1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779483 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs Mora


Sv: Brynäs Mora
65selander: fann

Sv: Brynäs Mora
VARFÖR!!! Sjödda!!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: Sjödda borta resten av matchen, fan vad onödigt.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Marginalerna förtjänar man.

Sv: Brynäs Mora
faaan sjödda!!!!!!!!!

Sv: Brynäs Mora
Vissa lite vilja nu gubbar

Sv: Brynäs Mora
sylf: Skall till mycket om vi ens skall få X i matchen. Det sumpas för mycket.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Får hoppas på några kompensationsutvisningar senare, men nu gäller det att rida ut stormen i BP.

Sv: Brynäs Mora
65selander: Ja,det blir tufft!

Sv: Brynäs Mora
Nu slarvar till å me Bäckis!

Sv: Brynäs Mora
farligt där:/

Sv: Brynäs Mora
sylf: Bäckis åker säkerligen omkring med feber. Skulle inte förvåna mig

Sv: Brynäs Mora
jävla Jonas Johnsson 2-2 Mif-vf

Sv: Brynäs Mora
65selander: Han ska ju kunna dominera ändå!

Sv: Brynäs Mora
65selander: Tiden rinner iväg....

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Bara typ 5-6 min kvar.

Sv: Brynäs Mora
sylf: 5 min kvar

Sv: Brynäs Mora
6460 på plats om jag hörde rätt,stackars människor.

Sv: Brynäs Mora
jimmy_90_bif: 4 halv min kvar

Sv: Brynäs Mora
ÅÅÅÅÅÅÅÅH

Sv: Brynäs Mora
sylf: Stolpskott, nä det känns tungt just nu.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Ja,det här e nog inte våran kväll.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Skjut på mål och folk framför.

Sv: Brynäs Mora
Grym press GÖR MÅL!!! typiskt Timrå 4 - 2 nu :P

Sv: Brynäs Mora
65selander: Time out BIF nu.2 min kvar.

Sv: Brynäs Mora
sylf: 6400 på plats

Sv: Brynäs Mora
65selander: Timeout, nu åker nog Kristan och tran kommer som ett brev på posten, eller...

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Kristan borta!

Sv: Brynäs Mora
ÅÅÅåhh nervöst

Sv: Brynäs Mora
rafalski: trean ska det vara, givetvis

Sv: Brynäs Mora
rafalski: nervöst

Sv: Brynäs Mora
90Steen_: Äääh det är kört.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Ja,det är det.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: det är kört.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Inte svårt att hitta en matchvinnare i MIK.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Nu får vi ladda för Indianjakt på Lördag.

Sv: Brynäs Mora
fan kört

Sv: Brynäs Mora

GAME SET MATCH.


Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Jävla piss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs Mora
ÅÅÅH HEMMA MOT MORA!!!!????

Sv: Brynäs Mora
65selander: Begriper inte hur man kan torska mot ett sånt skitlag som mora, allra helst på hemmaplan.USELT!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs Mora
65selander: Inte speciellt förvånade att Brendl avgör, tillbaka på jorden igen för oss Brynäsanhängare.

Sv: Brynäs Mora
Nästa match sitter samma gamla 2500 döskallar där och klappar.Man får va man förtjänar!

Sv: Brynäs Mora
sylf: Har kommentatorn spelat på Mora,trodde det skulle gå i brallan på honom när han Brendl gjorde sitt nionde,som förövrigt är imponerande,visserligen i tom kasse.

Bara att bryta ihop o komma igen.

Sv: Brynäs Mora
faaaaan!!!!

Sv: Brynäs Mora
Där sprack Läkerolsviten .. redan.. nu har vi en massa TUFFA matcher framöver. Ber till högre makter att inte raset börjar nu .. Mora förbi oss.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Oskärpa och åter oskärpa. Sedan så hade MIK en vägg i målet.

Sv: Brynäs Mora
90Steen_: Ja,det är nu framöver vi får bekänna färg,fågel eller fisk.Vi får se om nåra veckor.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Vi hade väl förtvivlat svårt mot Mora hemma förra säsongen också. Deras pittbullhockey passar oss väldigt illa, men som sagt det är bara att bryta ihop och komma igen.

Sv: Brynäs Mora
sylf: japp .. godnatt bara glömma detta FORT! Göteborg på Lördag mot ett nytänt Frölunda , tufft är bara början.

« · 761016 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)