte fått något på mål ännu, peppar, peppar


Sv: Brynäs Mora

Nu går dom igen dom andra matcherna på C+ Sport


Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Ja, Det såg jag:D.
Det var lika som i Tre kronor förra året Karjala Cup om jag inte minns fel , dom gjorde nästan alla mål i SH.
Mika Hannula var den vassaste av dom alla då:P

Sv: Brynäs Mora
Jahapp .. 1 - 1 i paus mot Mora är väl ändå godkänt ;P Nu ska överkörningen starta ;) hehe bara Brendl drar ner på finliret;P

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Men vi har inte vunnit än!

Sv: Brynäs Mora
65selander: Fick man se målen från våran match på Canal plus,var tvungen att läsa gonattsaga för grabben,det blev Brynäsboken idag igen:))

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Enl folk på plats har matchen EN (1) dålig aktör som förstör all underhållning och försök till ishockey.Rönnmark!!!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: Den jag pratade med sa att det såg stirrigt okoncentrerat ut,o Mora kändes tyngre.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: J odo mvevade målet. Det var riktigt snyggt.

Sv: Brynäs Mora
kom igen nu Gubbs..;)

Sv: Brynäs Mora

65selander: Öh... lovar att jag är nykter

(J odo mvevade målet. Det var riktigt snyggt)


Sv: Brynäs Mora
sylf: Skulle vara skönt om Månsson fick hänga en nu, har bränt en del chanser.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: 5-3 läge, det är ofarligt för Mora ;-)

Sv: Brynäs Mora
rafalski: 5 mot 3, nu måste det puckuslingen in.

Sv: Brynäs Mora
Ähh missat 5mot3 läge, sånt man måste ta vara på :/ Aja bara kämpa vidare..

Sv: Brynäs Mora
rafalski: fan,dom måste ta vara på såna chanser!

Sv: Brynäs Mora
sylf: In med dän där unga killen Bäcklund eller vad han heter.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Bäckström mot byket, börjar redan oro mig för nästa säsong när han blir proffs.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Den där Pitten i Moraburen verkar vara bra:)

Sv: Brynäs Mora
sylf: Känns som vi bör hänga en snart, annars dyker Brendl upp som gubben i lådan och petar in den.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Ja,nu får fan Bäckis börja engagera sig i det här, då vinner vi.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Kanske dags att tina upp Malmen.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Bortdömt mål tydligen! eller?

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Telefondax!!

Sv: Brynäs Mora
faaaaaaan!!!!!!!

Sv: Brynäs Mora
ajajaj

Sv: Brynäs Mora

rafalski: Klar vi oss ikväll också med ett bortdömt mål från motståndarna?

Videokoll nu...


Sv: Brynäs Mora
90Steen_: ne :(

Sv: Brynäs Mora
Enl radion mål och då får dom fan ta och skärpa till sig!!!! Det här duger inte!

Sv: Brynäs Mora
hoppas rönnmark dömer att de inte blir mål!!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Typiskt skitmål, det gäller att sätta chanserna. Nu kommer det att bli tufft.

Sv: Brynäs Mora
FAN!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: Det är ju bara en massa slarv från våran sida.

Fuck.

« · 760791 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)