1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 743535 inlägg · 7967 ämnen
« · 2695725 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Kopacka har lagt ett par riktigt fina passningar i slutspelet.

Anders Berg: verkligen

Axelsson: Johan Tornbergs bitterhet över åren på Sätraåsen sitter fortfarande djupt. Patetisk insats som "objektiv" kommentator....

Forsberg 1978: ska nog bara sy, han spelar bog vidare tror jag

DIF-spelarna är ute för att döda någon motståndare. Obehagligt att bevittna.

Forsberg 1978: Förmodligen några stygn och köra vidare sen.

Peja: Såg ok ut på reprisen.

Zappaholic: kelleher in i omklädningsrummet med sprucket ögonbryn, avskyr djurgården

Vart är denhär fina djurgårdaren vi hade här nu?
Gått upp i rök gissar jag

Kelleher kliver av.....

dabif: Hoppas det där sätter lite nerver i DIF nu.

Vacker räddning av Clara

Danne66: YEEEEEEEEEEZZZZŹ Da'n såte'n iallafall Täääääärrnaaa!!!!!!🇺🇿🤣🥳

Axelsson: Fattade man ju. Tärnström har lurat oss hela tiden och sparat alla sina mål för att kunna tysta difen på Hovet, AIK:are som han är.

Tycker det är så fint att Spelare som Cukste och Tärnström gör mål i såna här viktiga matcher!

Och satan det är inte en import 😂

Kopacka gör för övrigt sin starkaste match än så länge mot jyrgården

Peja: Så jäkla gött!

JonteD: avskyr som sagt våld. Men med tanke på att inte det finns rättvisa i Sverige så kan jag gilla mer hur det funkar i nhl. Därför ser vi inte detta.

Vilken parad av Clara!

Tärnan och Kopacka duon tillbaka! 👏🏼👏🏼

Kung Clara! Såjaaaaa! Tärnström!!!!

Danne66: Det var han fan värd!

Silfver: Riktigt snyggt!

Skulle vilja se situationen där Kelleher började blöda igen, Ragnarsson gjorde något, och det är inte mycket man kan göra som inte borde resultera i utvisning när en spelare blöder så mycket.

Jajamän!! Tyst i lopplådan!!

Danne66: Så jävla Götttttttttt

Bra där Tärna.

SÅÅÅJAAA, TÄRNSTRÖM!!!!

SuneMangs: Vackert så man får gåshud..

SuneMangs: Tärna!!!

SuneMangs: ÄNTLIGEN Tärna!

SuneMangs: Så jävla skönt

JonteD: I NHL hade Eklund fått 2 min för embellishment, direkt.

{10491}: Hur länge tror ni jyrgårdan skulle överlevt i NHL om de hade hänt där????😎

Bra Scott!!

Forsberg 1978: Fattar inte varför Indrasis lägger den snett bakåt. Hockeygodis av Berra med förstapassen.

Men gör MÅL för HELVETE!

{9684}: isåfall så känns det lurt om grewe och Nilsson gick ut ihop när dem inte ens är i samma kedja.

+ att Man satte Brodin som extra forward och Nilsson fick börja matchen ihop med Grewe som också är erkänd fultacklare.

Farsang: Det var enbart obegåvade spelare med blå tröja på isen vid starten, eller ja hela det laget är iofs obegåvat…

Zappaholic: Jag bara "förtydligade" det för honom !!!
Annars får Benn ta ett dolt kvartssamtal. :D

SuneMangs: Solklar filmning. Synd att det lönade sig.

Farsang: En var Grewe

Märks tydligt att bara ett av lagen trivs med att spela i ett aphus.

{10491}: Det har han redan gjort

Supportern: det är ren kamp om pucken i mina ögon, den späda gallergrisen förlorar närkampen och passar på att förstärka. Jäkligt tydligt kroppsspråk på junisen, speciellt då han slänger med armarna.

Någon som vet vilka andra forwards Djurgården startade matchen med? Förutom Nilsson?

{10491}: Tycker du ska kolla efterspelet av junisen Mini-Fimpen efter att tacklingen har utdelats. Det är enkom skådespeleri och inget som hör hemma på en is i hockey-Sverige.

Peja: Jag vet inte jag. hur kan man "råka" hoppa och sätta en armbåge? då borde man ju se det lite oftare tänker jag.

JohnnyBotox: Sen är det beklämmande att höra kommentarer, experter osv, herregud Brynäs har 2-0 i matcher, hemmaplansfördel, nu bara för att det står 1-0 så är det fördel Dif, nu helt plötsligt så är i princip Dif klar för SHL, vafan i min kalkyl så torskar vi nog 1 av 2 borta, skitsamma om den kommer idag.

Sofialäktaren : Han kan ju tappa luften och trots egen tuffhet kanske bli så omtumlad att han inte verkar "kry"... är du med?

Nämn bara inte ordet filmare ihop med Simon. vad du än gör.

havre: De fortsätter ju att döma match efter match, så någon yrkesstolthet lär du inte hitta där.

Vi kommer, Man får tänka att prio första perioden på hovet har nog inte varit att ösa in mål. Utan att städa av första 20 och bygga efter det.

Dvs inte ta onödiga utvisningar, inte ge domarna chansen att ta utvisningar mot oss. Där av är man nog inte lika aggressiv i närspel.

Det är vad jag tror. Kan mycket väl ha fel ☺️

Jan Grismöbel: Jag tror att Nilsson var övertaggad. Han var på väg att sätta in en bra genomförd tackling men av någon anledning bestämde han sig för att hoppa och därmed sätta allt kraft mot Bertilssons huvud. Utan "hoppet" hade det varit en bra utförd tackling.

När domaren ser reprisen på den kommer han skämmas om det finns någon uns av yrkesstolthet.

« · 2695725 · »