1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736584 inlägg · 7967 ämnen
« · 2358474 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Svart blev bättre även om förlängda oket var onödig detalj.
Vita var nog snyggare i fjol!
Men fan det gråa, för mig hade det gärna fått blivit hemmastället, det var faktiskt snyggt och fräschast tycker jag! Kolla bilden (var svår att få bra blid)

Men jag vill nog se allt i sin helhet innan jag gör min slutliga bedömning!
Uppladdat:

500x0-5cbefec8-f8dd-43d6-8caa-7aa0f38ff1f0.jpeg

Groggfinken: Noterade en detalj på den gråa tröjan, kanske även finns på den vita men kunde inte urskilja det från videoklippet. Under siffrorna på ärmarna står det ”Alltid hemma”. Fin touch.

Auchinleck: Fast bättre det ändå än en konsult som ”tar fram” en grafisk profil för flera miljoner till ett resultat som inte tilltalar mer än något annat… Så var det väl förra gången? Pyjamasen, den svarta… Den blev dyr den…

Groggfinken: För er som vill se hockey, 16.00 på cmore hockey så visas Brynäs match mot Örebro. Andra matchen i play in. 13.30 är första matchen och för er som vill gråta ;)

Auchinleck: Dom vågar väl inte chansa att ta in en designfirma. Med tanke på hur det gick med Frölundas logga! :D

Rumpelstiltskin: Torrdräkt kanske 😂?

JohnnyBotox:
Jag har inte lyckats förstå varför en materialare skall vara ansvarig för design på matchdräkten.

Rumpelstiltskin: Finns ju inget oskönare än att lira i för tighta tröjor när man har skydd under… Överlägset och bättre rörlighet med lite luftigare åtsittning…

På det stora hela bättre än tidigare (typsnitt och färg), men varför röra till oken så de förlängs ner mot ryggen? Tycker att randen på ärmen kunde fått vara ”rak”, nu påminner den detaljen om Calgarys 90-talströja.

Alla har olika smak och tycke, men tror att ju mer klassiskt de håller den desto fler nöjda. Förstår inte varför de ska experimentera. Känns som det alltid är någon detalj som man stör sig på när det kunde varit så otroligt snyggt.

Bättre att ta fram ett par förslag och låta fansen rösta.

Hade önskat röd tredjetröja och jag var även ett fan av svartgula ok på bortatröjan.

Den rena dräkten 1.0 men med det nya typsnittet och färgerna hade varit 10/10

Rumpelstiltskin: Blir nog bättre när de har skydden på sig. Hoppas vi :)

Edit. Såg nu att de hade skydd på sig. Ja lite påsig är den allt.

Tycker passformen ser ut att vara väldigt "påsig". Hade den varit mer åtsittande-passform så hade varit 5/5.

Kul med ett tredjeställ (äntligen) även om den inte är röd..

Saknas en Miami Pool logga på magen. I övrigt snygg

Tom Topp: De såg ut som en pyjamas och ändå var det ingen annan tröja som kom i närheten ;)

Synct: precis! Nu är dom snygga igen! Dom förra såg ut som en pyjamas!

Groggfinken: Ja.. ni har snyggast matchställ i SHL nu, förra säsongen såg det ut som träningsställ.

ÄNTLIGEN! Fyfan va läckra tröjor. Älskar att man tar tillbaka de tvåfärgade typsnitten med rött och gult. Ser fram emot att skrika halsen av mig framöver! Framåt Bryppe T 🔥

Alfred : De "stora" oken är tillbaka och klassiskt tvåfärgade nummer 🔥👍 Mycket bra 👏Tredjetröja är också roligt, men för guds skull se till att även tredjestället har påsydd logga samt namn och nummer, Brynäs omsätter flera hundra miljoner, snåla då inte in på det finaste vi har = matchtröjorna! Screen printade tröjor hör inte hemma någonstans, allra minst på isen! Överlägset snyggaste dräkterna i sverige såklart 😎

Tigerhjärta: Tbx till runt -12 tröjorna.
Snyggt som fan.

ÖVERLÄGSET SNYGGASTE TRÖJORNA.💪💪💪

Brynäsgubbe: Det kommer säkert

Alfred : Ser riktigt jäkla fin ut!

Alfred : Brukar man inte avsluta en sådan video med att visa tröjorna i sin helhet...

Charles: Gillar det skarpt. Gråa blir tredjeställ under säsong och första under försäsongen

Charles: jag gillade den gråa och den svarta , större ok mm NICE.

Charles: Den gråa blir bara några enstaka bortamatcher, annars den vita.

Alfred : vad tycker vi?
Meixner har en vit bortatröja, men Scott har en grå bortatröja, om det blir så att vi kör gråa bortaställ vad tycker folk om det bra eller anus?

Groggfinken: Mycket skit som händer runt det där stället. Var ju nån som blev skjuten där härom sistens med.

Hur fan kan man vilja spränga Gävles bästa fyllekäk? Hoppas dom kurerar sig fort!

bradberry: Kränkt måste vara Sveriges just nu mest missbrukade ord.

bradberry: exakt så känner jag å, slappna av

Bif4life: Vi måste väl inte vara så lättkränkta här inne? Blir ju larvigt…

Silly: E.n gammal elvisp som fick liv och byggde om sig till bomb? Sett en film om en mangel som äter folk..så sån
t därnt tok händer🙂

Silly: jag tror det är ryssen !!

Davey85: Det beror ju helt och hållet på vilken restaurang men satt på...

KulaShaker:
Jag tror bara det är en köksutrustning som har smällt av ( Gamla grejor)
Får vi hoppas i alla fall.

Bif4life: Okej Sorry!

Silly: Missade dom att betala senaste fakturan till Nolaskogsmaffian?

Silly: Lär ju vara en av dom mest korkade kommentera som fällts här inne gör en pudel och be om ursäkt!!

Davey85: Japp! Bästa kebaben i stan har dom där!

Silly: Smakfullt.

Pettisbif: I dag fick man läsa om en bomb i alla fall från Gävle! :-)

Jacob Berglund klar för Storhammar av alla lag..

waker: Det vore ju nå`t att Rocka igång veckan med!

waker: Vem är du egentligen?

Alcén 🤣🤣😉👍

waker: Vilket detektivarbete, satan!
Vore ett minst sagt trevligt tillskott utan att egentligen ha någon större koll på honom. Däremot, om man varit ordinarie i NHL + landslag de senaste åren så är man knappast kattskit :)

Tgl:
Att Brynäs har många fans på västkusten är ju känt sen länge... men att såå många verkar komma från Göteborg var ju änna överraskande! ;-)

Tgl: Såg att Dominik Simons flickvän börjar hyra ut sin lägenhet i Prag från slutet av augusti. Har han gjort klart med en klubb nu tro? vågar man hoppas på Brynäs?

Svensson_62: Men försäsongerna är Långa

Svensson_62: Ja hittills har forwards värvningarna varit Bleka

Tgl: Harr-ejävlar vad jag saknar en BIF-värvning nu. Gös-t saying

« · 2358474 · »