Brynäs IF

714843 inlägg · 7953 ämnen

Forum

« · 2006152 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A propósito de nada
Är det nån som har koll på hur det går för Jeremy Colliton? Brynäs var ju på jakt efter honom när han lyckats föra upp Mora på ett väldigt bra sätt...
Man kan ju inte låta bli att fundera på hur det skulle kunnat gå om han kommit o tagit över tränarrollen...
Kanske hade vi sluppit sparka tränare till höger o vänster? Om inte om hade varit...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Sama: Precis som Brynäs då
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Axle San: Kopieringsmaskin
Kommentera


Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Lyssna på det här kära brynäsare.

Mikael Johansson, tidigare i Brynäs, är klar för FBK, men kommer inte spela några matcher, är ett s.k endagarskontrakt som gör att Mikael Johansson avslutar karriären på pappret...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Guldet är BIF : DEL verkar vara lurigt att värva ifrån. Kanske beroende på den tuta och körhockey som spelas där...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Sama: Inget ont om Desch, men med tanke på lönen så har han ju underpresterat ordentligt. Ligger ändå på ca 250 000 usd netto.
Jag ogillade att man släppte kristo efter 10 matcher.
Men nu är ju Desch snart uppe i 20 matcher så det kanske är hög tid att gå skilda vägar snart.

Det bör ju inte vara några problem för honom att få kontrakt i DEL igen med tanke på att han gick bra där.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Sama: Jag tror att han hamnat rätt nu och han får jobba sig uppåt från botten likt en viss Mannberg gjort. Han lirar kontraktet ut i Brynäs är mitt tips.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: Veersteg har ett speciellt kontrakt också som gör att han får ledigt för landslaget, amerikaner i SHL brukar inte vara med på dem turneringarna
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Hur länge tror ni man har tålamod med Descheneau? Snart 20 matcher spelade och han har gjort 2 poäng. som kom i samma match, för 16 matcher sen. Ingenting verkar hjälpa honom att producera
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Metalman: hm tummen upp blev ett frågetecken :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: Fortsätt du bara,ett litet rykte är bättre än ingenting alls ?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: Ja honom hade jag lätt kunnat tänka mig att se i Brynäs.
Fast nu är det ju "bara" ca 10 dagar kvar till 1 december.
Och jag räknar kallt med att det kommer presenteras en ny spelare samma vecka eller på sin höjd veckan efter.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Veersteg kanske var dyr , för nu är han klar för HK Nitra i Slovakien.
Slovakien & Tjeckien är inte kända för att ha många utomlands födda i trupperna och inte de högsta lönerna, så han borde inte varit så grymt dyr men vem vet vad som ligger bakom mer :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Att jag ALLTID svarar på din inlägg. Lägg ner nu. Gå vidare. Svarar dig bara i pm i fortsättningen gällande detta så slipper andra ta del av smörjan.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Vet någon vad som hände med fansens värvning efter Palushaj tackade nej?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Äntligen lite positiva nyheter.
"Victor Söderström, överkropp. Gick i praktiken för fullt idag. Bör vara spelklar till torsdag."

Väldigt viktig kugge för Brynäs något mediokra backsida.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Zappaholic: vad ljuger jag om???
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Den enda som behöver andas är nog du min vän.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Du sitter ju och ljuger och fabulerar. Förstår om fakta gör lite ont. Det är bara att sluta med tjafset tycker jag eftersom du inte bryr dig om vad jag skriver. Gå vidare istället. Ingen orkar läsa munhuggeri...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Zappaholic: 30 inlägg men hallå andas lite jag skriver inte lika ofta som du gör här du skriver varje dag tror dock de är du som blir kränkt för att man säger emot dig jag bryr mig inte ett dugg vad du skriver eller säger bryr mig bara om Brynäs if
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Axle San: Förlåt , fel post! :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Du har helt rätt såklart , vi stannar här. :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: FEL TRÅD, ni bör vara i dagistråden.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: haha vilken jävla mupp du är som sitter bakom en skärm och hoppar på en människans mående som du inte känner eller vet vem de är usch för sånna som dig ..... du kan inte ta att man tror att du bara snackar massa skit angående nyförvärv då de är helt tyst från Brynäs håll ... så ska du börja prata om någons mående? de visar bara vilken liten jävla människa du är!!!
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Aha. Så jag är elak nu också.På vilket sätt???

