1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen
« · 65512 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs-Färjestad!
GÖR NÅNTING DÅ FAAAAN

Sv: Brynäs-Färjestad!
Självförtroende...... Harder gör snart mål Harder effekten
kommer igen

Sv: Brynäs-Färjestad!
Dör jag av en hjärtattack nu så skicka räkningen till Brynäs IF.... :)

Sv: Brynäs-Färjestad!
Tågny......... Tyvärr ja.... Trist sanning. Tålamodet orkar inte hänga med.. Trist som f-n.....

Sv: Brynäs-Färjestad!
2 min och 30 sek kvar (tror jag)

Sv: Brynäs-Färjestad!
2:29 kvar!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Jag är också nödig!!!!!

Sv: Brynäs-Färjestad!
3 min kvar

Sv: Brynäs-Färjestad!
JÄVLA SKIT!!!!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu viner skotten runt Aspen!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Laila: det forsätter med att dom släpper in ett par till!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Ominte jag har helt fel så är det inga straffar utan man spelar så länge som det behövs

Sv: Brynäs-Färjestad!
Dominerar Fbk nu eller?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nej och vi vinner definitivt inte på Straffar när Fbk har Gerber och nu skulle det i så fall om det blev straffar sittat fint med Johan Molin! straff skytt Number One

Sv: Brynäs-Färjestad!
4:23 kvar och icing från FBK!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu är jag bajsnödig..

Sv: Brynäs-Färjestad!
Varför kan inte Brynäs byta skiva ? Det börjar bli trist med samma samma hela tiden. Brynäs tar ledningen.... Sista perioden.. Vad händer.. jo.. dom släpper in ett mål.. Sen då... Någon som kan fortsättningen ????

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur lång tid är det kvar ?????? jag har kramp..

Sv: Brynäs-Färjestad!
tror inte vi orkar med en förlängning om det skulle räcka dit

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu slår Brynäs ifrån sig!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu är det tungt!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Brynäs orkar inte? Är det den frivilliga sommarträning som satt sina spår?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Janne friläge MISS!

Sv: Brynäs-Färjestad!
neeeeeeeeeeej! nu är det kört.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu förlorar vi tyvärr!

Sv: Brynäs-Färjestad!
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Sv: Brynäs-Färjestad!
1-1 Erik Kakko!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kanske en timeout och en kopp gevalia + en läckerol
sen kör vi .........Snälla vinn BIF

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kom igen nu!!!!!!!! Tar vi det är Lundström?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Gör han ? Allt man hör från den föredettingen är att FBK borde öka tempot och köra ifrån Brynäs. Han erkände nästan att 1-0 ledningen var välförtjänt trots att de suttit och kommenterat Brynäsanfall i parti och minut samt förkrossande skottstatistik.
Objektivt ?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu har FBK flyttat upp spelet rejält! Molin har lämnat isen med FEBER,Danielsson ersätter i 1:a femman!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kom igen nu 10 min ska dom väl klara

Sv: Brynäs-Färjestad!
Spelar dom på RESULTATET ELLER?

Sv: Brynäs-Färjestad!
10:00 min kvar och FBK börjar komma in i matchen, Brynäs börjar se trötta ut!

Sv: Brynäs-Färjestad!
OJ nu säger L-G att Brynäs är skitbra! BRAVOOOOOOO

Sv: Brynäs-Färjestad!
10 min kvar

Sv: Brynäs-Färjestad!
Sambo som jobbar och småbarn! Gerber är mycket bra!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur långt in i tredje är vi?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Varför sätter dom inte den då? är Gerber bra eller bara STOR eller? jag har hört att han är en tjockis! och du Lundström varför är du inte i Gavlerinken?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hmmmmmmmm i morgon ska jag köpa en parabol med c anal+
svimmar snart.............

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nordström mejar ner Johansson, men ingen utv,SKANDAL!

Sv: Brynäs-Färjestad!
kom igen nu tar vi dom.dom är ur balans nu.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad är mycket griniga, inte så konstigt när dom blir utspelade efter noter!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Publiken är väl som vanligt, dom låter ibland!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Sätt den nu då! LUNDSTRÖM luktar det mål?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Soling-Harder-Mårtensson leker hockey!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur är publiken i Gavlerinken ??????
Kämpa BRYNÄS jag har beställt resa till lövbergs lila hallen
på LÖRDAG.....

Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad har spelat på samma tur hela säsongen. fattar inte att dom kan ha sånn tur hela tiden!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Det låter ju BRA!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Brynäs börjar 3:e som dom avslutade 2:a!

« · 65512 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)