1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779456 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena



Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lindström: vi ska nog vara glada att det inte blev utvisning andra gången sätter skott klubban mellan fot och skridsko ser medvetet ut med

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
RÖÖÖÖÖÖÖDIIIIIN!!!

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Skaplig dubbel svan 38´n gjorde!


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Kan nog va det sämsta pp jag sett på den här nivån...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Kevin47: ojoj Kevin kommer med rykten, vilken trevlig dag ;)

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Rent känslomässigt så älskar jag att se Ove i coachtröja i Brynäs.


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lesky: Tror faktiskt det är Forslund som går in för Brodecki. Alcén var tilltänkt startman...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nånting är på gång i Brynäs är det en ny spelare eller tränare kan jag inte säga men nånting kommer ske

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Jeppe: Jag tycker man borde köra med VS i båda PP-uppställningarna och flytta in ND på Mannbergs plats.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Solem har inte haft många rätt än så länge idag, hoppas dom kommer ut nu i tredje och verkligen spelar och inte börjar slå luftpastejer och flippar för att låta tiden gå...

Syns att så fort RBK spelar fysiks så blir det ängsligt.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lunkan: Vad är du mest missnöjd med efter 3-1 ledning? Att vi inte spelar ut seriens formstarkaste lag? Att vi efter en turbulent tid med sparkad tränare inte håller nollan?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
nyb: Men ta bort Nicky D
som point i pp, Han är FW


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mattson: Ja, det där kändes som att man mer ville spela av PP:t utan att gå för hårt för fyran och riskera ett i arslet istället.
Ser stabilare ut överlag, måste få ta mer tid än 1 match för att det ska sitta ännu mer.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Fan, där kunde man ju dödat matchen. Just nu känns det vidöppet.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Lunkan: Brodecki är febersjuk. Du kan väl glädja dig åt att Alcen får lira istället?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nystart, ledning 3-1, hemmaplan, en 5-minutersutvisning med sej. Vore inte psykologiskt klokt att förlora nu.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
lapad: Hur kan det se så viljelöst ut? Ny tränare chans att öka innan 3e då måste man steppa upp. Det ser märkligt segt ut i många ben. Var är Brodecki?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Sämsta PP jag skådat på länge


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Vilket uselt PP. Ett skott på mål...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Bedrövlig PP, NOLL intresse annat än att få åka in och dricka saft i pausen ser det ut som....
Chans att döda matchen så lekar man istället.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Riktigt dålig period

Vi har en rejäl skopa flyt som leder detta...Greg Scotts förtjänst. Han är +++++ idag...


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ingen höjdare, det här pp:et.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Molin Jr ser väldigt seg ut ikväll. Kanske skulle ha vilat upp sig ännu längre.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8975}: Förstakedjan ser bättre ut. Resten?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charles: Matchstraff?

Den var inte snygg såg jag nu på reprisen.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Undrar om zebrorna känner att dom måste ge matchen mera liv?!
Har vart 3-4 klara RBK utvisningar som man blundat för, sen blir det blåsljud i lungorna så fort dom får lite press i våran zon.

Karma ÄNTLIGEN!

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
nyb: direkt efter en rögle tripping med. vackert.....

oskarshamn leder med 3-1 mot Luleå.....

offside sen eller är jag bara enögd idag

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Får man inte slå till på klubban?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Är det där en slashing?

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
bradberry: Tycker ändå att Brynäs har "kukat upp" lite ikväll om man jämför med de senaste insatserna.

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Mattson: Ser definitivt bättre ut ikväll än på mycket länge, mer samlade anfall med ordnade ingångar i anfallszon. Visst svajar det emellanåt men ljusår bättre så här långt.



Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Charles: Sätter en miljard på att om vi vinner ikväll så vinner både Leksand och Oskarshamn...

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Båda utvisningarna är horribla. Däremot har domarna förutom dessa två grodor gjort en ruggigt fin match hittills. Håller en väldigt fin nivå och det blir ett väldigt bra flyt i spelet! :)

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: kompensationsutvisningar visar ju bara på dålig domarkänsla

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Vilken jävla skitutvisning Rögle åker på...zebrorna briljerar.


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Va?! vad sysslar domaren med

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Men va i helvete SKANDAL DOMARJÄVEL

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Klart domarna börjar leverera sin vanliga standard igen

Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Nu ska man inte bara kommentera det negativa här men de sista två minutrarna har man gått ifrån allt vad grunder heter...


Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
nyb: Zebrorna levererar, som vanligt

« · 2021753 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)