1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779466 inlägg · 7967 ämnen

Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Huge: satt precis och tänkte detsamma, jäkla period att vara lång!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
henke1: Men DIF, Frölunda och Modo ligger under vilket är viktigast!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
å helvete där kom 3-3 i Jnkpg

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
fan vad nervös jag är....

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
90Steen_: Då kommer nog 2-2 i Karlstad som ett brev på posten!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: sluta skrämmas trodde det stog 2-2 först !

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
StoltBrynäsare: Rödins högra ben måste vara minst 4 cm kortare än det vänstra...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Min hockeyliga laggar , Vilken tid ?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
henke1: 15.59 senaste skott


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Nu är det klart!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
70 Rodrigues: Nej!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
...... blås av!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: MEN SLUTA skriv "Nej!!" .. gahh

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Och där tog TIK 3 poäng:-(

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
StoltBrynäsare:
Nu håller jag käften...tänker inte jinxa den här gången med!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Känns det igen?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
90Steen_: okej tack

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Ja men Frölunda 0?? Hallå?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11

Timrå, SSK och AIK tar 3 pinnar


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
MarcusElving: Typiskt!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
MarcusElving: Brynäs tar timeout .. i ledning .. ger FBK extra tid .. skoj

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
MarcusElving:
Fan...fixa det här nu då!!! Håll undan för en jävla gångs skull!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
oj vad jag blir arg om vi släpper in en nu...

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Va i helvete gör karl!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
HERREGUD!?!? Blås av ´XD

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
tiden ?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Esylf: Det stannade på 2996 dagar, fan vd nice :-)

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
StoltBrynäsare: Vad hände med Nordan?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
70 Rodrigues: Jinxare!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
StoltBrynäsare:
Fyyy fan va skönt!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
70 Rodrigues: Yeeeeeeeeeeesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
hahii: WOOOHO

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
hallå är de slut ?

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
StoltBrynäsare: FY F-N VAD GÖTT MED SEGER, och det i LLA också :-))

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
VI VANN I KARLSTAD!

VI VANN I KARLSTAD??

VI VANN I KARLSTAD!!!!!!!!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
TACK GRABBARNA!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
70 Rodrigues: Äntligen, fy fan va skönt!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Fy fan vad skönt!!!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
StoltBrynäsare: Ohhhh fyfan så jävla skönt!!!!! :)

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11

3 bortapoäng mot FBK när det behövdes som allra mest! Härligt!

Men ingen lugn och ro för det, vi måste plocka några 3:or i rad nu.


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
HEEEEEEEEEEEEEJA HV71!!!!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
65selander: SKEPPA TYSKEN NU, Å LOCKA HEM PAVEL!!!!!!!!!
Mot semi!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
70 Rodrigues: Idag gissar jag på att dom ställer upp på intervjuer!!

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
Återigen ett målkalas när vi vinner, MEN vi vinner!!! :-)

Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11

Niklas Svedberg 96%


Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 27/1-11
sylf: Det tror jag också!

« · 1341147 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)