Senaste gången jag svarade dig var den första oktober. Sen dess har du gjort över TRETTIO inlägg här. Så sluta skriv skit som inte är sant.

Jag orkar inte med folk som blir så in i helvete kränkta hela tiden. Mogna till och ta inte så illa upp bara för jag skrev att du kanske kunde vänta med sågen tills vi fått fakta.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: det är nog nå bakom liggande som gör att du håller på :) känner igen beteendet, höll också på lite så där förr i livet o klaga på folk, när det egentligen var jag själv som mådde dåligt och jag själv som betedde mig illa. Precis som du nu så såg inte jag heller att det var jag själv. Krya på dig. Pma om du behöver nån o prata med :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: nej så trött på att läsa falska nyheter
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Zappaholic: du är allt annat än snäll
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47:
1. Var snäll och definiera alltid.
2. Detta är ett forum. Det är till för att bemöta varandras åsikter, ha meningsutbyten etcetera etcetera blahablaha.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: vaknat på fel sida idag?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Zappaholic: varför är alltid du den som lägger sig i när jag skriver ???
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Så är det såklart inte men du får samtidigt såklart tro precis som du vill och känner :)
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Skrubben: Ni får tro vad ni vill :) ja samma som gav mig "nordamerikan från tyska ligan" som jag var före alla blaskor och arga höken osv.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Kevin47: Varför skulle Samsung medvetet ljuga och hitta på att det är en värvning på gång och att det rör sig om en nordamerikansk spelare? Du kan ju vänta med sågen tills vi har fakta...
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: tror inte ett dugg på detta tror bara att du inte har nått att skriva om och kommer med falska nyheter
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Sunkan prisas av domarna själva som bästa tränaren i SHL, nu tycker ju vi alla mycket om Magnus men att han är respektabel mot motståndare och domare ser man, även om det även är roligt när tränare visar känslor
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: ”Nu är det Inge källan”

Bara så jag är helt med på vad du menar, Inge Hammarström är källan alltså?
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Axle San: Ja vi får se, spännande hur som. Ja men känns som att nån lär ryka med isåfall, typ Lundgren etc.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Samsung: De lär ju vara locket på angående detta kan jag lova. Sen bör ju detta gälla en back för de väntar ju på besked från Boqvist.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Vi är detaljer från ett nyförvärv. Nordamerikan.
Sasse läser du här? Konfrontera Sundlöv? Nån annan som har mailat med Campese eller Sundlöv som kan dra iväg ett mail o kika?
Nu är det Inge källan. Samma som gav mig Dechanau.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: Knäpptyst utåt vad som hänt bakom kulisserna. Kevin är kvar så dom måste ha löst det på nåt sätt och Elin har jag inte sett skymten av hittills.
Kommentera

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
Ingen Boqvist inatt heller ....


The forward lines and defense pairings are expected to be as follows:

Hall - Hischier - Bratt
Wood - Hughes - Palmieri
Coleman - Zajac - Gusev
Hayden - Zacha - Simmonds

Greene - Severson
Butcher - Subban
Mueller - Vatanen
Kommentera

Sv: A propósito de nada
ingen Boqvist inatt heller ......

The forward lines and defense pairings are expected to be as follows:

Hall - Hischier - Bratt
Wood - Hughes - Palmieri
Coleman - Zajac - Gusev
Hayden - Zacha - Simmonds

Greene - Severson
Butcher - Subban
Mueller - Vatanen
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: det var precis detta jag menade med mitt inlägg!!! Att du inte kan höja blicken från din nivå.
Vi ligger dåligt til i tabellen år ut o år in och du ska raljera med ord hit o ord dit ..
Jag tror de flesta är jävligt besvikna på Bif och vissa gnäller och har skygglappar på..
I mina ögon är du lika dålig supporter som de som skriker AVGÅ osv...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stefan R 63: Så man måste ha skygglappar på sig bara för att man inte gnäller och klagar på allt och alla i 98% av sina inlägg, som många gör?
Kan ju vara dessa gnällspikar som har skygglappar istället?
Man har underskattat övriga lag och kanske överskattat det egna laget?
Lätt hänt det också, om man har skygglappar....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe: det är en sanning jag vägrar acceptera.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe: Har matchdagarna i jobbkalendern, rekommenderas👍
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Johannes Hedberg: Numera tar jag bara för givet att det allt som oftast inte är hockey på tisdagar längre...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Va fan matchdagar har man ju järnkoll på!👍😊
Kommentera

« · 2006152 · »