Brynäs IF

711123 inlägg · 7953 ämnen

7 år sedan idag

« · 1971151 Till forumet


7 år sedan idag
19 april 2012, minns ni? GULD!
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Axle San: Ni kanske missat det i alla diskussioner om Jason Douchebag. Men vi är i final!
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Nja... Är väl helt enkelt så att vi inte bryr oss nämnvärt...

Men grattis då...!
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: det var vi för två år sen med. Men det är liksom ingen som bryr sig riktigt. Det är att vinna som räknas. Vilket inte Djurgården gjort på... Vafan är det, 20 år snart?
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Tror Frölunda kommer krossa er i finalen. 4-0 till fiskrensarna är mitt tips.
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Kul men inte grattis (ännu), jag tror ni tar det med 4-2.
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Jason Douchebag? Är det brynässpelaren Jeadon Descheneau du menar?
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Axle San: Kom att tänka på en sak så här på långfredagens morgon - vilket kanonjobb Kevin Johansson gör! Vi ligger numera i topp vad gäller sociala medier! Gäller bara att få i hop det på isen....
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Johannes Hedberg: 18 år. Väntat 9 jävla år på att gå till final igen. Två säsonger i allsvenskan dessutom. Fån vad man mådde skit då.
Jag är så oerhört stolt över detta lag.
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Det var starkt gjort!
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Mickis: Btw hypar de i SHL-podden er mediaavdelning.
Jag håller med. Hatten av!
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Länk?
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Brynäsgubbe: Senaste avsnittet som finns där poddar finns. De nämner det i slutet lite i förbifarten. Inget stort men alltid bra när ens klubb får positiv publicitet. Sen är såklart det viktigaste vad som händer på isen men det skadar inte att vara bra i sociala medier osv.
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
majk: Grattis till finalen! Personligen,samt som neutral åskadare, så är jag lite kluven. Är man värdiga finalister när man fått dyngtorsk med 8-2borta och 1-6 hemma i en semifinal. Jag vet inte - tar udden av det hela på nå vis. Inget illa menat
!
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Chanzone: Glöm inte avsaknaden av Reideborn
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Chanzone: ”Är man värdiga finalister när man fått dyngtorsk med 8-2borta och 1-6 hemma i en semifinal”

Alltså de slog ju seriesegrarna i bäst av sju och kom själv fyra i SHL...såklart de är värdiga finalister.
Kommentera

Sv: 7 år sedan idag
Chanzone: Givetvis är man värdiga. Det är vinster som räknas. Färjestad hade ju maxflyt också i framförallt match 6. Tycker vi är det bättre laget i den matchen fram till Färjestad gör 2-0 iaf.
Men ser man över sju matcher var det väldigt jämnt och båda lagen var värda att gå till final.
Kommentera

« · 1971151