1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736625 inlägg · 7967 ämnen
« · 2358062 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: " Du är ju lagom tröttsam, suck... "

Och du verkar lite väl "blåögd" när det gäller Brynäs-ledningars utlåtanden. De är inte så sällan opålitliga - i slutändan...

Pettisbif: Att ni orkar hålla på

{8399}: Vart är ditt inlägg med 18 likes?
Mina om dig får alltid fler än 5 likes.
Säger mer om dig än om mig.
Jättebaby är du om nån är det här på HS.

{9873}: Håller med..😨

Svensson_62: 😂😂 smart!

Kopenga Kickass: Eller under lagfotot bara helt enkelt sätta in några av pappfigurerna som satt på läktarna under pandemin. 😀

ellis: Numer går det att fuska med lagfotona. Jag vet att man ibland när alla inte är där, plockar in någon annan person som är ombytt och sen bara byter man ut ansiktet digitalt.

Svensson_62: Är det något år det är klubbarnas marknad så är det ju i år. Skulle bli besviken om det inte kommer in 1-2 riktigt vassa forwards till med tanke på allt som finns/funnits tillgängligt.

Svensson_62: ja, tror alla letar halmstrån. Och sedan håller man koll på om J Larsson får något kontrakt i NHL.
Men lite tryggare blev man med att Alcen har en lista med spelare som de arbetar på

{7981}: Letar nu halmstrån - för varje vecka/månad som går utan att dessa c:a 2 st spetsar anställs av BIF så spar vi in några höga månadslöner som istället kan läggas på att buda på ännu vassare spets med ännu högre månadslöner - men för automatiskt kortare anställningstid. More bang for the buck så att säga 🙂👍

Hmm, eller så gör alla lag så och månadslöneribban bara höjs generellt ju längre alla väntar… 🤔 Beror helt på om det är spelarnas eller klubbarnas marknad som gäller.

Herre P: han gillar Sverige det är det många som gör, i huvudet med finlandssvenskan klingandes tänk dig det läckert...:)

Herre P: Många SHL lag söker kvalificerade forwards Skellefteå Leksand mm och vi ligger en bit ner i näringskedjan så det känns jävligt nervösts.

Herre P: jätteotålig sa Bull

Charles: ..otålig var ordet sa Bill..

Tigerhjärta: ..lite personligare..jag tycker det är helt ok..haha😂👍

Fredagar brukar vara populära dagar för Brynäs att släppa något, men verkar inte bli något idag heller. Alcén kanske har helgledigt också... :P

börjar bli otålig inte ens något rykte på evigheter :P

Herre P: Frågan är, vad är det för gräsligt typsnitt du har ställt in på telefonen? Det var det värsta haha!😂

ellis: Tror de flesta trupperna spikas först runt februari. Än är det chill

Jo, jag mindes rätt..men han har kanske dubbla medborgarskap..nån som vet?
Uppladdat:

500x0-screenshot20220805-155744sportbladet.jpg

Upptäckte precis att Niklas Friman har en svensk flagga i roostern på mobilen, han är väl från Finland..eller är jag helt ute och cyklar..?

ellis: nix, alcen sa ju för tvp dagar sen att de jobbar på värvningar. Så jag tror inte truppen e spikad.

ellis: Du är ju lagom tröttsam, suck...

{9873}: Då kanske också truppen ses spikad? Så alla spelare finns med på bild...suck...

{8399}: Läste att Brynäs ska ha lagfotografering måndag så möjligen förbereder dom hemsidan för det .

{8399}: Lagbygget har funnits på hemsidan tills nu , man kan undra varför dom tagit bort det men dom kanske uppgraderar hemsidan vem vet.

mk: kollat på mig själv?

Herre P: Privatpartners borde i alla fall få ta del av lagbygget i ett mail typ.

Jag vet att jag i ett tidigare inlägg skrev att "vi är alla viktiga för klubben i våra hjärtan" ..men ibland kan man undra..

{8399}: Har du kollat på dig själv?

Såg att kommunikationschefen. är föräldraledig, riktigt kasst att man i dessa sillytider inte utser en vikarie som kan sköta hans jobb..det må kanske vara semestertider för en del, men vill man vara proffs så löser man det, om du frågar mig..men det verkar vara en röd tråd i Brynäs verksamhet..man räknar med att fansen finns kvar iaf..(läs, "dom är inte så viktiga")

vm.tiktok.com/ZMNbQDBQV/?k=1

Man saknar 16/17 säsongen!

Herre P:Så här ställde dom upp träningen idag , NHL spelare var Lindblom och Silfverberg och dom har turas om gå som back varannan dag .
Svarta

Bertilsson, Lindblom

Friman, Johannesson

Rödin, Palve, Scott

Olesen, Ölund, Eklind

Vita

Hedberg, Sklenicka

Bergman, Axel Eriksson

Timashov, Björninen, Silfverberg

Ljungkrantz, Birgersson, Kvist

Herre P: Ja självklart, var mest ironiskt:)

Eller så uppdaterar dom bara med bilder på dom som kommit..

Tigerhjärta: Ska dom inte presentera den spelaren först då..kan iaf jag tycka..

{9873}: De kanske håller på och lägger in en ny spelare?;)

{9873}: ..man kan ju alltid hoppas..

{8399}: Skitdåligt är vad det är..

Herre P: Var precis in på hemsidan genom datorn och dom har nu tagit bort Lagbygget 22/23 konstigt något verkar vara på gång.

Herre P: jag hittar inte lagbygget på min Macbook heller och det är ju en dator. Samma uppställning med Molin och Sallinen

{9873}: ..märkligt var ordet sa Bull..kasst att man inte får samma info på båda ställena..vem är IT/KOMMUNIKATIONSANSVARIG i Brynäs, man får lust att dra iväg ett mejl..😡

Herre P: Det går att skriva "lagbygget" i sökrutan och få upp en artikel som är två månader gammal men ganska aktuell trots allt. Där saknas nog bara Honken som målvaktstränare

Uppladdat:

500x0-screenshot20220805-121540chrome.jpg

Herre P: Lite märkligt ett helt annat upplägg när du går in över mobilen så tydligen måste man gå in med datorn för att få upp lagbygget 22/23 .

Samsung: Bra att du har koll! Jag är bara budbärare;)

{8399}:
Uppladdat:

500x0-screenshot20220805-121553chrome.jpg

Herre P: Samma för mig, Sallinen och Molin står i truppen på mobilsidan

bradberry: Han är som en jättebaby

{9873}: ..märkligt..jag kollar hemsidan i mobilen..men kan inte se truppen 22/23..måste man logga in kanske..

bradberry: Oerhört tröttsamt att ta del av denna ”neverending story”…..

« · 2358062 · »